Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Hvor længe er I om at putte jeres babyer til nat?

Med Leonora tager det mindst 1/2 time, nogle gange 1 time eller mere. Ikke at jeg tror det er unormalt, er bare træt af det og så er det uvant fordi vi altid bare kunne lægge Filippa (bortset fra enkelte perioder).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her tager det ofte kun 5 til 10 min...enkelte gange længere tid hvis vi ikke lige rammer det rigtige tidspunkt eller hvis vi fx har kørt bil og han vågner når vi flytter ham og sådan...men aldrig over 1 time

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er I om at putte jeres babyer til nat?

Med Leonora tager det mindst 1/2 time, nogle gange 1 time eller mere. Ikke at jeg tror det er unormalt, er bare træt af det og så er det uvant fordi vi altid bare kunne lægge Filippa (bortset fra enkelte perioder).

Det tager også lang tid at putte her - dog er der dage hvor hun straks ligger sig til. Men Hey det tager som regel også en 15-30 minutter til lur i barnevogn. Hun skal lige mosle en masse og føle på det hele. Have et par sange, nusses, og putte med sine nussekludde. Og så får hun lige en smule godnat flaske i sengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når efter alvorlig samtale med manden igår om at nu måtte han se at spænde hjelmen og finde ud af om han vil være far eller single er der kommet noget mere hjælp.

Både idag og igår har han haft hende en Time selv mens jeg har fået en lur.

Så jeg har haft overskud til endelig at lave grøntsagsmos til fryseren. 2,1 kg og 9 forskellige kombinationer blev det til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er I om at putte jeres babyer til nat?

Med Leonora tager det mindst 1/2 time, nogle gange 1 time eller mere. Ikke at jeg tror det er unormalt, er bare træt af det og så er det uvant fordi vi altid bare kunne lægge Filippa (bortset fra enkelte perioder).

Vi lægger ham, gir sut, lægger dyne over, siger godnat og går ud. Så falder han selv i søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor og Asger selfie :)

VKBZRnU.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SDB jeg håber virkelig han vil jer nu!!! Godt du har fået sagt noget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor og Asger selfie :)

VKBZRnU.jpg

Hvor ser I bare godt ud - hold op Asger liger jo en stor dreng - der er bare intet baby i ham mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SDB jeg håber virkelig han vil jer nu!!! Godt du har fået sagt noget :kram2

Tak :kiss

Har sagt det mange gange efterhånden. Men tror han fattede det igår - håber jeg virkelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når efter alvorlig samtale med manden igår om at nu måtte han se at spænde hjelmen og finde ud af om han vil være far eller single er der kommet noget mere hjælp.

Både idag og igår har han haft hende en Time selv mens jeg har fået en lur.

Så jeg har haft overskud til endelig at lave grøntsagsmos til fryseren. 2,1 kg og 9 forskellige kombinationer blev det til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået hostebaby :(

Og med en storesøster der brugte 8,5 timer på Skejby i mandags pga hoste er jeg altså liiiidt nervøs nu :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået hostebaby :(

Og med en storesøster der brugte 8,5 timer på Skejby i mandags pga hoste er jeg altså liiiidt nervøs nu :unsure

:kram :kram2 :kiss

Håber lille J bare har fået en ubetydelig hoste - men forstår virkelig godt du er nervøs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot du tog samtalen. Håber inderligt det varer mere end et par dage :goodluck

Tusind tak :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Laura puttet på eget værelse for første gang. 7 mdr i dag, min store pige.

----

SDB - håber virkelig for jer at han oppe sig nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det rimeligt vildt over at Adam starter i vuggestue i morgen :biglove

 

:ditto bare med Liv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Laura puttet på eget værelse for første gang. 7 mdr i dag, min store pige.

----

SDB - håber virkelig for jer at han oppe sig nu.

Store L håber hun får en god nat ❤️

Og tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når efter alvorlig samtale med manden igår om at nu måtte han se at spænde hjelmen og finde ud af om han vil være far eller single er der kommet noget mere hjælp.

Både idag og igår har han haft hende en Time selv mens jeg har fået en lur.

Så jeg har haft overskud til endelig at lave grøntsagsmos til fryseren. 2,1 kg og 9 forskellige kombinationer blev det til

Og så må I gerne heppe på min mand har fattet det denne gang - at nu skal der sgu hjælpes til.

Han har været ramt af fødsels depression men har haft det godt i 3 måneder nu, han er bare i tvivl om hvad han vil - altså om han vil være gift og familie far eller leve som det passer ham. Han har fået 1 måned til at vise hvis han vil os og ellers er det slut.

 

Håber han har fattet det denne gang så :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået hostebaby :(

Og med en storesøster der brugte 8,5 timer på Skejby i mandags pga hoste er jeg altså liiiidt nervøs nu :unsure

Kan jeg godt forstå. Asger fik AB 3 mdr gammel. Husk at reagerer hvis han piber lidt som en kaffemaskine eller bliver forpustet. Og det er tydeligt hvis der er indtrækningerne ved ribbenene.

God bedring. Det er sikkert bare en forkølelse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber han har fattet det denne gang så :kram2

Tusind tak :kiss og :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto bare med Liv.

Håber I får en god dag, søde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god vuggestue start til Liv og Adam imorgen Anja og Lone. Håber børn og mødre klarer dagen med bravour :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå. Asger fik AB 3 mdr gammel. Husk at reagerer hvis han piber lidt som en kaffemaskine eller bliver forpustet. Og det er tydeligt hvis der er indtrækningerne ved ribbenene.

God bedring. Det er sikkert bare en forkølelse :kram2

Tak! Det vil jeg lige holde øje med.. Lægerne mistænkte også lungebetændelse ved Anabella og har podet hende for kold lungebetændelse, som vi mangler svar på..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I får en god dag, søde! :kram2

 

Tak og i lige måde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god vuggestue start til Liv og Adam imorgen Anja og Lone. Håber børn og mødre klarer dagen med bravour :kiss

 

Tak :kram2 Jeg er også spændt på hvordan jeg klarer det :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt for jer, der kan klare putning så hurtigt. Det savner jeg virkelig. Håber det sker en dag. Det andet her trækker tænder ud - og gør alene-putning til noget af en udfordring :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.