Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

 Snablen virker fint <- det er bare er bare en sætning man hører alt for lidt :lol

 

 

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kram til Tumlepigen :kram Håber du får sovet/hvilet lidt i dag

 

Tak, søde! :kiss

 

Har ligget 1 1/2 times tid på sofaen og set tv/blundet og sat dagens ønskede opgaveliste ned. Prøver at få mit hoved til bare at være træt og ikke ked af det - det går jo nok med en øv-nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har SP været her for sidste gang :)

Adam vejer 9,6 kg og er 69 lang, så lidt til den lave side - hvilket er total forventet, for både J og jeg er ret lave.

Han har været oppe siden kl 7 og virker først træt nu, så måske vi skal prøve at gå ned til en lur! Det er tidligt synes jeg, men han har aldrig været en god dag-sover <_<

 

Dejlige dreng :) Vildt det allerede er sidste gang hun har været der :O

 

Imponerende, at han kan holde den gående så længe allerede. Men børn er jo forskellige og hvis han i forvejen ikke har været glad for at sove om dagen, så er det nok sådan han er. Måske han så i stedet tager en ordentlig skraber til middag - kunne man jo håbe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige dreng :) Vildt det allerede er sidste gang hun har været der :O

Imponerende, at han kan holde den gående så længe allerede. Men børn er jo forskellige og hvis han i forvejen ikke har været glad for at sove om dagen, så er det nok sådan han er. Måske han så i stedet tager en ordentlig skraber til middag - kunne man jo håbe ;)

Ja. Jeg synes også det er lidt vildt. Han er 8 mdr og starter vs 4/5 (10,5 mdr), så jeg tænker at det er derfor at det var sidste gang allerede :unsure men jeg ved det egentlig ikke.

Jeg har lige lagt ham og han gik selvfølgelig omkuld på et minut, men det var helt rart, for normalt skal jeg stå og rokke barnevognen i op til 25 minutter før han sover - og så sover han altid under 1 time <_< så er spændt på om han tager en lang lur nu - det SKAL han sgu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde! :kiss

 

Har ligget 1 1/2 times tid på sofaen og set tv/blundet og sat dagens ønskede opgaveliste ned. Prøver at få mit hoved til bare at være træt og ikke ked af det - det går jo nok med en øv-nat.

Det lyder godt! :)

Jeg kender det kun alt for godt det med træt kontra ked :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er det egentlig normalt man har sundhedsplejerske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Jeg synes også det er lidt vildt. Han er 8 mdr og starter vs 4/5 (10,5 mdr), så jeg tænker at det er derfor at det var sidste gang allerede :unsure men jeg ved det egentlig ikke.

Jeg har lige lagt ham og han gik selvfølgelig omkuld på et minut, men det var helt rart, for normalt skal jeg stå og rokke barnevognen i op til 25 minutter før han sover - og så sover han altid under 1 time <_< så er spændt på om han tager en lang lur nu - det SKAL han sgu :P

Efter en time måtte jeg lige ud og rokke lidt med vognen og give ham sutten, men så sov han sgu også til kl 16! Det er 4 timer :O er spændt på hvad det gør ved hans nattesøvn :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er det egentlig normalt man har sundhedsplejerske?

Vi blev tilbudt et 2års besøg som vi takkede nej til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt! :)

Jeg kender det kun alt for godt det med træt kontra ked :kram2

Det er jeg glad for du skriver. Føler mig tit latterlig fordi søvnmangel gør mig ked :unsure Kunne man ikke bare nøjes med at være træt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev tilbudt et 2års besøg som vi takkede nej til.

Hold da op det var lang tid! Jeg er nemlig ret træt af vores sundhedsplejerske men hvis det ikke er alt for mange besøg vi har tilbage så gider jeg ikke bruge krudt på at bede hende omsat fise af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det var lang tid! Jeg er nemlig ret træt af vores sundhedsplejerske men hvis det ikke er alt for mange besøg vi har tilbage så gider jeg ikke bruge krudt på at bede hende omsat fise af ;)

Vi havde besøg ved 1 uge, 3 uger, 2 måneder, 5 måneder og 8 måneder. Til at overskue, jeg var nemlig heller ikke fan af min SP :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde besøg ved 1 uge, 3 uger, 2 måneder, 5 måneder og 8 måneder. Til at overskue, jeg var nemlig heller ikke fan af min SP :P

Nej vores er "meget klog" og sidste gang kritiserede hun ALT hvad jeg gjorde.

Min tålmodighed er ved at være brugt op, og jeg er ellers ret konfliktsky :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for du skriver. Føler mig tit latterlig fordi søvnmangel gør mig ked :unsure Kunne

man ikke bare nøjes med at være træt?

Jeg bliver også ked og tager tude ture når jeg er træt og udkørt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe er det egentlig normalt man har sundhedsplejerske?

Vi har et besøg tilbage ved 8 mdr hvor hun laver boel prøven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et besøg tilbage ved 8 mdr hvor hun laver boel prøven :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for du skriver. Føler mig tit latterlig fordi søvnmangel gør mig ked :unsure Kunne man ikke bare nøjes med at være træt?

Jeg tror det er ret normalt, men jeg ved ikke helt hvorfor :unsure Synes dog det er vildt frustrerende - oveni at blive ked, kan jeg også blive enormt pirrelig og snerre, og den side hader jeg virkelig ved mig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et besøg tilbage ved 8 mdr hvor hun laver boel prøven :)

 

Oki det håber jeg på at jeg kan nøjes med :) hun kommer her ved 6 måneder, men har jo haft hende rendende en del gange specielt i starten, for Laura ikke spiste ret meget og ikke tog rigtigt på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er ret normalt, men jeg ved ikke helt hvorfor :unsure Synes dog det er vildt frustrerende - oveni at blive ked, kan jeg også blive enormt pirrelig og snerre, og den side hader jeg virkelig ved mig selv!

:ditto :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for du skriver. Føler mig tit latterlig fordi søvnmangel gør mig ked :unsure Kunne man ikke bare nøjes med at være træt?

Du ved hvordan jeg havde det mandag ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ved hvordan jeg havde det mandag ;) :kiss

:kram2

Tak, piger! Jeg er ikke helt i hampen, kan jeg høre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver VANVITTIG af Leonora sover (har i hvert fald lukkede øjne), men karter rundt og nu også smågræder/klynker uanset om hun har sutten eller ej <_< Så vågn dog eller sov stille!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver VANVITTIG af Leonora sover (har i hvert fald lukkede øjne), men karter rundt og nu også smågræder/klynker uanset om hun har sutten eller ej <_< Så vågn dog eller sov stille!!!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det liiige at Liff uden problemer kan sove 3-4 timers lur, to(3) gange om dagen i barnevognen... og så snart vi når til aften så sover hun af hækkenfeldt til?, og så topper vi lige lagkagen med at spise hver 2. time hele natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det liiige at Liff uden problemer kan sove 3-4 timers lur, to(3) gange om dagen i barnevognen... og så snart vi når til aften så sover hun af hækkenfeldt til?, og så topper vi lige lagkagen med at spise hver 2. time hele natten

Har hun bendt døgnet rundt? Har du overvejet at prøve at vække hende om dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver VANVITTIG af Leonora sover (har i hvert fald lukkede øjne), men karter rundt og nu også smågræder/klynker uanset om hun har sutten eller ej <_< Så vågn dog eller sov stille!!!!!

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.