Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Pas.. Freya gad det heller ikke... heller ikke efter en tur hos kiropraktor. Men der er sikkert nogle fif jeg ikke kender til man måske kunne benytte.. i hvert fald kan man prøve at få baby lidt op - ligge henover amme puden f.eks. dog først når baby kan holde hovedet selv...

Her ville Freya ikke ligge på maven før hun selv kunne trille fra ryg til mave.. derefter ville hun ikke længere ligge på ryggen.

 

Sjovt, der er måske bare nogle babyer, der ikke vil. Men nu må vi se, hvordan han reagerer efter en tur ved kiropraktoren :)

 

Men det er da dejligt, at Freya er kommet efter det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde søgt vuggestue fra 1. Februar.

Leah blev tilbudt plads 1. januar, da der ikke umiddelbart blev plads fra 1. februar..

Men det er bare ALT for tidligt.. Kan slet ikke forholde mig til at hun skulle starte 8,5 mdr gammel, når vi begge går hjemme!! Synes 1. Februar i forvejen var tidligt, men vil gerne have lang indkøring og søge lidt jobs inden min barsel er slut..

Nu har vi takket nej, og sagt vi hellere vil have fra 1. marts, eller dagpleje.. Så må vi se hvad det ender med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde søgt vuggestue fra 1. Februar.

Leah blev tilbudt plads 1. januar, da der ikke umiddelbart blev plads fra 1. februar..

Men det er bare ALT for tidligt.. Kan slet ikke forholde mig til at hun skulle starte 8,5 mdr gammel, når vi begge går hjemme!! Synes 1. Februar i forvejen var tidligt, men vil gerne have lang indkøring og søge lidt jobs inden min barsel er slut..

Nu har vi takket nej, og sagt vi hellere vil have fra 1. marts, eller dagpleje.. Så må vi se hvad det ender med..

Man kan jo godt sige ja tak, betale for januar og vente med at lade hende starte til 1. februar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Man kan jo godt sige ja tak, betale for januar og vente med at lade hende starte til 1. februar :)

Den taktik brugte vi, for at sikre os, at Mi. Fik Me.s plads i DP, da hun blev udmeldte til børnehave. Så vi ikke skulle lære en ny DP at kende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte starter i VS 1. december, selvom jeg har barsel til den 29., men jeg skal gerne have fundet et job til den 1/1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert er stadig lidt sløj og hoster nu bare, så meget at han indimellem kaster op <_<

Edit: men nu ligger han og leger og drejer om sig selv rundt og rundt og triller alle vegne hen. Så helt sløj er han ikke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh min lille mus er faldet i søvn ved mig, det er ellers noget som sker yderst sjældent, hvor er det hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Freya sover.. Og der er babysalmesang nu.. Og vidst nok sidste gang i dag.. Øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriver lige herinde, da ammefolket i 1-3år er lidt tyndt :D

Liff har jo fået fiiine tænder i sin lille mund, men synes det virker til at der er lidt i "vejen" når hun spiser hos mig.

Hun har aldrig været god til at have for meget bryst i munden, men sutter eller korrekt osv.

Men nu efter de her søde små fortænder i overmunden er vokset godt ned, så passer det tilsyneladende ofte bedst at de er lige i kanten af min brystvorte (mellem bryst og vorte) hvilket resulterer i at de borer sig dybt ned i huden når hun danner vacuum (av! :boo )

Nogen med et fantastisk tip?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriver lige herinde, da ammefolket i 1-3år er lidt tyndt :D

Liff har jo fået fiiine tænder i sin lille mund, men synes det virker til at der er lidt i "vejen" når hun spiser hos mig.

Hun har aldrig været god til at have for meget bryst i munden, men sutter eller korrekt osv.

Men nu efter de her søde små fortænder i overmunden er vokset godt ned, så passer det tilsyneladende ofte bedst at de er lige i kanten af min brystvorte (mellem bryst og vorte) hvilket resulterer i at de borer sig dybt ned i huden når hun danner vacuum (av! :boo )

Nogen med et fantastisk tip?

Her blev det bedre da han vendede sig til sine tænder, prøv evt at spørge i amning uden grænser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her blev det bedre da han vendede sig til sine tænder, prøv evt at spørge i amning uden grænser :)

Hun har bare haft de tænder i over en måned nu! Og det er først begyndt at genere nu hvor de har "fuld længde"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert kommer nu op på knæ og albuer og kan faktisk bevæge sig fremad :o ikke langt eller hurtigt, men lidt fremad :)

For en dreng på 6,5 mdr, der har været nærmest konstant syg i 3 mdr, er det vist ret imponerende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert kommer nu op på knæ og albuer og kan faktisk bevæge sig fremad :o ikke langt eller hurtigt, men lidt fremad :)

For en dreng på 6,5 mdr, der har været nærmest konstant syg i 3 mdr, er det vist ret imponerende..

Det er det da vist også :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert kommer nu op på knæ og albuer og kan faktisk bevæge sig fremad :o ikke langt eller hurtigt, men lidt fremad :)

For en dreng på 6,5 mdr, der har været nærmest konstant syg i 3 mdr, er det vist ret imponerende..

Hvor er han sej :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det da vist også :super

Hvor er han sej :yay

:kiss Synes altså også han er ret sej :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor det skærer i hjertet når ens lille mus græder hjerteskærende og nærmest vrider sig i smerte :(

Naya har godt nok været urolig og ked af det i eftermiddag og aften. Jeg ved ikk om det er maven eller hvad det er, men det gjorde helt tydeligt ondt på hende :( Puha, jeg håber ikke det kommer til at gentage sig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor det skærer i hjertet når ens lille mus græder hjerteskærende og nærmest vrider sig i smerte :(

Naya har godt nok været urolig og ked af det i eftermiddag og aften. Jeg ved ikk om det er maven eller hvad det er, men det gjorde helt tydeligt ondt på hende :( Puha, jeg håber ikke det kommer til at gentage sig :(

åh bette pus :kram2 :kram2 

 

Håber snart hun får det bedre.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor det skærer i hjertet når ens lille mus græder hjerteskærende og nærmest vrider sig i smerte :(

Naya har godt nok været urolig og ked af det i eftermiddag og aften. Jeg ved ikk om det er maven eller hvad det er, men det gjorde helt tydeligt ondt på hende :( Puha, jeg håber ikke det kommer til at gentage sig :(

Det er de værste :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert kommer nu op på knæ og albuer og kan faktisk bevæge sig fremad :o ikke langt eller hurtigt, men lidt fremad :)

For en dreng på 6,5 mdr, der har været nærmest konstant syg i 3 mdr, er det vist ret imponerende..

 

Seje Albert da! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor det skærer i hjertet når ens lille mus græder hjerteskærende og nærmest vrider sig i smerte :(

Naya har godt nok været urolig og ked af det i eftermiddag og aften. Jeg ved ikk om det er maven eller hvad det er, men det gjorde helt tydeligt ondt på hende :( Puha, jeg håber ikke det kommer til at gentage sig :(

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh joy når baby synes at kl 5.30 er morgen, når det normalt først er kl 7-7.30!

Jeg forudser en rytme fuldstændig ødelagt i dag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha for en nat :( Julius er blevet forkølet og har hostet og skreget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Viste sygeplejersken i mit lægehus videoen af Julius hvor han piver rigtig meget. Han sagde straks bronkitis og lidt efter eller allergi. Så selvom Julius formentlig ikke kan vaccineres på torsdag pga snot, så synes hun bestemt jeg skulle beholde tiden, så lægen kan vurdere om han skal ind forbi børne et eller andet på sygehuset og vurderes... Heldigvis er hans luftveje (endnu) ikke ramt så hårdt som frygtet her ved en forkølelse, men puha han hoster grumt... Er spændt på hvad sundhedsplejersken siger til ham imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.