Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg tror fanme at J er ved at få tænder. 2 styk på en gang. To små lyse slidser ses der hvor jeg tænker hans fortænder skal være. Så tror da pokker han sover uroligt altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, jeg føler mig ussel! Nohr er åbenbart (også) sådan en baby der ikke bare falder i søvn i mine arme, heller ikke under amning. Så nu har han været vågen i 2,5 time (sover ikke endnu) fordi dumme mor ikke har puttet ham ordentligt fordi vi havde gæster til spisning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg føler mig ussel! Nohr er åbenbart (også) sådan en baby der ikke bare falder i søvn i mine arme, heller ikke under amning. Så nu har han været vågen i 2,5 time (sover ikke endnu) fordi dumme mor ikke har puttet ham ordentligt fordi vi havde gæster til spisning.

Arh søde det går vel nok :kiss Hvis han var træt nok, så kunne han da bare have lukket sine øjne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre (flergangsmødre) der føler at SP-besøgene er lidt overflødige? :unsure

Altså jeg synes da, at det er sjovt at få hende vejet og rart at få tjekket op på, at hun har det godt, men jeg føler bare ikke, at jeg har noget at sige eller spørge om, fordi alting går så godt.

Så samtalen bliver lidt... Jah søgt? Ej ved ikke hvordan jeg skal forklare det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre (flergangsmødre) der føler at SP-besøgene er lidt overflødige? :unsure

Altså jeg synes da, at det er sjovt at få hende vejet og rart at få tjekket op på, at hun har det godt, men jeg føler bare ikke, at jeg har noget at sige eller spørge om, fordi alting går så godt.

Så samtalen bliver lidt... Jah søgt? Ej ved ikke hvordan jeg skal forklare det :blush

Sådan har jeg det til trods for jeg er førstegangsmor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det til trods for jeg er førstegangsmor ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det til trods for jeg er førstegangsmor ;)

:ditto

Og så syntes jeg nogle gange hun hopper lidt for hurtigt til konklusionener - "vi har her en baby der springer lur over for at være til SP - jep han er doven og kigger ikke nok til siderne". Ok - sat lidt på spidsen, men stadig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre (flergangsmødre) der føler at SP-besøgene er lidt overflødige? :unsure

Altså jeg synes da, at det er sjovt at få hende vejet og rart at få tjekket op på, at hun har det godt, men jeg føler bare ikke, at jeg har noget at sige eller spørge om, fordi alting går så godt.

Så samtalen bliver lidt... Jah søgt? Ej ved ikke hvordan jeg skal forklare det :blush

Total ligegyldigt! Jeg tænkte lidt på at sige nej tak til besøg, men altså, ja ja det er jo fint nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh søde det går vel nok :kiss Hvis han var træt nok, så kunne han da bare have lukket sine øjne ;)

Haha det kunne man selvfølgelig sige. Problemet er bare at han virker til at have enormt svært ved at give slip.

Ej det er jo nok fint. Jeg er bare semibekymret for at han er ligesom W, men det er jo umuligt at sige nu. Jeg har bare en dum dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre (flergangsmødre) der føler at SP-besøgene er lidt overflødige? :unsure

Altså jeg synes da, at det er sjovt at få hende vejet og rart at få tjekket op på, at hun har det godt, men jeg føler bare ikke, at jeg har noget at sige eller spørge om, fordi alting går så godt.

Så samtalen bliver lidt... Jah søgt? Ej ved ikke hvordan jeg skal forklare det :blush

Synes også de er lidt spild af tid. Glæder mig dog til mandag hvor det er et besøg med fokus på grødstart og de nye anbefalinger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre (flergangsmødre) der føler at SP-besøgene er lidt overflødige? :unsure

Altså jeg synes da, at det er sjovt at få hende vejet og rart at få tjekket op på, at hun har det godt, men jeg føler bare ikke, at jeg har noget at sige eller spørge om, fordi alting går så godt.

Så samtalen bliver lidt... Jah søgt? Ej ved ikke hvordan jeg skal forklare det :blush

Hehe, hun nævnte selv, at det vist var lidt overflødigt ;)

Men altså, hun er sød og hyggelig (samme som med junior), og det føles rart og trygt, at baby lige bliver vejet og set med andre øjne, in case jeg nu overser noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hun nævnte selv, at det vist var lidt overflødigt ;)

Men altså, hun er sød og hyggelig (samme som med junior), og det føles rart og trygt, at baby lige bliver vejet og set med andre øjne, in case jeg nu overser noget :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay rart (og interessant :chin:) at høre at jeg ikke er den eneste, der har det sådan med SP :)

Min måtte i hvert fald gerne blive sparet væk. Og så kunne jeg jo selv vælge at gå til åbent hus, hvor jeg kan få baby vejet og tjekket.

Næste gang SP kommer skal jeg screenes for fødselsdepression, og så snakkede hun om, at de tilbyder at filme én i puslesituationen og så kan man bagefter snakke om det. Ej det gider jeg godt nok ikke :wacko Jeg har altså prøvet det her før, og har endda arbejdet 6 år i vuggestue.

Synes altså det er for meget. Håber jeg kan få sagt fra, hvis hun nævner det igen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det kunne man selvfølgelig sige. Problemet er bare at han virker til at have enormt svært ved at give slip.

Ej det er jo nok fint. Jeg er bare semibekymret for at han er ligesom W, men det er jo umuligt at sige nu. Jeg har bare en dum dag.

Ej jeg ved godt, hvad du mener. Nogengange skal de jo hjælpes til at falde i søvn.

Mente bare at du ikke skulle have dårlig samvittighed over den ene gang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meeeeeget spændt på hvordan sp kommer til at gå... Besøget i dag var mest af alt frustrerende.. Både fordi min mand nogle gange fylder lidt meget i disse situationer, men også fordi det bare bliver lidt ligegyldigt med vægtkontroller hvis vi også skal følges på sygehuset... Men altså, det kan være det bliver godt, og måske er hyppige kontroller på sygehuset ikke så hyppigt endda...

Jeg havde nok bare håbet det blev mere en snak om hvordan forløbet var sådan følelsesmæssigt, og ikke bare omhandlede fakta - og så var det totalt rushed fordi hun kom for sent og havde en aftale efterfølgende...

Du har nævnt det før. Hvad er det egentlig din mand siger og gør, som gør at han fylder?

Måske kan du få dig en bedre snak med SP, når han er tilbage på arbejde, og hun har lidt bedre tid :kram2 Min SP spørger i hvert fald meget ind til hvordan JEG har det hver gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmper nu på anden time med at få Eigil til at sove. Ikke det mest spændende når der er håndbold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmper nu på anden time med at få Eigil til at sove. Ikke det mest spændende når der er håndbold

Maratonputninger sucks :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmper nu på anden time med at få Eigil til at sove. Ikke det mest spændende når der er håndbold

Og det er jo mega spændende :blink

Jeg sidder og vugger en mega snottet pige imens jeg hepper med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe - Sofie sover, så Søren er jævnt utilfreds med forlænget spilletid :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører på tredje time med putning nu. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører på tredje time med putning nu. :(

Puha... Det trækker bare tænder ud... Her tog det 2 timer i dag.. Men uanset så er man bare smadret fordi det er på det tidspunkt hvor man har bug for at lade op.

Håber snart at du får held af det... Kan du sove længe imorgen? Eller skal du aflevere Ida?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... Det trækker bare tænder ud... Her tog det 2 timer i dag.. Men uanset så er man bare smadret fordi det er på det tidspunkt hvor man har bug for at lade op.

Håber snart at du får held af det... Kan du sove længe imorgen? Eller skal du aflevere Ida?

Rasmus aflevere altid Ida og lader mig altid sove så længe som muligt. Men er alene med børnene imorgen aften frygter det allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rasmus aflevere altid Ida og lader mig altid sove så længe som muligt. Men er alene med børnene imorgen aften frygter det allerede

Åh det var altid noget .... Men puha ja, træls hvis det blir sådan en aften igen... Men det gøt det ik Maria!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det var altid noget .... Men puha ja, træls hvis det blir sådan en aften igen... Men det gøt det ik Maria!

Nej håber jeg godt nok ikke. Men vi er i den berygtede slutning af fjerde tigerspring. Og det kan mærkes den her gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep vi har også ku mærke det på putningerne. Men ellers ik rigtig på humøret - så det har været dejligt!

Godt at det er ovre inden jul hva?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.