Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Må man gerne hyle lidt over at ens baby allerede ikke kan passe str 56? :boo

Vildt nok :o

Ved du hvor lang og tung han er?

Lily blev målt til 56 cm og vejet til 4700 g i sidste uge. Hun bruger stadig 56 :) Men 50 skal jeg se at have pakket væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay han er begyndt at få noget ud :yay og konsistensen er fin :super det generer ham når det kommer, han græder, ormer sig og så prutter. Men :yay der er gang i den igen. Så håber jeg ikke der går så lang tid igen!

Fantastisk!! :yay skøn julegave :D

De små tarme skal vist lige lære det :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har fået sin første blå/lilla bule i julegave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nok :o

Ved du hvor lang og tung han er?

Lily blev målt til 56 cm og vejet til 4700 g i sidste uge. Hun bruger stadig 56 :) Men 50 skal jeg se at have pakket væk.

I mandags 57 cm og 4400 gram, så det er jo bredt nok ;) Ej det er heldigvis også kun noget 56, og kun fordi han vidst har arvet min usandsynlig lange overkrop ;)

50 har han aldrig kunne passe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk!! :yay skøn julegave :D

De små tarme skal vist lige lære det :kiss

Ja det er jo det, og det er vidst lidt sværere for ks børn fordi de ikke får de der bakterier. Jeg håber de virker bedre nu :goodluck i et kort sekund i nat kom jeg lige til at frygte mælkeallergi, det kan jeg ikke lige overskue.

Jeg ber om mere prut og så går det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad virkelig godt vide hvad der har indtaget Julius. Han ser forfærdelig ud :o

15rflhu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad virkelig godt vide hvad der har indtaget Julius. Han ser forfærdelig ud :o

15rflhu.jpg

Hold da fast! Er han generet af det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast! Er han generet af det?

Jeg tror det klør lidt. Han klør på lår og mave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad virkelig godt vide hvad der har indtaget Julius. Han ser forfærdelig ud :o

15rflhu.jpg

Det ligner meget det nælde feber vores Tobias fik....det kløede osse lidt ved ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer lidt om vagtlægen skal have et kald. Hans temperatur fra morgenen var 37,8 men ellers i nogenlunde humør... Så ved ikke om de gider se os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer lidt om vagtlægen skal have et kald. Hans temperatur fra morgenen var 37,8 men ellers i nogenlunde humør... Så ved ikke om de gider se os...

Hmm.. Hvis det er nældefeber, skal han måske have noget antihistamin :unsure

Det fik Anabella hvert fald engang, men jeg er i tvivl, om det kun var for at hjælpe det til at forsvinde hurtigere. Anabella havde ikke feber, men vagtlægen ville se hende alligevel.. Jeg ville ringe til lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en baby der kun vil sove klistret til mig - og selv være fyldt med krudt <_<

Måske han skal smides i viklen, for jeg kan slet ikke finde ro til bare at sidde eller ligge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Hvis det er nældefeber, skal han måske have noget antihistamin :unsure

Det fik Anabella hvert fald engang, men jeg er i tvivl, om det kun var for at hjælpe det til at forsvinde hurtigere. Anabella havde ikke feber, men vagtlægen ville se hende alligevel.. Jeg ville ringe til lægen.

Vi er lige kommet hjem. Han har en virus infektion det gør AB værrer, så vi har fået noget til en spacer og så skal knopperne nok selv forsvinde. Han havde både et navn for udslættet men og så for de AB børn der bare hopper derudaf selvom de puster...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaarmen altså... Utroligt, at min mor bliver ved med at tale som om, at det er en mulighed, at hun passer baby (eller vores søn for den sags skyld). Jeg ville ikke lade hende passe vores hund... :rolleyes

Lige nu har jeg lidt dårlig samvittighed over at have sagt blankt nej til at lade hende holde i dag - men helt ærligt... På barselsvisit da Sigrid var helt ny, var hun ved at krølle barnet helt sammen :wacko og baby lå og sov hos mig efter det seneste døgns strabadser. Når man så uopfordret stikker labberne ned til det sovende barn med et 'må du komme op til mormor', jamen så er svaret såmænd 'nej'... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset opførsel på barselsvisit kan folk glemme få min sovende baby, især efter et stressende døgn...

Så :kram :kram :kram

Præcis! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor pokker er slukknappen på den her baby? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor pokker er slukknappen på den her baby? :lolhit

Det Vil jeg også gerne vide! Freya sover først nu... efter meget kamp...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft den bedste nat i mands minde.. Droppet drømmeflasken og selv ladet ham styre showet. Det fungerede tydeligvis. Han har haft en tendens til at sove mega uroligt fra kl 3-ish og i nat var der intet, han sov bare og spiste x 2 og vågnede glad op 5:45 (meget bedre end kl 5, som de sidste par dage) :yay hvor bliver man et meget bedre menneske når nattesøvnen er ok :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor pokker er slukknappen på den her baby? :lolhit

Eller bare en "mute" knap indimellem :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi trænger til en ordentlig nat, Julius klør sådan pga fransk rosen udslættet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amningen tager virkeligt fart nedad nu. Jeg synes det er trist, når Julius afviser brystet :( men samtidig er det jo en naturlig overgang til fast føde han er igang med, så det skal jo ske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bange for der er noget galt med Mikkel, men ved bare ikke hvad. Han havde tydeligvis ondt igår aftes hvor han skreg i lidt over en time indtil han endelig faldt til ro i viklen og jeg kunne amme ham i søvn.

Men så vågnede han kl 4, spiste lidt og blev dybt ulykkelig. Og så har han faktisk været ked siden og har hverken ville spise eller sove siden.

For en time siden spiste han så en lille bitte smule og nu sover han i barnevognen.

Er spændt på hvordan han er når han vågner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har sovet fra 23.15 til 06 UDEN OPVÅGNINGER OVERHOVEDET! :O

:yay :glad :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amningen tager virkeligt fart nedad nu. Jeg synes det er trist, når Julius afviser brystet :( men samtidig er det jo en naturlig overgang til fast føde han er igang med, så det skal jo ske..

Lyder også hårdt. Freya er ikke helt i gang med at afvise endnu men synes hun ammer mindre i løbet af dagen. Men spiser stadig en del om natten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har sovet fra 23.15 til 06 UDEN OPVÅGNINGER OVERHOVEDET! :O

:yay :glad :yay :glad

:glad :toot :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.