Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Savner altså lidt min baby, når hun ligger helt derude i barnevognen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er bange for der er noget galt med Mikkel, men ved bare ikke hvad. Han havde tydeligvis ondt igår aftes hvor han skreg i lidt over en time indtil han endelig faldt til ro i viklen og jeg kunne amme ham i søvn.

Men så vågnede han kl 4, spiste lidt og blev dybt ulykkelig. Og så har han faktisk været ked siden og har hverken ville spise eller sove siden.

For en time siden spiste han så en lille bitte smule og nu sover han i barnevognen.

Er spændt på hvordan han er når han vågner

Vi så et håndfuld små børn ved lægevagten igår den korte tid vi nåede at være der. Der er meget i omløb pt.

Håber han er i hopla når han vågner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu satser vi på udslættet og kløen er toppet. Han ser farlig ud den lille mand :(

bg6z2p.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner altså lidt min baby, når hun ligger helt derude i barnevognen :blush

Jon spurgte i morges hvornår Nohr skulle ud og sove i barnevognen, jeg kunne mærke jeg altså ikke er klar endnu :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jon spurgte i morges hvornår Nohr skulle ud og sove i barnevognen, jeg kunne mærke jeg altså ikke er klar endnu :blush

Ha ha jeg vil også helst have hende helt tæt på :kuller Men hun sover så godt derude. Nuppede 3 timer her til formiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner altså lidt min baby, når hun ligger helt derude i barnevognen :blush

Sofie vil så kun sove i min arm i dag. Om det er fordi hun kunne mærke det ikke var hendes egen barnevogn, Tigerspring der driller lidt eller en efterreaktion på 3 dage med fremmede mennesker og tryk på, ved jeg ikke. Heldigvis har vi jo ingen planer i dag,så hun må gerne sove i min arm :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vil så kun sove i min arm i dag. Om det er fordi hun kunne mærke det ikke var hendes egen barnevogn, Tigerspring der driller lidt eller en efterreaktion på 3 dage med fremmede mennesker og tryk på, ved jeg ikke. Heldigvis har vi jo ingen planer i dag,så hun må gerne sove i min arm :wub

Det er altså også lidt hyggeligt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså også lidt hyggeligt :wub

Jep :7himmel

foC4BNK.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha jeg vil også helst have hende helt tæt på :kuller Men hun sover så godt derude. Nuppede 3 timer her til formiddag :)

Nohr sover super i sin lift, så er det heldigvis ligegyldigt for ham hvor den står :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har sovet fra 23.15 til 06 UDEN OPVÅGNINGER OVERHOVEDET! :O

:yay :glad :yay :glad

Hurra!! :yay :glad håber det fortsætter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon en baby kan glemme hvordan man sover? Han har småblundet et par gange (3*5 minutter måske), sovet 1/2 time i morges og 1 lille time lige over middag. Thats it :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon en baby kan glemme hvordan man sover? Han har småblundet et par gange (3*5 minutter måske), sovet 1/2 time i morges og 1 lille time lige over middag. Thats it :O

Wauw, det var ikke meget! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, det var ikke meget! :o

Jeg forstår virkelig heller ikke hvordan han kunne være vågen fra ca 13 til for en halv times tid siden :O Og jeg har virkelig prøvet at putte ham videre lige siden der ca 13.

Vi har været til julefrokost hos svigerne, så jeg har nok ikke formået at putte ham på den rigtige måde :( Han har svært ved selv at lukke ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så sov han da også hele 45 minutter. Jo jo hvor det går!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så sov han da også hele 45 minutter. Jo jo hvor det går!

Håber han sover godt i nat så :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg ved at være træt og ked af hele tiden være bekymret for Julius. Han bliver bare ved med at hoste som om han har røget i 40 år og jeg føler bare slet ikke jeg er ordentlig informeret omkring medicinen han får...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg ved at være træt og ked af hele tiden være bekymret for Julius. Han bliver bare ved med at hoste som om han har røget i 40 år og jeg føler bare slet ikke jeg er ordentlig informeret omkring medicinen han får...

Er det astmatisk bronkitis? Hvad får han?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det astmatisk bronkitis? Hvad får han?

Ja det er. Vi har fået den orange spray (flixotide) men min søster bliver ved med at sige hun ikke forstår hvorfor vi ikke har fået den blå spray. Jeg er jo dybt forvirret og går jo ud fra lægen havde styr på det... Men hold op han hoster og det lyder voldsomt... Og det vækker ham....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er. Vi har fået den orange spray (flixotide) men min søster bliver ved med at sige hun ikke forstår hvorfor vi ikke har fået den blå spray. Jeg er jo dybt forvirret og går jo ud fra lægen havde styr på det... Men hold op han hoster og det lyder voldsomt... Og det vækker ham....

Anabella har begge. Den orange er forebyggende og åbner nærmest op, den blå er nu og her. Når det er slemt (som Julius, tror jeg), skal man først give orange og kort efter blå. Sådan at orange åbner på og blå kommer ordenligt ned og hjælper.

Vi var indlagt med Anabella engang, hvor vi skulle give orange 2 gange dagligt i fire uger og den blå 4 gange dagligt i minimum 14 dage.

Jeg tror altså også, din Julius skal have den blå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anabella har begge. Den orange er forebyggende og åbner nærmest op, den blå er nu og her. Når det er slemt (som Julius, tror jeg), skal man først give orange og kort efter blå. Sådan at orange åbner på og blå kommer ordenligt ned og hjælper.

Vi var indlagt med Anabella engang, hvor vi skulle give orange 2 gange dagligt i fire uger og den blå 4 gange dagligt i minimum 14 dage.

Jeg tror altså også, din Julius skal have den blå.

Det kunne det jo lyde til. Måske vi skulle prøve lægevagten igen imorgen tidligt...

Det værste er jo nærmest som han pt er ved st kløjs i sin grød/mos. Han ligner jo en vi skal miste flere gange. Det bedste han jan gå er grød og smoothies på pose. Det er så glat og tynd. Folk der ikke er vandt til at spise med os kigger noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne det jo lyde til. Måske vi skulle prøve lægevagten igen imorgen tidligt...

Det værste er jo nærmest som han pt er ved st kløjs i sin grød/mos. Han ligner jo en vi skal miste flere gange. Det bedste han jan gå er grød og smoothies på pose. Det er så glat og tynd. Folk der ikke er vandt til at spise med os kigger noget...

Medicinen skal hvert fald virke ret hurtigt. Og vi har altid fået at vide, at den blå er til anfald nærmest, som det lyder til, Julius har.

God bedring! Det er ikke sjovt med det hoste - især ikke, når han er så lille! Anabella var trods alt 2,5 år ca..

Forresten, den blå har en bivirkning, at den sætter hjerteslaget op, så man kan blive lidt hyper af den kort tid efter. Så man skal prøve at time det med, at den ikke skal gives lige inden sengetid/lur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vil kun sove, hvis jeg ligger ved siden af og holder i hånd. Ikke så overraskende, ovenpå en dag hvor hun har sovet sammenlagt ca 5 timers lur i min arm. Startede med at putte kl. 20 og har forsøgt at gå ind i stuen 3 gange. Nu har jeg givet op og er gået i seng :( <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.