Aja

Oktober termin smalltalk

1,484 indlæg i dette emne

Er der nogen der har hørt fra dino123 de sidste par dage? Følger jo lidt med herinde når der nu er flere bk-tvillinger på vej...

Hmm, nope.. Gad vide... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor klar er i til fødsel???

Altså, jeg mangler vel ikke så meget praktisk (udover graviditetsportræt med gemalen onsdag), men jeg har det jo meget godt, og jeg har nogle hyggeaftaler den næste tid, som jeg glæder mig til, såeh... :rolleyes jeg tænker fortsat, at 30./31-agtigt vil være fint...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man er i 39. uge, er det rigtig dumt at tabe en hel æske synåle på gulvet ...!

Det er RET besværligt at sidde og samle dem op med så stor en mave :lol

Jeg ville lede desperat efter en magnet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget mavebilleder i dag!!! Så skal jeg bare finde ud af hvordan hun vender på onsdag! Så kan jeg fødselsforberede mig!!!

Jeg er SÅ klar til at få min krop igen! Halsbrand og kvalme er virkelig slemt de her dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lede desperat efter en magnet :lol

 

Jeg overvejede det også, men vi har gulvtæppe, så de sætter sig nemt fast deri, så tror der skulle en stor magnet til for at få dem op, og det har vi vist ikke ;)

 

 

Så fik jeg taget mavebilleder i dag!!! Så skal jeg bare finde ud af hvordan hun vender på onsdag! Så kan jeg fødselsforberede mig!!!

Jeg er SÅ klar til at få min krop igen! Halsbrand og kvalme er virkelig slemt de her dage :(

 

Jeg synes også, jeg lider af halsbrand lidt for tit efterhånden  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kvalme i dag, og både i går og i dag niver det mere, end det plejer - sådan helt nede i skridtet.

Gad vide om det betyder, der er ved at ske noget, bare lidt ...

Hvis der er, må det godt ske inden weekenden, for det er der mine forældre (læs: Livs barnepiger ...) ikke er hjemme!

Torsdag vil være en god dag at føde på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kvalme i dag, og både i går og i dag niver det mere, end det plejer - sådan helt nede i skridtet.

Gad vide om det betyder, der er ved at ske noget, bare lidt ...

Hvis der er, må det godt ske inden weekenden, for det er der mine forældre (læs: Livs barnepiger ...) ikke er hjemme!

Torsdag vil være en god dag at føde på ;)

Der ender det nok med at jeg føder, for det er den eneste dag jeg ikke vil føde på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dinooooo, hvor eeeeeer duuu? Håber bare alt er vel :)

 

Min krop forbereder sig i hvert fald også. Jeg har de vildeste plukkeveer. Nogen af den niver også på en ny måde og trækker ligesom nedad. Jeg havde ikke troet at maven kunne blive mere hård end jeg har oplevet igennem hele graviditeten, men i går var maven som en sten i lange intervaller. Som om mit maveskind bare var strukket til sit yderste. Men ikke noget decideret ve-agtigt og heller ikke regelmæssigt. Men jeg ved sgu ikke mht. slimprop og alt det dér. Jeg havde ikke nogen tydelige tegn sidst, selvom både slimprop og vand var gået inden jeg kom på hospitalet, så jeg ved ikke helt, hvad det er, jeg skal se efter. Men slimprop KAN der godt være tale om begynder at vise sig. 

 

Fik kørt strimmel igen i går, fordi de ville dobbeltjekke efter i fredags. Den var superfin, og det er jo bare dejligt at høre, at jeg har en lille knægt med overskud derinde i maven. JM havde også god tid til mig, så det var - bortset fra et par "svipsere" - endnu en god oplevelse. Man kan bare sagtens fornemme, at de ikke har tid til at være forberedte på patienterne, så hun kom lidt skidt fra start og prøvede tydeligt at redde det i land, da vi lige mødtes. Men altså...hun kom efter det :)

 

Winky, jeg hepper på torsdag for dig :) Her passer det med at d. 20. er skæbnedag. Der har Ms bror og farfar fødselsdag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop forbereder også, men jeg er virkelig i tvivl om hvor jeg står. Hvis ikke det var fordi jeg er 100% sikker på slimproppen gik fredag/lørdag, så ville jeg ikke umiddelbart tro det var lige op over. Men det spænder jævnligt i lænden, presser nedad og murrer. Jeg er godt nok spændt på hvornår hun kommer!

 

Vigtigst af alt, så er løbet snart ved at være kørt for fødsel d. 13/10 og så er jeg faktisk ligeglad med hvilken dag det bliver. Faktisk er det også okay, hvis det bliver på torsdag, selvom det er Sørens fødselsdag. Nu må hun godt bare snart komme ud ^_^

 

Jeg er også spændt på hvordan det står til hos Dino!!! :o :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da love for min mave er sunket! :o Og den har været en stor plukve de sidste par timer! 97ba10H.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da love for min mave er sunket! :o Og den har været en stor plukve de sidste par timer! 97ba10H.jpeg

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da love for min mave er sunket! :o Og den har været en stor plukve de sidste par timer! 97ba10H.jpeg

Wauw! Og SÅ spændende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen skal jeg til JM og høre status på Micros stilling! Min dejlige mand vælger at tage med! Jeg er kæmpe nervøs!

Egentlig ved jeg ikke helt hvad jeg er bange for! Jo nok hovedsageligt at miste en vaginal fødsel! Men jeg er efterhånden ok med KS og sædefødsel - men måske det kun er indtil jeg VED det bliver det. For teori og praksis er altså bare 2 meget forskellige ting. Ih... Og så kan jeg ellers gå til kl 11 imorgen i det her usikkerheds og nervøsitets limbo!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen skal jeg til JM og høre status på Micros stilling! Min dejlige mand vælger at tage med! Jeg er kæmpe nervøs!

Egentlig ved jeg ikke helt hvad jeg er bange for! Jo nok hovedsageligt at miste en vaginal fødsel! Men jeg er efterhånden ok med KS og sædefødsel - men måske det kun er indtil jeg VED det bliver det. For teori og praksis er altså bare 2 meget forskellige ting. Ih... Og så kan jeg ellers gå til kl 11 imorgen i det her usikkerheds og nervøsitets limbo!!

Har du haft nogen følelse af, at hun har forsøgt at vende sig igen? Jeg krydser fingre for godt besøg, og for at hun ligger lige som hun skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du haft nogen følelse af, at hun har forsøgt at vende sig igen? Jeg krydser fingre for godt besøg, og for at hun ligger lige som hun skal :)

Det ved jeg ikke, hun er jo ret voldsom derinde men jeg fornemmer ikke hun står fast!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg ikke, hun er jo ret voldsom derinde men jeg fornemmer ikke hun står fast!

Det er min lillesøster altså også og hun står fast. Og det tror jeg også din lillesøster gør. Jeg tror ikke hvert fald ikke hun har vendt sig igen. Men jeg kan godt forstå du er spændt og lidt nervøs :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min lillesøster altså også og hun står fast. Og det tror jeg også din lillesøster gør. Jeg tror ikke hvert fald ikke hun har vendt sig igen. Men jeg kan godt forstå du er spændt og lidt nervøs :kiss

:kiss jeg håber du har ret. Jeg tror det hjælper at få noget at forholde mig til. Lige nu bearbejder jeg lidt 3+ scenarier i mit hoved. Det er noget rod!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss jeg håber du har ret. Jeg tror det hjælper at få noget at forholde mig til. Lige nu bearbejder jeg lidt 3+ scenarier i mit hoved. Det er noget rod!

Krydser fingre og tæer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre og tæer :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da love for min mave er sunket! :o Og den har været en stor plukve de sidste par timer! 97ba10H.jpeg

Uhh spændende at se om der kommer til at ske noget snart :)

Må vist også lige sende lidt :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da love for min mave er sunket! :o Og den har været en stor plukve de sidste par timer!

 

Spændende, Susanne!! Gad vide om der er sket noget   :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, Susanne!! Gad vide om der er sket noget :bd :bd

Det er der ikke ;)

Jeg skal til JM om en time - det er jeg spændt på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, jeg kan virkelig godt mærke at lillepigen står dybt i mit bækken! Den sidste uges tid har jeg indimellem fået nogle jag, der føles som en kniv op igennem underlivet, men i dag har det godt nok været slemt! Jeg var ude at køre med Lucas i klapvognen da han skulle sove til middag i dag, for så kunne jeg jo lige handle ind samtidig. Da jeg havde gået lidt tid begyndte jeg at få de jag, og det blev bare værre og værre! På et tidspunkt var det så slemt at det var ved HVERT skridt jeg tog, det var simpelthen ulideligt, og jeg følte VIRKELIG der var langt hjem! 

Hvis det da så bare betød at hun snart kommer ud, ville det være fint, men jeg havde også de smerter de sidste par uger med Lucas, så det betyder vidst ikk andet end at hun står dybt i bækkenet, og at det derfor kan mærkes når jeg går..

Men det bliver godt nok 3 lange uger til igangsættelse, hvis det skal gøre så ondt hver gang jeg går! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte helt at opdatere herinde!

Micro står i skrå leje :boo

Jeg skal scannes imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte helt at opdatere herinde!

Micro står i skrå leje :boo

Jeg skal scannes imorgen.

 

Ej øv, hvor er det bare træls for jer  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER