Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Når efter alvorlig samtale med manden igår om at nu måtte han se at spænde hjelmen og finde ud af om han vil være far eller single er der kommet noget mere hjælp.

Både idag og igår har han haft hende en Time selv mens jeg har fået en lur.

Så jeg har haft overskud til endelig at lave grøntsagsmos til fryseren. 2,1 kg og 9 forskellige kombinationer blev det til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når efter alvorlig samtale med manden igår om at nu måtte han se at spænde hjelmen og finde ud af om han vil være far eller single er der kommet noget mere hjælp.

Både idag og igår har han haft hende en Time selv mens jeg har fået en lur.

Så jeg har haft overskud til endelig at lave grøntsagsmos til fryseren. 2,1 kg og 9 forskellige kombinationer blev det til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons tusind tak for råd og vejledning :glad

Nu vil jeg hoppe over i tumling smalltalk :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Immanuel! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, pga al Anabellas hoste, vil lægen gerne kigge på Julius i dag! Han hoster en del og snotter meget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SDB fedt du har taget en alvors snak med din mand. Har ikke mange kloge ord at sige andet end jeg beundrer dit gåpåmod. Du er en fantastisk mor med diverse udfordringer. Skriv endelig på Facebook hvis der er brug for at snakke eller lignende. Og husk har stadig ikke glemt vores aftale om at finde en dag at ses IRL...det vil jeg stadigvæk rigtig gerne! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe havde i efterveer? Jeg har virkelig nogle grumme nogle, de føles sgu ligesom rigtige veer og jeg må trække vejret igennem nogle af dem :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Immanuel! :hurra

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons tusind tak for råd og vejledning :glad

Nu vil jeg hoppe over i tumling smalltalk :balloons

Tillykke med Immanuels 1 års dag :hurra :balloons :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe havde i efterveer? Jeg har virkelig nogle grumme nogle, de føles sgu ligesom rigtige veer og jeg må trække vejret igennem nogle af dem :boo

Jeg kan ikke helt huske det :blush (er ikke engang 5 måneder siden), men nogle dage. Hvis du har så ondt synes jeg du skal tage lidt smertestillende og evt kontakte lægen i morgen. Jeg fik at vide jeg ikke skulle have så ondt at det påvirkede amningen negativt (det var primært der jeg havde dem).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe havde i efterveer? Jeg har virkelig nogle grumme nogle, de føles sgu ligesom rigtige veer og jeg må trække vejret igennem nogle af dem :boo

En uges tid tror jeg det var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Immanuels første fødselsdag! :hurra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg har dem også primært under amningen, men de bliver ved i noget tid,

Jeg har fået ok til at tage panodil hver 6. time, så det lige tager toppen. Så nu satser jeg bare på de snart stopper..

Lillebror spiser heldigvis godt og det ser ikke ud til at påvirke amningen overhovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der brev fra pladsanvisningen og Asger bliver radise 3/8-15. Det betyder at vi har fået 1. prioritet ønsket og han skal gå i vs samme sted som Felix går i bh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg har dem også primært under amningen, men de bliver ved i noget tid,

Jeg har fået ok til at tage panodil hver 6. time, så det lige tager toppen. Så nu satser jeg bare på de snart stopper..

Lillebror spiser heldigvis godt og det ser ikke ud til at påvirke amningen overhovedet :)

Håber det snart bliver bedre :kram2

Hvad skal han hedde, ham lillebror? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der brev fra pladsanvisningen og Asger bliver radise 3/8-15. Det betyder at vi har fået 1. prioritet ønsket og han skal gå i vs samme sted som Felix går i bh :)

Fedt :) Tillykke!

Er spændt på hvornår vi hører noget om Leonora.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg har dem også primært under amningen, men de bliver ved i noget tid,

Jeg har fået ok til at tage panodil hver 6. time, så det lige tager toppen. Så nu satser jeg bare på de snart stopper..

Lillebror spiser heldigvis godt og det ser ikke ud til at påvirke amningen overhovedet :)

Mine kom primært under amning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg har dem også primært under amningen, men de bliver ved i noget tid,

Jeg har fået ok til at tage panodil hver 6. time, så det lige tager toppen. Så nu satser jeg bare på de snart stopper..

Lillebror spiser heldigvis godt og det ser ikke ud til at påvirke amningen overhovedet :)

Jeg havde i ca 14 dage anden gang, men de var værst den første uges tid. Håber snart at du slipper for dem. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der brev fra pladsanvisningen og Asger bliver radise 3/8-15. Det betyder at vi har fået 1. prioritet ønsket og han skal gå i vs samme sted som Felix går i bh :)

Ih hvor dejligt.

Tillykke med pladsen, og hvor bliver de bare alt for hurtigt store.

Jeg tør slet ikke gå ind og se hvad nr vores er på ventelisten, men der er jo også længe til endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er beslutningen taget! - jeg forlænger min barsel til 1. november

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er beslutningen taget! - jeg forlænger min barsel til 1. november

God ide søde :Kiss tror det bliver godt for både dig og søde Liff.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det snart bliver bedre :kram2

Hvad skal han hedde, ham lillebror? :)

Tak :kiss Håber virkelig også snart at det bliver bedre - det er ret irriterende..

Vi ved det ikke endnu :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide søde :Kiss tror det bliver godt for både dig og søde Liff.

Jeg er også rigtig glad for beslutningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine kom primært under amning

Ja, kan læse mig til, at det gør de vist for de fleste :)

Jeg havde i ca 14 dage anden gang, men de var værst den første uges tid. Håber snart at du slipper for dem. :kram

Åh, håber godt nok ikke at det varer i 2 uger :(

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er beslutningen taget! - jeg forlænger min barsel til 1. november

Det forstår jeg godt! Det skal nok blive godt for jer begge to :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.