Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Denne uge har været lort og op ad bakke..Han fik sin Gips af mandag og skinne på...ulykkelig dreng indtil onsdag aften/nat...tjek af sko og skinne onsdag hvor der var begyndende røde mærker. .fulgte anvisninger og igår da skoene kom af var fødderne virkelig hårdt ramt med røde mærker samt en flænge i hans hud på den ene fod...stakkels pus..så nu er han skinne fri indtil mandag hvor vi skal til tjek igen...håber de kan løse problemet og vi kan vænne os til den skinne uden en ulykkelig dreng...ville bare ønske hans fødder var helt normale nogen gange :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Denne uge har været lort og op ad bakke..Han fik sin Gips af mandag og skinne på...ulykkelig dreng indtil onsdag aften/nat...tjek af sko og skinne onsdag hvor der var begyndende røde mærker. .fulgte anvisninger og igår da skoene kom af var fødderne virkelig hårdt ramt med røde mærker samt en flænge i hans hud på den ene fod...stakkels pus..så nu er han skinne fri indtil mandag hvor vi skal til tjek igen...håber de kan løse problemet og vi kan vænne os til den skinne uden en ulykkelig dreng...ville bare ønske hans fødder var helt normale nogen gange :-/

Stakkels pus :( :kram2

Håber det løser sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne uge har været lort og op ad bakke..Han fik sin Gips af mandag og skinne på...ulykkelig dreng indtil onsdag aften/nat...tjek af sko og skinne onsdag hvor der var begyndende røde mærker. .fulgte anvisninger og igår da skoene kom af var fødderne virkelig hårdt ramt med røde mærker samt en flænge i hans hud på den ene fod...stakkels pus..så nu er han skinne fri indtil mandag hvor vi skal til tjek igen...håber de kan løse problemet og vi kan vænne os til den skinne uden en ulykkelig dreng...ville bare ønske hans fødder var helt normale nogen gange :-/

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun bendt døgnet rundt? Har du overvejet at prøve at vække hende om dagen?

Der går max 4 timer mellem mad i løbet af dagen... så sys jo ikke at hendes lure er overdrevet lange?

sys jeg er lidt i vildrede! - for hun skal jo sove og gør det egentlig også om natten... det er åbenbart bare der hun sys hun skal være mest sulten også :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der går max 4 timer mellem mad i løbet af dagen... så sys jo ikke at hendes lure er overdrevet lange?

sys jeg er lidt i vildrede! - for hun skal jo sove og gør det egentlig også om natten... det er åbenbart bare der hun sys hun skal være mest sulten også :blink

Tror du ikke det er et appetit spring og at det retter sig lidt ind igen inden længe for det er da tit hun spiser så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du ikke det er et appetit spring og at det retter sig lidt ind igen inden længe for det er da tit hun spiser så...

Sys da snart heller ikke jeg laver andet end at amme :blink jo det kan godt være det er appetitspring så! håber i hvert fald at hun snart er klar til at sove om natten igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne uge har været lort og op ad bakke..Han fik sin Gips af mandag og skinne på...ulykkelig dreng indtil onsdag aften/nat...tjek af sko og skinne onsdag hvor der var begyndende røde mærker. .fulgte anvisninger og igår da skoene kom af var fødderne virkelig hårdt ramt med røde mærker samt en flænge i hans hud på den ene fod...stakkels pus..så nu er han skinne fri indtil mandag hvor vi skal til tjek igen...håber de kan løse problemet og vi kan vænne os til den skinne uden en ulykkelig dreng...ville bare ønske hans fødder var helt normale nogen gange :-/

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne uge har været lort og op ad bakke..Han fik sin Gips af mandag og skinne på...ulykkelig dreng indtil onsdag aften/nat...tjek af sko og skinne onsdag hvor der var begyndende røde mærker. .fulgte anvisninger og igår da skoene kom af var fødderne virkelig hårdt ramt med røde mærker samt en flænge i hans hud på den ene fod...stakkels pus..så nu er han skinne fri indtil mandag hvor vi skal til tjek igen...håber de kan løse problemet og vi kan vænne os til den skinne uden en ulykkelig dreng...ville bare ønske hans fødder var helt normale nogen gange :-/

Øv det lyder hårdt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er bordene dækket og pyntet, lagkager lavet, øl, sodavand og smørrebrød på køl, dåbskjolen vasket og strøget og hængt frem og mors tøj lagt frem. Vi er klar til mies dåb imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er bordene dækket og pyntet, lagkager lavet, øl, sodavand og smørrebrød på køl, dåbskjolen vasket og strøget og hængt frem og mors tøj lagt frem. Vi er klar til mies dåb imorgen

Skønt. Håber i får en dejlig dag i morgen....;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt. Håber i får en dejlig dag i morgen....;-)

Tusind tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet at forsøge os med babytegn herhjemme. Det et lidt spændende om vi får glæde af det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tage til 80 års fødselsdag med en 18 dage gammel baby, kan IKKE anbefales... Hun kunne slet ikke falde til ro eller i søvn og selvom hun er på arm ved faren lige nu skriger hun bare...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde Malou med i badekar her til aften. Det var virkelig et hit for Malou :) skal seriøst have taget mig sammen til at tage hende med ud at svømme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tage til 80 års fødselsdag med en 18 dage gammel baby, kan IKKE anbefales... Hun kunne slet ikke falde til ro eller i søvn og selvom hun er på arm ved faren lige nu skriger hun bare...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet at forsøge os med babytegn herhjemme. Det et lidt spændende om vi får glæde af det! :)

Det har jeg faktisk også overvejet :) Hvor gamle er det de skal være for at starte?

Jeg er spændt på at høre om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg faktisk også overvejet :) Hvor gamle er det de skal være for at starte?

Jeg er spændt på at høre om det :)

Det skulle give mening at introducere så småt ved 6 måneder. I følge min SP er 8 mdr det ideelle tidspunkt at starte op. Men det sagde hun nok mest fordi Adam er 8 mdr :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle give mening at introducere så småt ved 6 måneder. I følge min SP er 8 mdr det ideelle tidspunkt at starte op. Men det sagde hun nok mest fordi Adam er 8 mdr :rolleyes

Hehe måske Ja :D det tror jeg lige jeg vil kigge på. Jeg overvejede det til Ronja men fik aldrig gjort noget ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe måske Ja :D det tror jeg lige jeg vil kigge på. Jeg overvejede det til Ronja men fik aldrig gjort noget ved det.

Vi kaster os kun over en 5-10 stykker, såsom 'spise, drikke, mere, færdig, sove, ble, sut'. J skal jo også kunne være med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kaster os kun over en 5-10 stykker, såsom 'spise, drikke, mere, færdig, sove, ble, sut'. J skal jo også kunne være med :P

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det ca. de små går fra tre til to lure? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det ca. de små går fra tre til to lure? :unsure

Adam har aldrig sovet tre og er i øjeblikket ved at arbejde sig ned til 1 lur :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej så gik den ikke længere :( jeg har vist fået min menstruation her 4 1/2 måned efter fødslen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det ca. de små går fra tre til to lure? :unsure

Laura sover kun 2 og hun er 5,5 måned men hun tager også nogle gode stræk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er helt ved siden af sig selv mht søvn i dag :( Hun vågnede omk 6.30 og har siden kun sovet i alt ca 2,5 time. Meget usædvanligt for min sove-glade pige. Jeg ved ikke hvorfor - måske reaktion på farmors fødselsdag i går :chin: Jeg ved heller ikke hvorfor jeg søger en årsag for jeg finder den nok ikke :rolleyes

Nu prøver vi at putte igen og hepper på god lang lur (pleeeease!)! Hun trænger! (Og det gør vi også :huh Hader jeg bliver helt anspændt over det :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.