Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Vel egentligt fra starten - men den er vidst også sådan lidt forbudt altid? Ej jeg har ikke helt styr på det, jeg ejer ikke en ;)

Jeg tænker den kan være god når jeg er alene hjemme og skal i bad - der kan han jo ikke så godt være i viklen :LOL

Der er bare ingen støtte til hovedet jo?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker den kan være god når jeg er alene hjemme og skal i bad - der kan han jo ikke så godt være i viklen :LOL

Der er bare ingen støtte til hovedet jo?

Mener at have hørt at det er fra 8 uger og det var det vi gik efter sidste gang.

Jeg har lillebror liggende på puslepude på gulvet, hvis han er med på badeværelset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker den kan være god når jeg er alene hjemme og skal i bad - der kan han jo ikke så godt være i viklen :LOL

Der er bare ingen støtte til hovedet jo?

Nohr ligger på puslemåtten på gulvet hvis han er vågen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker den kan være god når jeg er alene hjemme og skal i bad - der kan han jo ikke så godt være i viklen :LOL

Der er bare ingen støtte til hovedet jo?

Det kommer også an på hvilken skråstol I har. Vi har sådan én man kan lægge helt ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har sovet 2 lure på 3,5 time i dag, og nu er hun i gang med sin 3. lur, der indtil videre har varet 2 timer.

Altså jeg synes det er rart, at hun sover mens vi laver aftensmad og spiser :) Men det er nu også rart, når hun går i seng samtidig med Theo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har sovet 2 lure på 3,5 time i dag, og nu er hun i gang med sin 3. lur, der indtil videre har varet 2 timer.

Altså jeg synes det er rart, at hun sover mens vi laver aftensmad og spiser :) Men det er nu også rart, når hun går i seng samtidig med Theo ;)

 

Og nu nærmer hun sig de 3 timer... :chin: Nu tager jeg hende altså ind.

 

Har I andre også "problemer" med de aftenlure der? Hun faldt i søvn kl. 16.30, og jeg er sikker på, at hun sagtens kunne sove mange timer endnu, hvis ikke jeg tager hende ind. Det er som om, at hun altid tror det er nat om aftenen. Håber det bliver bedre, når aftenerne bliver lysere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu nærmer hun sig de 3 timer... :chin: Nu tager jeg hende altså ind.

 

Har I andre også "problemer" med de aftenlure der? Hun faldt i søvn kl. 16.30, og jeg er sikker på, at hun sagtens kunne sove mange timer endnu, hvis ikke jeg tager hende ind. Det er som om, at hun altid tror det er nat om aftenen. Håber det bliver bedre, når aftenerne bliver lysere.

Tværtimod - jeg kan typisk maks gøre mig håb om 30-40 minutter og kun hvis hun triller <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu nærmer hun sig de 3 timer... :chin: Nu tager jeg hende altså ind.

Har I andre også "problemer" med de aftenlure der? Hun faldt i søvn kl. 16.30, og jeg er sikker på, at hun sagtens kunne sove mange timer endnu, hvis ikke jeg tager hende ind. Det er som om, at hun altid tror det er nat om aftenen. Håber det bliver bedre, når aftenerne bliver lysere.

Nej den aftenlur der er ret fast fra 17:00-17:40! I hvert fald ikke mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh dear... Vi forsøgte at give Sigrid en flaske mme til aften (hun virkede sulten, min barm var flad og lidt flere grunde) - hold nu kæft, hvor kan hun skrige højt :o

Den næste velmenende veninde, der bliver småfornærmet over, at jeg ikke er frisk på en aftenaftale, for "hun kan vel bare få en flaske" får en flad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh dear... Vi forsøgte at give Sigrid en flaske mme til aften (hun virkede sulten, min barm var flad og lidt flere grunde) - hold nu kæft, hvor kan hun skrige højt :o

Den næste velmenende veninde, der bliver småfornærmet over, at jeg ikke er frisk på en aftenaftale, for "hun kan vel bare få en flaske" får en flad!

Blev hun fornærmet eller?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh dear... Vi forsøgte at give Sigrid en flaske mme til aften (hun virkede sulten, min barm var flad og lidt flere grunde) - hold nu kæft, hvor kan hun skrige højt :o

Den næste velmenende veninde, der bliver småfornærmet over, at jeg ikke er frisk på en aftenaftale, for "hun kan vel bare få en flaske" får en flad!

Jeg har indtil videre måtte melde fra til 4 30 års fødselsdage, fordi Lily ikke vil tage flaske :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu nærmer hun sig de 3 timer... :chin: Nu tager jeg hende altså ind.

Har I andre også "problemer" med de aftenlure der? Hun faldt i søvn kl. 16.30, og jeg er sikker på, at hun sagtens kunne sove mange timer endnu, hvis ikke jeg tager hende ind. Det er som om, at hun altid tror det er nat om aftenen. Håber det bliver bedre, når aftenerne bliver lysere.

Næh. Hun har altid maks sovet 45 min i den sidste lur. Og nu er hun umiddelbart ved at skippe den.

Har Lily sovet 10 timer i løbet af dagen?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev hun fornærmet eller?

:kram2

Baby blev rasende :o Der var ikke nogen veninde lige i dag - det har bare været en tilbagevendende diskussion på andre tidspunkter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh. Hun har altid maks sovet 45 min i den sidste lur. Og nu er hun umiddelbart ved at skippe den.

Har Lily sovet 10 timer i løbet af dagen?! :blink

Ja er det ikke vildt? :blink Og hun er altså kun vågnet nu, fordi jeg tog liften ind og tog dynen af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby blev rasende :o Der var ikke nogen veninde lige i dag - det har bare været en tilbagevendende diskussion på andre tidspunkter <_<

Altså bliver dine veninder sure over at du ikke kan komme/skal have baby med fordi du skal amme?

Jeg sidder lige og bliver lidt stram i betrækket - med krøllede tær endda <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby blev rasende :o Der var ikke nogen veninde lige i dag - det har bare været en tilbagevendende diskussion på andre tidspunkter <_<

Jeg har også måttet lægge ører til den <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja er det ikke vildt? :blink Og hun er altså kun vågnet nu, fordi jeg tog liften ind og tog dynen af.

Whaaaat hun er vild :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaaat hun er vild :O

Altså SÅ meget plejer hun heller ikke at sove ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså SÅ meget plejer hun heller ikke at sove ^_^

Du må også savne hende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror snart vi er nødt til at prøve med fast føde. Mere eller mindre fra den ene dag til den anden er hun blevet mega interesseret i når jeg spiser og drikker og hun vågner og spiser hver 3. time, hvor hun jo tidligere stort set altid havde stræk på 5-6 timer. Jeg havde håbet på at kunne vente 1-2 uger mere, men det går vist ikke.

Så nu har jeg købt majsmel. Er ret spændt på hvad hun siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja er det ikke vildt? :blink Og hun er altså kun vågnet nu, fordi jeg tog liften ind og tog dynen af.

Crazy! :o

Hvor meget sover hun så om natten? Altså, hvis natten så hedder 22-06ish,så er det jo ret normalt. Der har Sofie faktisk også været. Nu er hun heldigvis begyndt at skære ned om dagen og sove aften og nat i stedet. Hun har i dag sovet sammenlagt 4 timer og faldt i søvn til nat 19.30 og sover så 11-12 timer. Det passer mig temmelig meget bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må også savne hende :wub

Jeg bliver i hvert fald ikke irriteret, når hun vågner ;) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crazy! :o

Hvor meget sover hun så om natten? Altså, hvis natten så hedder 22-06ish,så er det jo ret normalt. Der har Sofie faktisk også været. Nu er hun heldigvis begyndt at skære ned om dagen og sove aften og nat i stedet. Hun har i dag sovet sammenlagt 4 timer og faldt i søvn til nat 19.30 og sover så 11-12 timer. Det passer mig temmelig meget bedre ;)

Normalt sover hun 10 timer om natten. Enten fra kl. 19 eller 20 og så 10 timer frem.

(Og så mellem 5-7 timer om dagen)

Er lidt spændt på natten i nat :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt sover hun 10 timer om natten. Enten fra kl. 19 eller 20 og så 10 timer frem.

(Og så mellem 5-7 timer om dagen)

Er lidt spændt på natten i nat :chin:

Ja, det lyder lidt mere 'normalt'.

Vi satser på hun bare lige var ekstra træt og stadig tager en ordentlig nattesøvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt sover hun 10 timer om natten. Enten fra kl. 19 eller 20 og så 10 timer frem.

(Og så mellem 5-7 timer om dagen)

Er lidt spændt på natten i nat :chin:

De siger jo søvn avler søvn.. Så må i få en fabelagtig nat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.