Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Liff har sovet 3,5 time og sover endnu :o

Mon det var hårdt at være til barnedåb i går?

Alberte sov stort set hele dagen i går, efter vi havde været til 80 års fødselsdag lørdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mie er normalt en bølle til at sove lur i løbet af dagen, har den sidste måned været 4x30 minutter max i løbet af en hel dag. Så igår sov hun for det første 7 timer i streg om natten, spiste et kvarter og sov igen 3 timer, før vi måtte tage hende op så hun kunne nå mad og ikke komme for sent i kirken til sin egen dåb. Til selve festen, gik jeg til side inden gæsterne kom og ammede hende og lagde hende i barnevognen - uden trillen eller noget - og bum så sov hun da lige 4 timer  :loveshower  ikke om nogen af vores gæster troede på hun ellers aldrig sov i løbet af dagen. Haha men hun nåede da lige at komme op og få charmet alle gæster inden de tog hjem fra hendes fest. 

 

 

Og sørme om min dygtige pige ikke tog 30 minutter fra 10-10.30 hvor hun bare blev lagt ud, og nu har hun sovet 2 timer igen og er ikke vågnet endnu  :yay fortsæt mors store Mie mus som er bliver 3 måneder i dag  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff sover så stadig... :blink

Edit. sov i lige godt 4,5 time!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er normalt en bølle til at sove lur i løbet af dagen, har den sidste måned været 4x30 minutter max i løbet af en hel dag. Så igår sov hun for det første 7 timer i streg om natten, spiste et kvarter og sov igen 3 timer, før vi måtte tage hende op så hun kunne nå mad og ikke komme for sent i kirken til sin egen dåb. Til selve festen, gik jeg til side inden gæsterne kom og ammede hende og lagde hende i barnevognen - uden trillen eller noget - og bum så sov hun da lige 4 timer  :loveshower  ikke om nogen af vores gæster troede på hun ellers aldrig sov i løbet af dagen. Haha men hun nåede da lige at komme op og få charmet alle gæster inden de tog hjem fra hendes fest. 

 

 

Og sørme om min dygtige pige ikke tog 30 minutter fra 10-10.30 hvor hun bare blev lagt ud, og nu har hun sovet 2 timer igen og er ikke vågnet endnu  :yay fortsæt mors store Mie mus som er bliver 3 måneder i dag  :kuller

 

Det var da god timing, at hun sov så meget op til og ved sin dåb...og at det lader til at fortsætte :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op for nogle sovebørn idag! :D

 

Jeg er også svært tilfreds med Simon for tiden, for nu er der ENDELIG ved at komme lidt rytme over ham! :yay (var da heller ikke på tide som 6 mdr gammel :klap)

Han er begyndt at sove 2 lure om dagen nu i barnevognen på alt imellem 1-4 timer i træk. Det er bare så lækkert at have hænderne lidt fri og vide lidt mere med sikkerhed hvornår han sover! Og som en bonus kan jeg nu bare lægge ham ud UDEN at trille med vognen overhovedet! Lægger jeg ham på det rette tidspunkt, så bum, sover han bare!

 

Det er lidt spøjst med tanke på at han de første 4 måneder kun havde sovet ialt 2 gange i sin barnevogn! :) (Og vi forsøgte næsten HVER dag siden han blev født!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst! Mit bryst eksploderer snart :blink Malou har ikke spist deraf siden kl. 21 i går aftes. Hun sov 21-9 spiste sig godt mæt ved højre bryst og  har nu sovet siden kl. 11 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg er sur...de ville ikke gøre noget ved hans fusser ved Sahva fordi de ser ud som de gør...så nu har jeg ringet til ouh og venter på de ringer til mig med en tid og forhåbentlig en plan for de fødder....øv altså jo længere tid der går uden skinne jo større risiko for tilbagefald og forlængelse af vores forløb....:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg er sur...de ville ikke gøre noget ved hans fusser ved Sahva fordi de ser ud som de gør...så nu har jeg ringet til ouh og venter på de ringer til mig med en tid og forhåbentlig en plan for de fødder....øv altså jo længere tid der går uden skinne jo større risiko for tilbagefald og forlængelse af vores forløb....:-(

Øv håber at ouh kan sætte gang i noget hurtigt. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg er sur...de ville ikke gøre noget ved hans fusser ved Sahva fordi de ser ud som de gør...så nu har jeg ringet til ouh og venter på de ringer til mig med en tid og forhåbentlig en plan for de fødder....øv altså jo længere tid der går uden skinne jo større risiko for tilbagefald og forlængelse af vores forløb....:-(

 

Jeg ved godt, at I ikke synes, det er fedt, at skinnen har strammet sådan, men er det en mulighed, at I kan tage den på igen indtil I får afklaring? Jeg tænker at irritation og rift trods alt er bedre end risiko for re-operation. Håber ouh kan hjælpe uden at I skal vente for længe :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg er sur...de ville ikke gøre noget ved hans fusser ved Sahva fordi de ser ud som de gør...så nu har jeg ringet til ouh og venter på de ringer til mig med en tid og forhåbentlig en plan for de fødder....øv altså jo længere tid der går uden skinne jo større risiko for tilbagefald og forlængelse af vores forløb....:-(

Ej for pokker da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super med al den søvn til babyerne :wee

Leonora har også sovet godt. Faktisk har hun fået en vane med at sove hele aftenen i barnevognen og så må vi tage hende ind nu her. Det er skønt at have voksentid men jeg ville nu ønske hun sov i sin seng i stedet for så vi var fri for at vække hende. Jeg ved bare ikke hvordan vi ændrer på det :unsure Vi prøvede at lægge hende herinde den anden aften hvilket resulterede i meget ked Leonora og ingen lang lur/gåen tidligere i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre hvis børn er 100år om at få bøvset af efter mad? - synes det tager en krig nogle gange! andre gange skal hun bare på højkant, så bøvser hun :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre hvis børn er 100år om at få bøvset af efter mad? - synes det tager en krig nogle gange! andre gange skal hun bare på højkant, så bøvser hun :rolleyes

Jeps kan snildt tage over 5 minutter før der kommer en bøvs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre hvis børn er 100år om at få bøvset af efter mad? - synes det tager en krig nogle gange! andre gange skal hun bare på højkant, så bøvser hun :rolleyes

Ja, det kan være meget forskelligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora tror vist desværre det er morgen nu <_<

Hun har lige fået mad og plejer at falde hen og efter lidt tid falde til ro, men lige nu ligger hun med åbne øjne og det hele kører = ikke mere søvn eller hvile til mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er syg og min mand er bortrejst. Øv det er surt men to friske børn. Håber Asger sover godt i dag så jeg også kan få sovet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malou har 39,5 i feber :( hun tager det nu pænt, men alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora tror vist desværre det er morgen nu <_<

Hun har lige fået mad og plejer at falde hen og efter lidt tid falde til ro, men lige nu ligger hun med åbne øjne og det hele kører = ikke mere søvn eller hvile til mor :(

 

Håber hun faldt i søvn igen alligevel eller som minimum tager en god, lang formiddagslur :kram2

 

Malou har 39,5 i feber :( hun tager det nu pænt, men alligevel...

 

Æv, god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til jer begge to :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er syg og min mand er bortrejst. Øv det er surt men to friske børn. Håber Asger sover godt i dag så jeg også kan få sovet.

 

Hov, god bedring til dig også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malou har 39,5 i feber :( hun tager det nu pænt, men alligevel...

God bedring med hende :Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er syg og min mand er bortrejst. Øv det er surt men to friske børn. Håber Asger sover godt i dag så jeg også kan få sovet.

Rigtig god bedring til dig. Håber han sover god lang lur og at du kan få hvilet dig. :Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora tror vist desværre det er morgen nu <_<

Hun har lige fået mad og plejer at falde hen og efter lidt tid falde til ro, men lige nu ligger hun med åbne øjne og det hele kører = ikke mere søvn eller hvile til mor :(

:Kram

:Kram

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go bedring til alle syge! - store som små! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til både Felixmor og Malou :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.