Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Sofie har virkelig sovet meget i dag! :o

Vågnede 7.35 og har sovet 8.45-13.45 afbrudt af en spisning i søvne kl. 10, 15-17, 18.45-19.20 og så siden kl. 20.30 afbrudt af spisning i søvne kl. 21.30. Jeg er godt nok spændt på om hun vågner og er freeesh kl. 05! :o

Det er åbenbart hårdt, at have haft besøg af søvnterror-tiger i en uge, når man normalt har et godt sovehjerte :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jer der har baby på eget værelse, hvordan hører I dem om natten? Har I alarm eller kan I høre dem uden?

Freya er stadig på vores værelse men skal virkelig snart ind på sit eget.. hun vågner når vi kommer ind og i løbet af natten når vi bevæger os... Men lige nu hører jeg hende når hun er ved at vågne og kan nogle gange lige nå at få hende til at sove igen før hun vågner helt. Men det kan man vel ikke når de er på eget værelse... så.. hvordan fungerer det hos jer?

Her ligger den store i den anden ende af huset. Men vi kan sagtens hører hende uden alarm. Og hører vi hende ikke første gang, så skal hunden nok vække os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil sover helt vildt lige for tiden. Og vi er i 5. Tigerspring, synes altid de Tiger plejer at gøre så de ikke sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De her putninger gør simpelthen så ondt på mig! Han græder og græder, og han vil ikke helt ligge ved os, men heller ikke rigtig selv. I aften har det taget 40 minutter, hvor han næsten græd konstant. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan det skal gøres bedre :boo

.

:kram

Det lyder hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt prale af at Astrid har taget et søvnstræk på 7 timer. At hun tog det fra kl 18 til 01 snakker vi ikke om :D Så vi holder fest lige nu ^_^ Godt jeg gik i seng kl 19 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog, barn!!! Nu 2 timer... Eller rettere 45 minutters skrige-måltid og nu 1 time og 15 minutter med skiftevis vågen og skrig...

Somebody just shoot me :shooter :shooter

:kiss :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog, barn!!! Nu 2 timer... Eller rettere 45 minutters skrige-måltid og nu 1 time og 15 minutter med skiftevis vågen og skrig...

Somebody just shoot me :shooter :shooter

Fik I sovet lidt? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har sovet virkelig uroligt i nat :wacko Så føler næsten ikke, at jeg har fået sovet ordentligt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'I dag er en ny dag, i dag kan han godt finde ud af at sove' messer jeg for mig selv!

PS: tak for tips om at ligge på siden - det gør han dog allerede altid, det er klart bedre, men jo altså ingen mirakelkur herhjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'I dag er en ny dag, i dag kan han godt finde ud af at sove' messer jeg for mig selv!

PS: tak for tips om at ligge på siden - det gør han dog allerede altid, det er klart bedre, men jo altså ingen mirakelkur herhjemme :(

Ih det lyder altså hårdt :kram Jeg kan ikke ikke huske om I har været på besøg hos kiropraktor med ham. Det ville jeg nok prøve hvis ikke I har. Han kan jo have nogle spændinger specielt fordi han vendte omvendt i mavsen.

Og ellers har du så prøvet at have ham i vikle? Jeg ville nok acceptere at han har brug for tæt kontakt her de første tid og lade ham tage et par lurer i løbet af dagen i viklen hvis din ryg kan holde til det. Det giver N tryghed og nærhed (og forhåbentlig søvn) og fu får hænder frie til W. Min erfaring er at deres søvnrutiner naturlig ændrer sig lidt når de er mellem 2-3 mdr.

Håber det bedste :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'I dag er en ny dag, i dag kan han godt finde ud af at sove' messer jeg for mig selv!

PS: tak for tips om at ligge på siden - det gør han dog allerede altid, det er klart bedre, men jo altså ingen mirakelkur herhjemme :(

Håber at i dag bliver en god dag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det skal nok blive sjovt... :wacko Junior fik i al sin insisterende kærlighed vækket sin lillesøster på det heeeelt falske tidspunkt i morges, så nu er jeg noget spændt på, hvordan det skal hænge sammen med begge unger hjemme i dag - dét virker nemlig klart bedst, hvis baby sover godt... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har sovet virkelig godt i nat! Hun sov fra 18-01 og igen fra 02-07 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm dumme dumme Tiger ... Nu havde jeg lige vænnet mig til søvn..

Vågen 1 gang i timen fra 20 -04... Derefter hver 5. Minut - og så kom han altså ind i soveværelset... Hvor det gik lidt bedre... Tror at han øver sig i at trille ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har sovet virkelig godt i nat! Hun sov fra 18-01 og igen fra 02-07 :yay

Lækkert :yay !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay for en skøn nat Markus sov fra 21.30 - 4 og 4.35 til 6.35 også igen fra 8.30 til nu igen med en enkelt opvågning hvor han fik sut og nusseklud :wub mon min søn er ved at fatte ideen i lur om dagen også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm dumme dumme Tiger ... Nu havde jeg lige vænnet mig til søvn..

Vågen 1 gang i timen fra 20 -04... Derefter hver 5. Minut - og så kom han altså ind i soveværelset... Hvor det gik lidt bedre... Tror at han øver sig i at trille ...

Årh! De sover SÅ råddent, mår de lærer nye ting <_<

Og :kram til alle andre med babyer, der nægter at sove! Og :yay til alle dem med sovebabyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og efter 3 måltider hvor manden ikke oplevede de vilde skrigeture har jeg nu haft 2 af de værste måltider ever!!! :boo :boo

Hvis manden også får er ok måltid her næste gang, så går jeg hjemmefra!!!!

Øv altså :kram Altså jeg ved jo godt, det ikke er det samme, som Edith skrev jo virkelig meget pga mave halløj og der hjalp zoneterapi virkelig meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, hvor jeg ikke magter at have hovedet fuld af snot og passe baby mere. Jeg vil bare flade ud på sofaen, se serier og sove! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, hvor jeg ikke magter at have hovedet fuld af snot og passe baby mere. Jeg vil bare flade ud på sofaen, se serier og sove! :(

Det er bare overhovedet heller ikke sjovt :( Din mor (eller en anden) kan ikke komme og aflaste dig lidt?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh! De sover SÅ råddent, mår de lærer nye ting <_<

Og :kram til alle andre med babyer, der nægter at sove! Og :yay til alle dem med sovebabyer :)

Ja det er jo helt latterligt!

Jeg vil gerne opfinde en ny tigerspringsteori der går ud på at de lærer det de skal men samtidigt sover godt og er søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil bliver 5 mdr idag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

:kram

Det lyder hårdt!

Det er det også! Og så brillerede han oveni med noget nær den værste nat nogensinde. Han er begyndt nogle gange at falde i søvn på maven, og herren triller altså åbenbart kun, når det passer ham. Så når han vågnede og brokkede sig, måtte jeg rykke ham om på ryggen igen - og så kvitterede han med at lægge sig så langt over på siden, at han endte på maven igen. Jeg var oppe en gang i timen!

Heldigvis er manden rask i dag, så han kan tage over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil bliver 5 mdr idag :o

Tillykke! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow en nat.

C sov fra ca 21:00 til 06:00

Var lige oppe og give sutten en del gange.

Men op og give sut end op og give mad.

Og efter mad kl 06:00 sov han igen kl 07:00 til 08:30 ca

Håber det er en fast søvn og ikke bare held.

Tilgengæld var han også vågen HELE dagen igår, bortset fra 3 små lurer på max 30 min.

Puha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.