Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

PS aja: i gør ik noget forkert - hvis blot i giver hende al den nærhed hun kan få - og vær ikke bleg for at lade hende ligge nærmest konstant ved dit bryst, hvis det er det, hun har brug for.

Med min datter slæbte vi til sidst madrasser ind foran fjernsynet, så jeg ku ligge og se serier mens jeg ammede konstant i 3-4 dage...dag og nat ( mest nat)

Men kæmpe kram - for det er sindssygt hårdt, mens det står på! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det imorgen vi skal til Skejby med August Emil... I må gerne sende en lille bøn afsted til Gud om at hans hjerte er ok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi skal til Skejby med August Emil... I må gerne sende en lille bøn afsted til Gud om at hans hjerte er ok...

Sender alle de bønner jeg kan i jeres retning. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg for første gang lyst til at kyle Sofie ud af vinduet! :prik :(

Nu er det 2 timer siden jeg tog hende med i soveværelset for at gå i seng for natten og jeg har stadig ikke sovet :(

Og SP var lidt efter mig i dag, fordi jeg ikke får sovet om dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg for første gang lyst til at kyle Sofie ud af vinduet! :prik :(

Nu er det 2 timer siden jeg tog hende med i soveværelset for at gå i seng for natten og jeg har stadig ikke sovet :(

Og SP var lidt efter mig i dag, fordi jeg ikke får sovet om dagen...

:kram

Sådan er A næsten hver aften ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvorfor græder C så meget om aftenen? :( jeg er simpelthen så bange for at der er et eller andet galt med hende som vi bare overser fuldstændig. Det kommer bare ud af ingenting hvor hun så bare skriger og sådan går der et par timer hver aften. Synes ikke hun bør græde så voldsomt og er bare bange for vi gør noget forkert :(

Årh det kan gøre ondt helt ind i sjælen når de begynder :kram

Markus gør det når han er overstimuleret og møgtræt... utroligt nok har han ikke taget en tur idag efter at ha været i mødregruppe og ude ved min mor en tur...

Tidligere da han var yngre fandt vi til sidst ud af at det ganske enkelt var sult for fik han en flaske så gik han som regel ud som et lys max 30 min senere..

Så mon ikke den unge dame har gang i et appetitspring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS aja: i gør ik noget forkert - hvis blot i giver hende al den nærhed hun kan få - og vær ikke bleg for at lade hende ligge nærmest konstant ved dit bryst, hvis det er det, hun har brug for.

Med min datter slæbte vi til sidst madrasser ind foran fjernsynet, så jeg ku ligge og se serier mens jeg ammede konstant i 3-4 dage...dag og nat ( mest nat)

Men kæmpe kram - for det er sindssygt hårdt, mens det står på! :kram

Jeg har godt nok tænkt på om det kunne være appetitspring for jeg synes det er værre end normalt. Men hun har altid haft et par timer om aftenen hvor hun er ked af det i større eller mindre grad. Men jeg håber du har ret og det bliver lidt bedre igen snart. Heldigvis er der aldrig noget om natten, der sover hun godt og græder aldrig!

Tak for kram og råd, det er sødt af dig især når I har det så svært! Jeg sender en bøn afsted for at August er ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det kan gøre ondt helt ind i sjælen når de begynder :kram

Markus gør det når han er overstimuleret og møgtræt... utroligt nok har han ikke taget en tur idag efter at ha været i mødregruppe og ude ved min mor en tur...

Tidligere da han var yngre fandt vi til sidst ud af at det ganske enkelt var sult for fik han en flaske så gik han som regel ud som et lys max 30 min senere..

Så mon ikke den unge dame har gang i et appetitspring :kram

Ja der er jo lige med at finde ud af hvad grunden er. Jeg tror nu ikke det er fordi hun er overstimuleret. Håber det bare er appetitspring! Hun vil i hvert fald gerne spise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi skal til Skejby med August Emil... I må gerne sende en lille bøn afsted til Gud om at hans hjerte er ok...

Håber alt er ok :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har 39 i feber og vi har nærmest ikke sovet endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vældig snart at jeg kommer ind og spammer i denne tråd :lol håber i er klar :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har 39 i feber og vi har nærmest ikke sovet endnu :(

:kram årh bette mand god bedring med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender tanker og bøn i jeres retning, Tina! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok tænkt på om det kunne være appetitspring for jeg synes det er værre end normalt. Men hun har altid haft et par timer om aftenen hvor hun er ked af det i større eller mindre grad. Men jeg håber du har ret og det bliver lidt bedre igen snart. Heldigvis er der aldrig noget om natten, der sover hun godt og græder aldrig!

Synes det lyder. Lidt. Som det Freya var igennem.. vi havde også nogle timer hver aften hvor hun bare græd og græd. Meget...og det varede desværre de første 3-3.5 måneder... vi tror heller ikke det var kolik da det netop kun var nogle timer om aftenen og at vi kunne trøste hende en smule i mens... hvis I ikke har prøvet det endnu, så overvej zoneterapi, kiropraktor eller kranio sakral terapi... måske er I heldige at det kan hjælpe. :)

Og så lige et :kram til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vældig snart at jeg kommer ind og spammer i denne tråd :lol håber i er klar :P

Vi er helt klar :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I'm calling it! :) Freya kan kravle. :)

Hun tog lige 4 sammenhængende tag i går og kort efter der så var den der bare... :) hun har længe været oppe på alle 4 og måske taget er enkelt "skridt" men ellers er hun altid faldet sammen igen og har målet sig frem.. Men nu kan hun.. så varer det ikke længe før hun kan bevæge sig virkelig stærkt...;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fjerde dag i træk har jeg været oppe hver anden tlme med Eigil.

Hold op det er hårdt når man er vant til ah knægten sover igennem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvorfor græder C så meget om aftenen? :( jeg er simpelthen så bange for at der er et eller andet galt med hende som vi bare overser fuldstændig. Det kommer bare ud af ingenting hvor hun så bare skriger og sådan går der et par timer hver aften. Synes ikke hun bør græde så voldsomt og er bare bange for vi gør noget forkert :(

Jeg hører godt nok ikke til i dette forum mere, men ville bare fortælle dig at Adam også skreg, fuldstændig inderligt og krampagtigt, hver eneste aften, fra han blev født (det startede rent faktisk den første nat på hospitalet) og indtil han var omkring to måneder. Vi kunne næsten sætte uret efter ham og vi prøvede alt - mere mad, mindre mad, mere skærmet mod stimuli, tidligere i seng, whatever. Intet hjalp! Det gjorde tid der i mod. Lige pludselig stoppede det og han har aldrig gjort det siden. Han sov også fint om natten og var mild og glad om dagen. Vi fandt aldrig ud af hvad det var, sp og læge kom med mange forskellige bud. Vi prøvede zoneterapi, kiropraktor og diverse dråber, men alt var uden effekt. Sp mente ikke det var kolik, når det kun var om aftenen og 'kun' i et par timer, men det var rædselsfulde mens det stod på. Ofte tudede jeg samtidig med at jeg bare holdt ham eller han lå på maven af sin far og blev helt stiv af krampet gråd. Jeg søgte højt og lavt og fandt aldrig nogle der havde oplevet det samme.

Bare for at sige at det behøver ikke betyde hun har ondt eller at I gør noget forkert. Bare I er der for hende når det står på, så kan I ikke gøre mere! Men det er bare pisse hårdt, mens det står på

:kram til dig søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender alle de bønner jeg kan i jeres retning. :kiss

Tak søde ven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok tænkt på om det kunne være appetitspring for jeg synes det er værre end normalt. Men hun har altid haft et par timer om aftenen hvor hun er ked af det i større eller mindre grad. Men jeg håber du har ret og det bliver lidt bedre igen snart. Heldigvis er der aldrig noget om natten, der sover hun godt og græder aldrig!

Tak for kram og råd, det er sødt af dig især når I har det så svært! Jeg sender en bøn afsted for at August er ok!

Tak søde - jeg blev bare lige nødt til st smide en kommentar til dig, fordi det mindede om noget jeg havde oplevet.

Dejligt at hun trods alt sover om natten - man kan klare meget, bare man går lidt sammenhængende nattesøvn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt er ok :kram

Tak søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender tanker og bøn i jeres retning, Tina! :kiss

Tak søde Sara!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har 39 i feber og vi har nærmest ikke sovet endnu :(

Ej stakkels jer! Go bedring med ham Anita!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi skal til Skejby med August Emil... I må gerne sende en lille bøn afsted til Gud om at hans hjerte er ok...

Krydser alt hvad krydses kan for at alt er ok med dejlige lille August Emil :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha værste nat ever :( Vi har været heldig hvis Julius har sovet 30 min af gangen. Vi er vant til 8 timer!! Så er han vågnet, været rigtig ked af det, skulle hjælpes til ro og så er det startet forfra igen. Ved 4 tiden sendte jeg manden ind og sove ved Marius så han kunne få sovet. Og da vækkeuret ringede sov vi fantastisk begge 2 men jeg skal jo op og have Marius afsted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.