Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Lungebetændelse er ikke sjov! Får hun penicillin?

Da Anabella havde det, var vi to gange ved vagtlægen samme dag, foran alle i køen og tæt på indlægelse. Hun fik maske og medicin og dagen efter løb hun rundt i stuen.

Så ligeså hurtigt som de små kan blive syge, ligeså hurtigt kan de heldigvis blive friske igen.

God bedring :kram2

Sådan noget med hoste og vejrtrækning sucks!

Ja hun får penicillin. Og vi håber snart på bedring. For nu har hun de sidste par nætter hostet så meget hun kaster op og det er bare så synd for hende. Og hele eftermiddagen har hun bare været mat og slet ikke leget eller noget :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tulle triller fra ryg til mave :yay

Seje tulle :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SDB god bedring med Mie...nu må det sygdom os godt snart forlade jeres hjem da...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SDB god bedring med Mie...nu må det sygdom os godt snart forlade jeres hjem da...

Tusind tak. Ja det må godt finde en anden familie snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom tand nr. 4, 2 tænder på 2 dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tulle triller fra ryg til mave :yay

 

Hvor er hun altså god! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring med M, SDB. Puha, det må være hårdt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun får penicillin. Og vi håber snart på bedring. For nu har hun de sidste par nætter hostet så meget hun kaster op og det er bare så synd for hende. Og hele eftermiddagen har hun bare været mat og slet ikke leget eller noget :boo

Årh lille pus :kram til jer alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :biglove Det er helt crazy at vi allerede er nået hertil! Er spændt på, om hun ender med selv at kunne møffe sig hen til pakkerne under juletræet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring med Mie, SDB :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kan ikke quote :chin:

@Mama Lou: Yikes! Håber han klarer det flot at få tænder så!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kan ikke quote :chin:

@Mama Lou: Yikes! Håber han klarer det flot at få tænder så!! :kram2

<_< Det tager hårdt på ham, han er feberramt og pyller ovenpå maveonde først på ugen :( Håber han er frisk i morgen til årets store juleshopping med familien :unsure :loveshower Tanken om at han var i min mave på turen sidste år også kom få dage derefter er vild :blink Er dog glad for at jeg i år ikke behøver hvile mig ved hver eneste bænk eller stol- eller gå ud af butikkerne for at finde en stol :P

Hvor er trunten da sej- jeg tror julegaverne bliver inspireret nøje af hende i år ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har afleveret begge børn til pasning hos mormor og morfar, Alberte skal passes for første gang - ihhh jeg glæder mig til de kommer hjem igen søndag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et styks barn der ikke vil sove... I hvert fald ikke hvis det er mig der putter! Prøvede længe synes jeg, men hun var bare vågen... Så kommer far ind og jeg går ind i stuen, og nu lyder det til hun sover igen... Men det tog også lige en time... Suk.. Hun plejer aldrig at være vågen sådan her om natten.... Nu vil jeg se om jeg kan få lov at komme i seng nu...... Er træææææt....

Edit kl 3.00... jeg tog fejl.. hun sov ikke og gør det stadig ikke... 2.5 timer nu.. og jeg har stadig ingen søvn fået...forstår slet ikke hvad der sker med hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi siger åbenbart godmorgen.... Har en dreng der hoster, sprutter og nyser og det står ud med snot :( Og som raller og hvæser lidt i vejrtrækningen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi siger åbenbart godmorgen.... Har en dreng der hoster, sprutter og nyser og det står ud med snot :( Og som raller og hvæser lidt i vejrtrækningen....

Puha Anita, rigtig god bedring med ham :kram

Herhjemme er Mikkel heldigvis bedre, mens Freja også hoster helt sindssygt og har snot stående ud af næsen. Har dog været verdens dårligste mor og sendte hende i pasning hos bedsteforældrene torsdag aften.

Har mega dårlig samvittighed, men kunne slet ikke se hvad jeg skulle gøre hvis Mikkel endte på sygehuset, hvilket vi var ret bange for lige der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom tand nr. 4, 2 tænder på 2 dag.

Wow han lille M er da hårdt ramt. Men håber I får en god familie juleshopping :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring med M, SDB. Puha, det må være hårdt :(

Tusind tak. Det er synd for hende ihvertfald, men hun er her til heldigvis glad og fræk, men kan godt mærke hun er mat i betrækket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh lille pus :kram til jer alle sammen!

Tak søde - du ved jo da om nogen hvordan det er. Håber I er raske hos jer nu :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring med Mie, SDB :kram

Tusind tak søde Mette :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et styks barn der ikke vil sove... I hvert fald ikke hvis det er mig der putter! Prøvede længe synes jeg, men hun var bare vågen... Så kommer far ind og jeg går ind i stuen, og nu lyder det til hun sover igen... Men det tog også lige en time... Suk.. Hun plejer aldrig at være vågen sådan her om natten.... Nu vil jeg se om jeg kan få lov at komme i seng nu...... Er træææææt....

Edit kl 3.00... jeg tog fejl.. hun sov ikke og gør det stadig ikke... 2.5 timer nu.. og jeg har stadig ingen søvn fået...forstår slet ikke hvad der sker med hende...

Håber I fik en rolig nat og morgen derefter :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi siger åbenbart godmorgen.... Har en dreng der hoster, sprutter og nyser og det står ud med snot :( Og som raller og hvæser lidt i vejrtrækningen....

Åh for pokker. God bedring med ham :kram2 håber snart lille manden bliver helt rask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha Anita, rigtig god bedring med ham :kram

Herhjemme er Mikkel heldigvis bedre, mens Freja også hoster helt sindssygt og har snot stående ud af næsen. Har dog været verdens dårligste mor og sendte hende i pasning hos bedsteforældrene torsdag aften.

Har mega dårlig samvittighed, men kunne slet ikke se hvad jeg skulle gøre hvis Mikkel endte på sygehuset, hvilket vi var ret bange for lige der

Du er ikke en dårlig mor :kram

Rigtig god bedring med begge børn :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde - du ved jo da om nogen hvordan det er. Håber I er raske hos jer nu :kiss

Tak :kram2 Ikke rigtig, altså ungerne er ved at være der, men jeg er stadig ramt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2 Ikke rigtig, altså ungerne er ved at være der, men jeg er stadig ramt <_<

Øv at du stadig er ramt :kram2

Her gider min 5 uger lange forkølelse heller ikke smutte det er r*v

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.