Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Oh, det har jeg jo aldrig prøvet, fordi jeg med Anna stoppede amning før tænderne kom... Jeg ser ikke frem til at prøve det denne gang <_<

2 år, ikke et bid - jeg siger det bare :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2 år, ikke et bid - jeg siger det bare :kiss

:super ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lille mus med feber :( nu er han gået kold. Men han kan slet ikke rumme det. Han var helt ude af den. Puh... Godt at jeg har verdens bedste mand :biglove så tålmodig og rolig altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lille mus med feber :( nu er han gået kold. Men han kan slet ikke rumme det. Han var helt ude af den. Puh... Godt at jeg har verdens bedste mand :biglove så tålmodig og rolig altså..

årh bette mus da :(

God bedring med J :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh bette mus da :(

God bedring med J :kram

Tak :) nu har han snart sovet 2 timer. Er spændt på at se hvordan natten forløber - man ku håbe han fik lov at sove fra det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er hun sød altså!

Hvad gør man egentlig, hvis ens baby ikke rigtig gider ligge på maven? :unsure

Pas.. Freya gad det heller ikke... heller ikke efter en tur hos kiropraktor. Men der er sikkert nogle fif jeg ikke kender til man måske kunne benytte.. i hvert fald kan man prøve at få baby lidt op - ligge henover amme puden f.eks. dog først når baby kan holde hovedet selv...

Her ville Freya ikke ligge på maven før hun selv kunne trille fra ryg til mave.. derefter ville hun ikke længere ligge på ryggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil Tobias og jeg takke af herinde og hoppe videre til den anden gruppe nu hvor han fylder 1 år idag ;-)

Vender dog stærkt tilbage herinde når lillebror bliver født snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil Tobias og jeg takke af herinde og hoppe videre til den anden gruppe nu hvor han fylder 1 år idag ;-)

Vender dog stærkt tilbage herinde når lillebror bliver født snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt forundret over hvor meget C har sovet de sidste 2 nætter. Det er lige før jeg bliver helt bekymret - er hun syg eller noget!? :D Haha

Bliv gerne ved med det, tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt forundret over hvor meget C har sovet de sidste 2 nætter. Det er lige før jeg bliver helt bekymret - er hun syg eller noget!? :D Haha

Bliv gerne ved med det, tak :)

:ditto

I nat har jeg sovet 23.15-04.15 og 05-08! :o

Her skyldes det nu nok, at jeg har fattet, at hun er sulten om aftenen, men min mælkeproduktion er lavere og Sofie er ikke vant til at arbejde for at få det ud, så hun skal lægges ofte til og nødes til at spise. Så det bliver vi ved med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk! Virkelig dårlig nat :( Nu må den der falske strubehoste godt smutte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk! Virkelig dårlig nat :( Nu må den der falske strubehoste godt smutte!

Åh altså, hvor er I hårdt ramt :(

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil Tobias og jeg takke af herinde og hoppe videre til den anden gruppe nu hvor han fylder 1 år idag ;-)

Vender dog stærkt tilbage herinde når lillebror bliver født snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem pokke har taget min dreng, der aldrig skriger og har et godt sovehjerte ?? Og byttet ham ud med en unge der skreg hele dagen igår og nægtede at sove i nat, og fortsætter skrigeriet idag ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil Tobias og jeg takke af herinde og hoppe videre til den anden gruppe nu hvor han fylder 1 år idag ;-)

Vender dog stærkt tilbage herinde når lillebror bliver født snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk! Virkelig dårlig nat :( Nu må den der falske strubehoste godt smutte!

:kram I er godt nok uheldige!

Det nyeste råd jeg har hørt til falsk strubehoste er, at gøre rummet køligt, men også fugtigt. F.eks. at tørre tøj derinde om natten. Jeg nåede ikke selv at prøve det, før Anabellas blev bedre, så ved ik, om det har effekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk! Virkelig dårlig nat :( Nu må den der falske strubehoste godt smutte!

Åh nej :( Det er også det vi kæmper med :( :kram2

Vi synes det hjælper en anelse at skære et løg i både og stille i rummet. Det udretter ingen mirakler men hjælper lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, hvor er I hårdt ramt :(

:kiss

:kiss Gider faktisk heller ikke mere ;) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram I er godt nok uheldige!

Det nyeste råd jeg har hørt til falsk strubehoste er, at gøre rummet køligt, men også fugtigt. F.eks. at tørre tøj derinde om natten. Jeg nåede ikke selv at prøve det, før Anabellas blev bedre, så ved ik, om det har effekt :)

Vi har også fået køligt og evt fugtigt at vide. Kan bare ikke lige finde plads til vasketøj i soveværelset :chin:

Men det er køligt derinde, jeg frøs helt vildt meget noget af natten i nat :o

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :( Det er også det vi kæmper med :( :kram2

Vi synes det hjælper en anelse at skære et løg i både og stille i rummet. Det udretter ingen mirakler men hjælper lidt.

Hmm.. Troede kun løg var til tør hoste :chin: Vi prøver, hvis det fortsat er slemt i nat :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også fået køligt og evt fugtigt at vide. Kan bare ikke lige finde plads til vasketøj i soveværelset :chin:

Men det er køligt derinde, jeg frøs helt vildt meget noget af natten i nat:o

Og så selvfølgelig godt op med hovedet. Jeg sad en aften med Anabella med vinduet åben i en time, før hun ku sove ordentligt videre.

Falsk strubehoste er virkelig lort! Det er kun tid og ro der helbreder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så selvfølgelig godt op med hovedet. Jeg sad en aften med Anabella med vinduet åben i en time, før hun ku sove ordentligt videre.

Falsk strubehoste er virkelig lort! Det er kun tid og ro der helbreder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en balje med vand, det satte min mor ind til mig hvis jeg hostede som barn.

Ja, det ka da egentlig godt være :) Det havde jeg slet ikke tænkt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det ka da egentlig godt være :) Det havde jeg slet ikke tænkt på :)

Gerne kogende eller så varmt som muligt,så damper det mere. Bare husk at lufte godt ud efterfølgende så i ikke får problemer med fugt og skimmelsvamp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et stk overtræt baby der burde sove sin formiddagslur nu, men som bare mosler rundt og kæmper imod. Suk...:(

Har åbenbart overset hendes tidligere træthedstegn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.