Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Åhh altså :(

Liff snotter og hoster og hoster og hoster!

3 gange i dag har hun hostet så meget at hun desideret har kastet op i stråler over det :(

Bliv nu rask! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagen før dagplejestart og så har Mie musen fået tynd mave og har kastet op :( lille stakkel altså. Håber hun får en god nat og er rask til imorgen. Heldigvis har humøret og bølleriet været i top når hun ikke har skulle lave ble. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh altså :(

Liff snotter og hoster og hoster og hoster!

3 gange i dag har hun hostet så meget at hun desideret har kastet op i stråler over det :(

Bliv nu rask! :boo

:kram

Det lyder godt nok hårdt Sara!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen før dagplejestart og så har Mie musen fået tynd mave og har kastet op :( lille stakkel altså. Håber hun får en god nat og er rask til imorgen. Heldigvis har humøret og bølleriet været i top når hun ikke har skulle lave ble.

Ej det var da også uheldigt!

Håber at hun bliver helt frisk til i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh altså :(

Liff snotter og hoster og hoster og hoster!

3 gange i dag har hun hostet så meget at hun desideret har kastet op i stråler over det :(

Bliv nu rask! :boo

Hvor er Liff godt nok hårdt ramt :( :boo

Håber snart hun er ovenpå igen :kram2 :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen før dagplejestart og så har Mie musen fået tynd mave og har kastet op :( lille stakkel altså. Håber hun får en god nat og er rask til imorgen. Heldigvis har humøret og bølleriet været i top når hun ikke har skulle lave ble.

Hvor uheldigt. Håber hun er helt på toppen imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det lyder godt nok hårdt Sara!

Jep! og Luna har bare krævet og krævet MIG i dag!

og nåååå ja, så har Mads da lige halsbetændelse også :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er Liff godt nok hårdt ramt :( :boo

Håber snart hun er ovenpå igen :kram2 :kram2 :kiss

Arhmen jeg melder snart pas!

Forudser en nat uden søvn til mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen jeg melder snart pas!

Forudser en nat uden søvn til mig :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor det irritere mig at amning og pusling tager mindst halvanden time om natten, når man sammenligner med dagen hvor det tager max en halv time.

Om natten bliver Eigil så "sur" på brystet at han nægter at spise til trods for at han er sulten. Han går i flitsbue og skriger så han vækker både far og Ida.

Og Ida sover i den anden ende af huset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen jeg melder snart pas!

Forudser en nat uden søvn til mig :(

:kram2

Håber du har fået bare en smule søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der ammer, har I sådan godt styr på, hvor længe og "metode" osv?

Jeg har lige talt i tlf med sp, hvor vi blandt andet snakker om, at Tulle jo ikke ligefrem ræser op i vægt, og amningen. Sp spørger så, hvor længe jeg ammer, om det er sådan 20 min/halv time. Og jeg ANER det ikke. Har ingen tidsforbemnelse. Og hun spørger, om jeg giver af begge bryster, hvor jeg er sådan lidt "Det er forskelligt"... Er det mærkeligt? Burde jeg havde bedre styr på det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der ammer, har I sådan godt styr på, hvor længe og "metode" osv?

Jeg har lige talt i tlf med sp, hvor vi blandt andet snakker om, at Tulle jo ikke ligefrem ræser op i vægt, og amningen. Sp spørger så, hvor længe jeg ammer, om det er sådan 20 min/halv time. Og jeg ANER det ikke. Har ingen tidsforbemnelse. Er det mærkeligt?

Ved ikke om det er mærkeligt. Jeg ved hvor længe cirka. Da jeg har tager tid på det, for at finde ud af hvilke aktiviteter Ida og jeg kan lave, de dage vi er alene bare os tre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her spiser Liff mellem 5 og 20 min.. ;)

og næsten aldrig fra begge bryster... kun om aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi igang med Airomir igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der ammer, har I sådan godt styr på, hvor længe og "metode" osv?

Jeg har lige talt i tlf med sp, hvor vi blandt andet snakker om, at Tulle jo ikke ligefrem ræser op i vægt, og amningen. Sp spørger så, hvor længe jeg ammer, om det er sådan 20 min/halv time. Og jeg ANER det ikke. Har ingen tidsforbemnelse. Og hun spørger, om jeg giver af begge bryster, hvor jeg er sådan lidt "Det er forskelligt"... Er det mærkeligt? Burde jeg havde bedre styr på det? :unsure

Jeg har heller som sådan styr på tiden, men har en fornemmelse af ml 15-20 min og længere om natten. Eller måske føles det bare længere :chin:

Som du kan høre har jeg heller ikke styr på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay godt at høre, at det i hvert fald ikke er noget, man bør kunne svare hurtigt og konkret på :D Men det kan da godt være, at jeg skal være lidt mere opmærksom på det :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder rimelig godt styr på det, ellers ville jeg blive bims.

Jeg har blandt andet et ur stående, som jeg kan se fra min ammestol.

Det skyldes at jeg fik erfaring fra CE, at hun kunne ligge på brystet i over en time, og jeg mister bare tidsfornemmelsen når jeg ammer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har første tand på vej. Ville I droppebabysvømning så? Han er ret pylret, og lige blevet lagt til en lur nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestemt heller ik styr på tiden og det er forskelligt om det er en eller to bryster. For det meste en - men nu hvor han er begyndt st blive irriteret på at amme prøver jeg med begge.

Men jeg har måske ik kun skummetmælk, for har lige været til 5 ugers undersøgelse med august og 3 års undersøgelse med elin - august er nu 61 cm og 5600 g... Og elin er 96/97 cm og vejer 15 kg... Så det var vist lige som det sku være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har første tand på vej. Ville I droppebabysvømning så? Han er ret pylret, og lige blevet lagt til en lur nu.

Nej ville ikke droppe det. Det kan godt tage en dag eller tre før de bryder helt gennem overfladen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har første tand på vej. Ville I droppebabysvømning så? Han er ret pylret, og lige blevet lagt til en lur nu.

Jeg ville ikke droppe det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, piger. Den er brudt frem, sådan at man kan mærke den. Vi er på vej til svømmehallen nu, og jeg satser på en god tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, piger. Den er brudt frem, sådan at man kan mærke den. Vi er på vej til svømmehallen nu, og jeg satser på en god tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, piger. Den er brudt frem, sådan at man kan mærke den. Vi er på vej til svømmehallen nu, og jeg satser på en god tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.