Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Øv hvor synes jeg det er hårdt om natte. Har været oppe siden kl 01, inden da nåede jeg at få 3 kvarters søvn mellem skrigeturene. Jeg laver ikke andet end at tude hele natten igennem og begynder at synes det er lidt farligt at jeg har så voldsom søvnmangel :(

 Øv det lyder super hårdt! husk det bliver bedre når de bliver større. Er så forståeligt at man kan bruge søvnmangel som tortur. Det er helt vildt som det påvirker en. Håber du kan få dig lidt søvn snart. Stort kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi været til KST for 3 gang. Det er så skønt og hjælper ham så meget. Han er så god til at samarbejde med terapeuten. Hans ryg er mere lige nu så håber vi at næste gang er sidste gang. Er en helt anden dreng vi har fået <3 ELSKER DET.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover og sover og sover idag. Jeg kan slet ikke finde ud af det. Sidder på spring konstant for at give mad, men han sover bare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover og sover og sover idag. Jeg kan slet ikke finde ud af det. Sidder på spring konstant for at give mad, men han sover bare

Sådan var Astrid også i starten ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var Astrid også i starten ^_^

Det er lidt hyggeligt. Og forvirrende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt hyggeligt. Og forvirrende :D

Meget :D Jeg troede hun fejlede noget :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget :D Jeg troede hun fejlede noget :lol

Ha ha, jeg har faktisk siddet og googlet det her til aften :lol Og det er ovenikøbet mit andet barn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, jeg har faktisk siddet og googlet det her til aften :lol Og det er ovenikøbet mit andet barn :D

Man er bare så usikker med sådan nogle små :) Astrid vågnede, fik en tør mås, fik mad og faldt i søvn ved babs/flaske. Sådan var det altid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er M begyndt at kravle Heldigvis går det langsomt og koordineringen kan forbedres væsentlig, men han kravler :yay Det går bare alt for stærkt her i februar: først 6 måneder, så sidde selv, to tænder og nu kravle

 

Det går godt nok hurtigt! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det - det har været frost i nat. Lige nu er der ret diset - ikke rigtig tåget vil jeg sige..

Må jeg sætte J ud og sove? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er M begyndt at kravle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det - det har været frost i nat. Lige nu er der ret diset - ikke rigtig tåget vil jeg sige..

Må jeg sætte J ud og sove? :chin:

Jeg ville ikke putte ude i tåge og dis, men om man må, ved jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke putte ude i tåge og dis, men om man må, ved jeg ikke ;)

Jeg tror det løste sig selv - det er stortset lettet nu og vi er hvertfald en time fra at han skal sove :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya har taget et stræk på 6 timer i nat!! :O :O :loveshower

Det er godt nok første gang det er sket! Og noget af en kontrast til de 1-2 timers stræk hun plejer at køre med hele natten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya har taget et stræk på 6 timer i nat!! :O :O :loveshower

Det er godt nok første gang det er sket! Og noget af en kontrast til de 1-2 timers stræk hun plejer at køre med hele natten!

Åh, hvor jeg under dig det! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det... Baby på 10 uger som er forkølet, ked og urolig, hoster en smule... Hvad skal man være opmærksom på?

Ulrik har / har haft rigtig ondt i halsen og har haft et par dage med lidt feber, jeg har haft lidt feber og er snot forkølet...

Jeg tænker jo fx i forhold til RS-virus...

Vel bare almen tilstand?

Nohr har hostet og snottet i hvert fald 10 ud af snart 13 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det... Baby på 10 uger som er forkølet, ked og urolig, hoster en smule... Hvad skal man være opmærksom på?

Ulrik har / har haft rigtig ondt i halsen og har haft et par dage med lidt feber, jeg har haft lidt feber og er snot forkølet...

Jeg tænker jo fx i forhold til RS-virus...

Sejt slim og opkast. Min dreng var svær at komme i kontakt med. Han var også ret syg og var indlagt i 8 dage og fil C pap og sonde.

Men testen er forholdsvis nem at lave så tænker bare du skal reagerer hvis den almene tilstand ændres.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya har taget et stræk på 6 timer i nat!! :O :O :loveshower

Det er godt nok første gang det er sket! Og noget af en kontrast til de 1-2 timers stræk hun plejer at køre med hele natten!

Fedt!! :loveshower Det er så dejligt når det sker ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sonden har vi jo allerede...

Lige nu sover hun, så vi ser nok an i løbet af dagen ihvertfald... Hun får jo mad og væske - omend hun gylpede / kastede op i nat, men der har vidst ikke været noget de sidste 2 måltider.

Det er jo det i har. Min dreng ville ikke rigtig tage flasken og var ikke til at få kontakt med under måltidet men det er jo helt anderledes med sonden.

Jeg har set nogle artikler bl.a. fra region Nordjylland der siger at RS virus har højsæson så det er fint at være obs på den.

God bedring med Ester :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg under dig det! :loveshower

Tak, det var godt nok skønt at prøve at sove SÅ langt et stræk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt!! :loveshower Det er så dejligt når det sker ^_^

Ja, hold da op det er fantastisk! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg baby og barnedåb i morgen... Det er gost nok ikke smart.... Håber bare ikke det er RS virus... Men indtil videre ingen feber, kun snot alle vejne... Og så gylper han enormt meget lige pludselig:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg baby og barnedåb i morgen... Det er gost nok ikke smart.... Håber bare ikke det er RS virus... Men indtil videre ingen feber, kun snot alle vejne... Og så gylper han enormt meget lige pludselig:(

Hoster han?

De bliver RIGTIG dårlige af RS-virus - det var Inger i hvert fald dengang hun havde den.

Håber på bedring til i morgen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter ikke hvordan nogle mennesker klarer det her, han har skreget on/off siden han vågnede kl 14 :( han har sovet max 15 min ad gangen og vågner så bare skrigende op og er helt utrøstelig :( aner ikke hvorfor han skriger eller hvad fanden han vil, jeg er en millimeter fra at knække fuldstændig. Føler vi er så utilstrækkelige og verdens værste forældre. Min svigerinde var her tidligere hvor han også fik en sammensmeltning, 2 min og så havde hun fået ham til at stoppe. Vi har virkelig prøvet ALT :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.