Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Nu er jeg lige nødt til at høre - hvor har I sex henne? Arthur sover i vores seng, og hvor kedeligt det end lyder, så kan jeg altså bare bedst lide at have sex der! Men det kommer ikke til at ske mens A er der. Er det simpelthen bare med at 'planlægge' efter hvornår ens baby sover lur i barnevognen?

ja syntes os det er en udfordring. Har overvejet at gøre det mens han sover ude men tænker hvad så hvis han vågner midt i det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder til vi må være hurtige når han sover. Han sover direkte i vores seng, så det med at rykke ham duer desværre ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger sofaen! Mega fesent men fesen sex er bedre end ingen sex..

Det var dog værre i vores gamle lejlighed, hvor sofaen kunne ses fra indkørslen og vi ingen gardiner havde... Der måtte vi bruge køkkengulvet. Mega ukomfortabelt og usexet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der er nu også den med et dejligt bad sammen hvor man os lige kan tage sig en omgang ;-)

Vores dreng er i øvrigt lavet en aften vi hyggede i sofaen og vores lænestol...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej <_< Kan manden ikke tage den?

Det er ham, der lige har haft barsel.. ;) Det er mere brok over at vi måske var nødt til at have sygt barn på første dag hvor vi begge er tilbage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk. Min baby vælger så at sove længe første dag efter ferien, hvor vi er nødt til at stå op tidligt.

Fem uger og allerede en bandit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger sofaen! Mega fesent men fesen sex er bedre end ingen sex..

Det var dog værre i vores gamle lejlighed, hvor sofaen kunne ses fra indkørslen og vi ingen gardiner havde... Der måtte vi bruge køkkengulvet. Mega ukomfortabelt og usexet!

:lol

Det var ikke værd at investere et gardin dengang? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har oplevet at deres barn pludselig er vildt dårlige til at spise? J var rigtig go - pludselig nægter han alt andet end virkelig blød mad. Selv havregrød er for groft :chin:

Jeg tror ikke det er tænder - han hsr spist fint igennem de sidste tandfrembrud. Det er mega-mega frustrerende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Det var ikke værd at investere et gardin dengang? :D

Jo, det ville almindelige, logiske mennesker helt klart gøre... Og vi talte om det. Tit. Men vi fik bare aldrig rykket på det :rolleyes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tur til Jylland er overstået.

C sov hele vejen hjem.

Så super en dreng han var hele turen igennem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har oplevet at deres barn pludselig er vildt dårlige til at spise? J var rigtig go - pludselig nægter han alt andet end virkelig blød mad. Selv havregrød er for groft :chin:

Jeg tror ikke det er tænder - han hsr spist fint igennem de sidste tandfrembrud. Det er mega-mega frustrerende :(

Jeg mener nok, vi oplevede det med Valdemar (E er stadig ikke så langt, hun er en lille grødglad dame :blush), og vi oplevede i hvert fald helt sikkert med ham, at selvom nogle tænder gik nemt, så kunne andre være nogle rigtige røvhuller.

Men vildt nok at selv havregrød er for groft :chin: Måske er han bare ikke så sulten for tiden? Eller ved at blive syg? Eller keder sig ved havregrød? (Sådan en fase fik V. Kanel og æble hjalp ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der har oplevet at deres barn pludselig er vildt dårlige til at spise? J var rigtig go - pludselig nægter han alt andet end virkelig blød mad. Selv havregrød er for groft :chin:

Jeg tror ikke det er tænder - han hsr spist fint igennem de sidste tandfrembrud. Det er mega-mega frustrerende :(

Jeg kan huske fra Ida af at hun blev dårlig til at spise når hun var i tigerspring.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan huske fra Ida af at hun blev dårlig til at spise når hun var i tigerspring..

Det er han faktisk nu :chin: måske vi bare skal stille os tilfredse med hvad han får.. Og han gider pludselig virkelig godt sin mælk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener nok, vi oplevede det med Valdemar (E er stadig ikke så langt, hun er en lille grødglad dame :blush), og vi oplevede i hvert fald helt sikkert med ham, at selvom nogle tænder gik nemt, så kunne andre være nogle rigtige røvhuller.

Men vildt nok at selv havregrød er for groft :chin: Måske er han bare ikke så sulten for tiden? Eller ved at blive syg? Eller keder sig ved havregrød? (Sådan en fase fik V. Kanel og æble hjalp ;))

Som jeg skrev til Maria, er han faktisk igang med spring også. Det er ikke nemt :rolleyes

Tak for input hvertfald. Må de gerne få kanel? Jeg troede krydderi var nærmest off-limits :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg skrev til Maria, er han faktisk igang med spring også. Det er ikke nemt :rolleyes

Tak for input hvertfald. Må de gerne få kanel? Jeg troede krydderi var nærmest off-limits :unsure

Jeg lever med alt med måde princippet herhjemme fx fik Eigil kanel på hans risengrød igår.

 

Men det kan som tidligere sagtens skyldes springet at han ikke spiser så meget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det ville almindelige, logiske mennesker helt klart gøre... Og vi talte om det. Tit. Men vi fik bare aldrig rykket på det :rolleyes :rolleyes

I var måske bare i virkeligheden, helt tossede med at knalde på køkkengulvet, men ville bare ikke indrømme det! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie skal vaccineres i dag kl. 14:30. Jeg glæder mig IKKE! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie skal vaccineres i dag kl. 14:30. Jeg glæder mig IKKE! :(

Nej det er ikke ligefrem noget man ser frem til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar omkring sex... Årh jeg ville hade sofaen, men true, det er bedre end ingenting :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver jeres babyer også planken? :chin: Altså står på hænder/albuer og tæer?

Jep!

Min baby på knap 1,5 måned (korrigeret 34+2) laver planken ret ofte! Lidt skræmmende hvor stærk sådan en lille fyr kan være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg skrev til Maria, er han faktisk igang med spring også. Det er ikke nemt :rolleyes

Tak for input hvertfald. Må de gerne få kanel? Jeg troede krydderi var nærmest off-limits :unsure

Hmm tjaeh øhh :chin: Altså jeg tror ikke krydderi generelt er forbudt, men jeg kan godt huske, at der var noget med kanel. Jeg forstod det dog sådan, at det kun var den slags, der hedder Cassia og ikke Ceylon? Ej jeg skal ikke kloge mig :blush Men ellers måske noget andet nyt og lækkert :)

Men ja tigerspring lyder også som en god forklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm tjaeh øhh :chin: Altså jeg tror ikke krydderi generelt er forbudt, men jeg kan godt huske, at der var noget med kanel. Jeg forstod det dog sådan, at det kun var den slags, der hedder Cassia og ikke Ceylon? Ej jeg skal ikke kloge mig :blush Men ellers måske noget andet nyt og lækkert :)

Men ja tigerspring lyder også som en god forklaring :)

De må gerne få krydderier - man skal bare være lidt varsom med styrken og prøve sig lidt frem. Kanel-miseren gjorde det nemt og tilgængeligt med 'ægte' kanel med lavt indhold af det-der-der-var-ved-at-koste-kanel-sneglen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft hvor får jeg bogstaveligt talt lange patter af baby der kun sover 10 min ad gangen og kun i mine arme. Han skriger for vildt hver gang han skal slå en prut og når kun lige at falde ned inden den næste kommer :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vejer nøjagtig det samme som for en måned siden. Hun skal kontrolvejes onsdag næste uge :( Selvom det jo nok skyldes de 2 uger med dårlig mave, er det altså stadig ikke fedt!

Og hun blev så bundulykkelig af at blive vaccineret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas bliver 3 mdr på torsdag og har netop nu taget første body str 68 i brug...store dreng ! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.