Posted December 7, 2015 Til flaskemødrene: J bliver 4 mdr torsdsg og så behøver vi jo ikke koge hans vand mere. Skiftede i bare til vandhanevand fra dag til anden eller hvordan? Tænker lidt på hans mave :chin: Vi skiftede bare :) Ingen problemer... Jeg har dog fortsat med at koge flaskerne og har først for et par dage siden begyndt bare at vaske dem i opvaskemaskinen... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2015 Vi skiftede bare :) Ingen problemer... Jeg har dog fortsat med at koge flaskerne og har først for et par dage siden begyndt bare at vaske dem i opvaskemaskinen... Skal man ikke også fortsætte med at sterilisere dem? :chin: Men godt at høre. Opvaskeren bruger jeg i forvejen. Men kun dem der er i - det stod i indlægssedlen at man ku på øverste hylde :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2015 Til flaskemødrene: J bliver 4 mdr torsdsg og så behøver vi jo ikke koge hans vand mere. Skiftede i bare til vandhanevand fra dag til anden eller hvordan? Tænker lidt på hans mave :chin: Vi skiftede også bare. Og vi steriliserer flaskerne engang i mellem. De bliver kørt i opvaskeren, når de lige passer, men ellers bliver de vasket og steriliseret som før :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2015 Juhuu, Julius kravler sådan rigtigt nu :yay Og det går pænt hurtigt fremad :D :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 For anden uge i træk har Leonora off-nat natten til tirsdag og vågner helt ulykkelig. Nu ligger far inde ved hende og der er ro og jeg ligger vågen i soveværelset :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Hold nu kæft, hvor er jeg træt af vågen/skrigebaby om natten! Hvad så end der er galt, så stop dog :boo Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 For anden uge i træk har Leonora off-nat natten til tirsdag og vågner helt ulykkelig. Nu ligger far inde ved hende og der er ro og jeg ligger vågen i soveværelset :( Håber du er faldet i søvn :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Hold nu kæft, hvor er jeg træt af vågen/skrigebaby om natten! Hvad så end der er galt, så stop dog :boo :kram2 det lyder hårdt :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Natten bliver altså lige kort nok, når hver vågenperiode tager 2 timer. Jeg kan allermaks nå 2*3 timer, hvis jeg er heldig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 For anden uge i træk har Leonora off-nat natten til tirsdag og vågner helt ulykkelig. Nu ligger far inde ved hende og der er ro og jeg ligger vågen i soveværelset :(Håber du også fandt ro :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Hold nu kæft, hvor er jeg træt af vågen/skrigebaby om natten! Hvad så end der er galt, så stop dog :boo:(:kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Hold nu kæft, hvor er jeg træt af vågen/skrigebaby om natten! Hvad så end der er galt, så stop dog :boo :( :kram :kram2 :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Håber du er faldet i søvn :kiss Det gjorde jeg heldigvis efter 5 kvarter-ish. Kan godt se jeg ikke skal klage selvom under 5 timer sgu er for lidt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Håber du også fandt ro :kiss Tak :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Natten bliver altså lige kort nok, når hver vågenperiode tager 2 timer. Jeg kan allermaks nå 2*3 timer, hvis jeg er heldig. :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 For anden uge i træk har Leonora off-nat natten til tirsdag og vågner helt ulykkelig. Nu ligger far inde ved hende og der er ro og jeg ligger vågen i soveværelset :(:( :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Jeg har en kollega med baby der ikke sover om dagen - og som bliver ammet og reagerer meget når mor har fået koffein. Med mit held, havde J helt sikkert gjort det samme havde amningen fungeret :P P.s. Beklager :lol Så må hun drikke meget kaffe. For ved små mængder reagere de da ikke, min gør ikke i hvert fald. Jeg savner chokolade. Jeg får lyst på ny og næ ( Lille pigens mave skal jo vende sig til det) Men når man et vandt til større mængder, så er det lidt hårdt.. ;p Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Så må hun drikke meget kaffe. For ved små mængder reagere de da ikke, min gør ikke i hvert fald. Jeg savner chokolade. Jeg får lyst på ny og næ ( Lille pigens mave skal jo vende sig til det) Men når man et vandt til større mængder, så er det lidt hårdt.. ;p Næ, det gør hun ikke, men alle er jo forskellige? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Sådan! August Emil har sovet igennem - fra kl 21.45-4! Og så sov han igen fra 4.25-7.30...Men jeg har selvf været vågen en milliard gange alligevel... Men det her er en dag, der skal skrives i historie bogen!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Natten bliver altså lige kort nok, når hver vågenperiode tager 2 timer. Jeg kan allermaks nå 2*3 timer, hvis jeg er heldig. Han giver sig sørme også god tid den lille :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Så må hun drikke meget kaffe. For ved små mængder reagere de da ikke, min gør ikke i hvert fald. Jeg savner chokolade. Jeg får lyst på ny og næ ( Lille pigens mave skal jo vende sig til det) Men når man et vandt til større mængder, så er det lidt hårdt.. ;p Jeg holder mig altså ikke fra chokolade ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Sådan! August Emil har sovet igennem - fra kl 21.45-4! Og så sov han igen fra 4.25-7.30...Men jeg har selvf været vågen en milliard gange alligevel... Men det her er en dag, der skal skrives i historie bogen!!! :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Sådan! August Emil har sovet igennem - fra kl 21.45-4! Og så sov han igen fra 4.25-7.30...Men jeg har selvf været vågen en milliard gange alligevel... Men det her er en dag, der skal skrives i historie bogen!!! :yay :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2015 Sådan! August Emil har sovet igennem - fra kl 21.45-4! Og så sov han igen fra 4.25-7.30...Men jeg har selvf været vågen en milliard gange alligevel... Men det her er en dag, der skal skrives i historie bogen!!!:glad :toot Share this post Link to post Share on other sites