Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det lykkedes at falde i søvn på sukkervand og så har han sovet hos mig

Håber du også har fået sovet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Leonora har stråle-gylpet både i går aftes og nu til morgen :( Som i vi skifter tøj på både Leonora og mor/far + det er udover ammepude og sofa. Håber godt nok det er pga hosten og ikke rigtig sygdom eller ny stil :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv fik mad omkring kl 23 og så først igen omkring kl 4.50 :glad det vil sige hun har selv sprunget en natamning over :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan Sørensen får man baby til at sove længere om morgenen? Senere i seng er forsøgt uden held. Det er bare stadig nat kl 5-5.30 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv fik mad omkring kl 23 og så først igen omkring kl 4.50 :glad det vil sige hun har selv sprunget en natamning over :yay

Skønt! :yay

Herhjemme har natten været en anelse bedre end igår. Første halvdel var noget møg, hvor han kun lige sov 50 min og ellers ville spise eller græd. Men så fra omkring kl 01.30 sov han og vågnede først igen kl 4 for at spise, så der fik jeg lige et par timer :glad og så sov han videre til kl 6. Så der fik jeg ca 1,5 time mere. Det gør bare underværker, selvom det jo stadig ikke er fantastisk! Men nu kan jeg fungere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan Sørensen får man baby til at sove længere om morgenen? Senere i seng er forsøgt uden held. Det er bare stadig nat kl 5-5.30 :unsure

Herhjemme har jeg været stædig og blevet liggende i sengen til mindst kl 6. Så har Ronja eller Liv ligget ved siden af og nogen gange brokket sig andre gange leget men det har været mørkt, slukket lys og minimal reaktion fra mor og far. Det har som regel gjort de er faldet i søvn igen. Ved ikke om det kan virke hos jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! :yay

Herhjemme har natten været en anelse bedre end igår. Første halvdel var noget møg, hvor han kun lige sov 50 min og ellers ville spise eller græd. Men så fra omkring kl 01.30 sov han og vågnede først igen kl 4 for at spise, så der fik jeg lige et par timer :glad og så sov han videre til kl 6. Så der fik jeg ca 1,5 time mere. Det gør bare underværker, selvom det jo stadig ikke er fantastisk! Men nu kan jeg fungere ;)

Rigtig skønt :) jeg blev helt forvirret da jeg så hvad klokken var :D

Dejligt natten har været lidt bedre fir jer også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har jeg været stædig og blevet liggende i sengen til mindst kl 6. Så har Ronja eller Liv ligget ved siden af og nogen gange brokket sig andre gange leget men det har været mørkt, slukket lys og minimal reaktion fra mor og far. Det har som regel gjort de er faldet i søvn igen. Ved ikke om det kan virke hos jer :kram

vi har forsøgt med netop det trick i over en uge. Det har været med meget frisk baby der ligger og piller os i hovedet og bliver sur når vi ikke reagerer :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv fik mad omkring kl 23 og så først igen omkring kl 4.50 :glad det vil sige hun har selv sprunget en natamning over :yay

Hvor skønt :yay

Håber det er den nye stil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt :yay

Håber det er den nye stil ;)

Det håber jeg bestemt også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en lækker pæn brugt molo softshell til Asger til 120 kr inkl Porto. Jeg er glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en let brugt voksipose i dag! og fordi der er to små bitte huller i stoffet, fik jeg den til 300kr inkl. Bæreplade! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en let brugt voksipose i dag! og fordi der er to små bitte huller i stoffet, fik jeg den til 300kr inkl. Bæreplade! :glad

Lækkert :yay

Sikke en fantastisk pris! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert :yay

Sikke en fantastisk pris! :)

Virkelig god pris :o

Glæder mig til at putte Liff i den i morgen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en let brugt voksipose i dag! og fordi der er to små bitte huller i stoffet, fik jeg den til 300kr inkl. Bæreplade! :glad

Hold da op, det var noget af et røverkøb :yay Tillykke med den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt en lækker pæn brugt molo softshell til Asger til 120 kr inkl Porto. Jeg er glad :)

Fedt :) har du erfaring med softshell ellers? Er det lige så godt som regntøj eller hvad bruger du det i stedet for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :) har du erfaring med softshell ellers? Er det lige så godt som regntøj eller hvad bruger du det i stedet for?

Jeg sys det er godt til de små og Lasse havde ikk regntøj, da han brugte softshell dragt, da han var knap 1 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :) har du erfaring med softshell ellers? Er det lige så godt som regntøj eller hvad bruger du det i stedet for?

Det bliver hans sommerjakke. Vi har en enkelt gang haft en dragt og den var rigtig fin men er mere til to delt termotøj hvor man kan komme på og pille af efter behov :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var afsted hele dagen igår til fødselsdag og kom hjem i aftes med en syg dreng med knap 39 i feber...idag har vi sofahygge dag imens far har fri og håber han snart får det bedre igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en lille feberpige, hun har været syg siden fredag :( det er hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har startet dagen med brunch på en havn i det nordsjællandske i dejligt solskin og siddende udenfor med barnevognen med sovende baby ved siden af. Nu er vi lige hjemme et par timer og så går turen forbi et skønt vennepar og deres søde hund - god afslutning på en god uge :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok det er svært at pakke Leoniora tilpas ind i det her vejr. Første lur med uldhue og tyk dragt var gin. Anden lur var det alt for varmt, så huen var helt våd. Nu skal hun ud igen så der er det nok fint igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen bonus bleer overhovedet hele dagen før to om aftenen. Og så kom der lige 3 mere i nat og nr. 4 imorges! Det er som om han går og gemmer på lorten for at han så kan fyre den af om natten! :klap

Men altså... Hvordan kan man være sur, når man vågner op og ser det her ansigt? :wub

fVyJvo5.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen bonus bleer overhovedet hele dagen før to om aftenen. Og så kom der lige 3 mere i nat og nr. 4 imorges! Det er som om han går og gemmer på lorten for at han så kan fyre den af om natten! :klap

Men altså... Hvordan kan man være sur, når man vågner op og ser det her ansigt? :wub

fVyJvo5.jpg

Ja det er ligesom hej mor har du sovet godt, jeg føler mig dejlig lettet nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig feber i aftes men den var faldet i forhold til lørdag aften såå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.