Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg varmer lidt op til at lære Sigrid at drikke lidt erstatning af kop, så min gemal kan være lidt alene med hende - men jeg kan næsten ikke have, at det jo også er et led i, at hun bliver større... Min lille bløde baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det vildt altså! Han er bare sej

Ja, og det var jo bare i weekenden, han tog de første tag. Det går stærkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger at der altid er en årsag til en baby græder, ikk? Hvorfor f***** er der så ikke nogen som tilsyneladende kan finde ud af hvorfor min baby indtil nu har skreget utrøsteligt i 4 ud af de sidste 5 timer????

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun halvanden time siden jeg sidst var oppe og amme. Lucca lyder tiltagende snottet. :unsure Please lad det ikke være rigtigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger at der altid er en årsag til en baby græder, ikk? Hvorfor f***** er der så ikke nogen som tilsyneladende kan finde ud af hvorfor min baby indtil nu har skreget utrøsteligt i 4 ud af de sidste 5 timer????

Crap... :(

Håber det er blevet bedre nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun halvanden time siden jeg sidst var oppe og amme. Lucca lyder tiltagende snottet. :unsure Please lad det ikke være rigtigt..

øv, håber det ikke er blevet værre! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er simpelthen en premiebaby ham min Nohr :loveshower Han fik første vaccination i går og der har næsten ikke være noget at bemærke ud over at han var lidt ekstra lun i nakken og på panden, og at han sov bedre i nat end han har gjort længe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måtte de små godt få ost ?

Kan sgi ikke huske det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Truntedullen sov 21-01, spiste og sov videre til 04.40 og så igen til 6.45 - jeg føler mig jo næsten som et menneske :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måtte de små godt få ost ?

Kan sgi ikke huske det

Det må de :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en god nat! Brugte lidt over en time på at få ham til at sove i går aftes, men kl 23 kunne jeg liste ham over i vuggen. Han vågnede ikke før kl 3 (!!!!), hvor han blev skiftet og ammet og jeg lagde ham i vuggen igen kl 4. Så sov han indtil 5.45, hvor han blev skiftet og ammet og så tog farmand ham og jeg sov 1,5 time mere - jeg er som et nyt menneske!

Nu her er han dog rigtig pyller og vil ikke falde til ro. Er i tvivl om han er sulten, men når jeg prøver at amme ham slipper han efter 1-2 min og græder. Han græder også når han gylper, stakkels lille mand :(

Jubiii til en god nat.. håber i kan få mange flere af dem.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Truntedullen sov 21-01, spiste og sov videre til 04.40 og så igen til 6.45 - jeg føler mig jo næsten som et menneske :yay

Årh! Hvor skønt :yay Er kun mega meget missundelig!!! Så godt sover Albert nærmest ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger at der altid er en årsag til en baby græder, ikk? Hvorfor f***** er der så ikke nogen som tilsyneladende kan finde ud af hvorfor min baby indtil nu har skreget utrøsteligt i 4 ud af de sidste 5 timer????

 

:unsure

 

Går det bedre? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun halvanden time siden jeg sidst var oppe og amme. Lucca lyder tiltagende snottet. :unsure Please lad det ikke være rigtigt..

 

Krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det sagtens! Jeg tænker lidt kolik som et ord de sætter på når de ikk ved hvad der er galt. I mit hoved vil der altid være en årsag til gråden, hvad enten det så er ondt i maven, noget i klemme, spændinger i kroppen, refluks eller silent refluks eller andet. Hvis ikk vi selv havde undersøgt tingene og fundet ud af at Naya havde låst bækken, spændinger i kroppen og refluks, er jeg sikker på vi også bare havde fået ordet kolik. Det er lidt den nemme løsning for lægerne.. Og det er altså ikk ment negativt overfor nogen, men kun som en hjælp til dig :kram2

Refluks kan komme til udtryk på forskellige måder, og nogen er hårdt ramt og andre har det i mild grad. Naya sov egentlig fint om natten inden hun startede på nexium. Der var gråden om aftenen, og når hun så først sov, var det okay. Så hun var mest generet af det om eftermiddagen og aftenen, og der tror jeg det er forskelligt hvordan børn er ramt af det. Men jeg ville helt klart nævne det for lægen og bede om at få lov at prøve nexium - det kan i hvert fald ikk skade at prøve :kram2

Nøj hvor jeg synes det er svært at læse ham. Synes der kommer så mange forskellige signaler fra ham. Han har været ked mange gange i løbet af aftenen og natten, men ikke værre end at vi har kunne trøste ham på en halv times tid højst, og det er jo intet sammenlignet med andre dage hvor han har skreget i flere timer. Vi får besøg af sp enten i morgen eller fredag, så må vi se hvad hun siger - vil egentlig hellere snakke med hende end min læge i første omgang :) jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at dope ham med medicin, hvis nu det rent faktisk ikke er refluks, men "bare" har været nogle træls dage for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske, A er ved at skære ned til en enkelt lur om dagen :unsure Normalt blev han puttet 9.30, men nu har han i to dage overhovedet ikke været træt, når kl er 10. Hvis han skal nå to lure, skal klokken jo helst ikke være meget senere end 10.

Hans to lure plejer begge at vare lidt over en time, så måske skulle jo bare prøve at putte ham senere, og så håbe, at han slår lurene sammen til en enkelt :unsure Jeg synes, det er lidt svært :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh! Hvor skønt :yay Er kun mega meget missundelig!!! Så godt sover Albert nærmest ikke :rolleyes

ja det var fedt! 

Hun sover generelt godt om natten, men synes hun umiddelbart er lidt sværere at putte om dagen... lille røver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 2.30 gik jeg ind og vækkede manden og sagde at enten stod han op og tog hende, ellers kørte jeg på sygehuset med hende, for jeg kunne simpelthen ikke mere.

5 min senere kunne han lægge hende, og hun vågnede kun et par gange i løbet af de næste timer. Da hun meldte sig til mad, kunne han lægge hende lige bagefter.

Nu har jeg givet mad her kl 9.15 under skrig og skrål og efterfølgende opkast.

Så vi kan konkludere at min baby hader mig...

Lige nu er hun vågen og forholdsvis tilfreds og jeg har ringet til sygehuset og bedt om at snakke med vores kontaktlæge[/

Hun hader dig ikke, kæmpe kram til dig...

Jeg tror det er helt, manden overtog da hun var ved at være udtrættet af at skrige, det er min teori.. Men hvor er det frygteligt at hun skal blive ved med at have skrigemaraton;( stakkels Ester og stakkels jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 2.30 gik jeg ind og vækkede manden og sagde at enten stod han op og tog hende, ellers kørte jeg på sygehuset med hende, for jeg kunne simpelthen ikke mere.

5 min senere kunne han lægge hende, og hun vågnede kun et par gange i løbet af de næste timer. Da hun meldte sig til mad, kunne han lægge hende lige bagefter.

Nu har jeg givet mad her kl 9.15 under skrig og skrål og efterfølgende opkast.

Så vi kan konkludere at min baby hader mig...

Lige nu er hun vågen og forholdsvis tilfreds og jeg har ringet til sygehuset og bedt om at snakke med vores kontaktlæge

 Åh det lyder bare så hårdt. Kan os være skiftet i det. For vores søn er det ofte det han kommer fra mig til min mand eller omvendt der gør han falder til ro. Håber de hele bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man selv vil spise sin makrelmad, så må det blive kun iført ble og smække :D

1195aa8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man selv vil spise sin makrelmad, så må det blive kun iført ble og smække :D

1195aa8.jpg

Jeg tænker at en højtryksrenser vil være en god investering :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at en højtryksrenser vil være en god investering :D

God ide :D Han var virkelig lækker efter sådan en omgang :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man selv vil spise sin makrelmad, så må det blive kun iført ble og smække :D

1195aa8.jpg

Haha hvor smart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår må man bruge skråstol? Er det når de kan holde hovedet selv? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår må man bruge skråstol? Er det når de kan holde hovedet selv? :)

Vel egentligt fra starten - men den er vidst også sådan lidt forbudt altid? Ej jeg har ikke helt styr på det, jeg ejer ikke en ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.