Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Andre med sure og hysteriske babyer idag ?

Tobias var glad og eksemplarisk i morges og frem til middag...så gad han ikke sin frokost...sov kort lur og er bar hys on off...og nu efter lang kamp sover han så en sen lur hvilket jo nok betyder sen putning...Argh altså...hysterisk baby som samtidig ikke gider spise eller sove ordentlig er altså pænt belastende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den længste lur CM har taget i dag (som ikke var på min arm) har været på 1,5 time... Jeg trænger til alene tid, har absolut ikke nået det jeg ville i dag og den store har hylet og skreget stortset siden jeg hentede hende i bh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Er blevet sendt til tjek på sygehuset og sidder nu der og venter.

Må indrømme jeg er noget nervøs for selvom det ikke bløder lige så kraftigt længere, så bløder det stadig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Er blevet sendt til tjek på sygehuset og sidder nu der og venter.

Må indrømme jeg er noget nervøs for selvom det ikke bløder lige så kraftigt længere, så bløder det stadig

Det kan jeg dælme godt forstå - godt du bliver tjekket.. God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Er blevet sendt til tjek på sygehuset og sidder nu der og venter.

Må indrømme jeg er noget nervøs for selvom det ikke bløder lige så kraftigt længere, så bløder det stadig

Godt du bliver tjekket.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så gennemsyret af træthed at jeg bare sidder her med to unger og tårerne vælter ud af hovedet på mig :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Er blevet sendt til tjek på sygehuset og sidder nu der og venter.

Må indrømme jeg er noget nervøs for selvom det ikke bløder lige så kraftigt længere, så bløder det stadig

Godt du bliver tjekket :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så gennemsyret af træthed at jeg bare sidder her med to unger og tårerne vælter ud af hovedet på mig :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram alle sammen.

Er blevet undersøgt, scannet og fået taget blodprøver og alt ser fint ud.

Skal gå hjem og slappe af og ringe hvis jeg bliver dårlig eller blødningen tiltager igen.

Men ingen kan rigtig sige hvorfor det lige pludselig bare styrtblødte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste stop: Skejby!

wish me luck! - Mads er syg så jeg må køre selv og min gps. Kan ikke finde adressen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste stop: Skejby!

wish me luck! - Mads er syg så jeg må køre selv og min gps. Kan ikke finde adressen :blink

:goodluck :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste stop: Skejby!

wish me luck! - Mads er syg så jeg må køre selv og min gps. Kan ikke finde adressen :blink

Vi er her også og hvis du kører via Aarhus nord er der skiltet hele vejen.

GPS'en kender nok kun den gamle adresse som jeg ikke kan huske. Vi kender jo vejen lidt for godt.

Pøj pøj med scanningen. Er det via A40?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så gennemsyret af træthed at jeg bare sidder her med to unger og tårerne vælter ud af hovedet på mig :boo

Ej Sara for pokker - hvorfor ser jeg først det her nu.... Er du ok igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Er blevet sendt til tjek på sygehuset og sidder nu der og venter.

Må indrømme jeg er noget nervøs for selvom det ikke bløder lige så kraftigt længere, så bløder det stadig

Puha Nina - mon du er blevet klogere på noget nu? Jeg kan godt forstå at du er nervøs... Hvor er det træls at der skal komme sådan nogle ting, som om i ik har nok at se til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste stop: Skejby!

wish me luck! - Mads er syg så jeg må køre selv og min gps. Kan ikke finde adressen :blink

Held og lykke Sara... Det var da godt nok det mest uheldige tidspunkt at blive syg på... Håber at du klarer den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er her også og hvis du kører via Aarhus nord er der skiltet hele vejen.

GPS'en kender nok kun den gamle adresse som jeg ikke kan huske. Vi kender jo vejen lidt for godt.

Pøj pøj med scanningen. Er det via A40?

Pas... vi har fundet det og sidder nu og venter på at komme ind.

Klinik 1 - hjertesygdomme.... det lyder sq farligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke Sara... Det var da godt nok det mest uheldige tidspunkt at blive syg på... Håber at du klarer den?

Ja det er sq træls! - men vi klarer det, som altid ;)

og ja, jeg er ok igen efter en ret god nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas... vi har fundet det og sidder nu og venter på at komme ind.

Klinik 1 - hjertesygdomme.... det lyder sq farligt!

Godt I fandt det og held og lykke! Håber Liff er i skønneste orden!

Det er også noget rod, at et så vigtigt sted skifter vejnavn.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det dag 4 med vuggestue! :O Det går virkeligt godt. De første 3 dage har far kørt hende ind og i går blev han sendt hjem 3 timer, mens hun var med på en lille tur til en legeplads. I dag skulle jeg så for første gang aflevere (skulle gå med hende i klapvogn under skybrud og lyn/torden, men det gik), og jeg havde regnet med, at jeg lige skulle være der lidt, men næ nej, jeg blev sendt hjem efter 5 minutter, og de vil prøve at lægge hende til at sove der i dag, så jeg er mega spændt og selvom jeg har masser, jeg kan lave, så føles det mega mærkeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt I fandt det og held og lykke! Håber Liff er i skønneste orden!

Det er også noget rod, at et så vigtigt sted skifter vejnavn.!

Heldigvis er min Google maps opdateret på mobilen ;) - ja det er da en anelse dumt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er heldigvis fint :glad

Der er en lille mislyd på hjertet, men umiddelbart noget hun vil vokse fra :)

Liff synes til gengæld at det var ren tortur at blive scannet :blink nøj hun var gal!

men nu har hun været med i IKEA og har fået lidt at spise og nu sover hun i sin nye autostol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er heldigvis fint :glad

Der er en lille mislyd på hjertet, men umiddelbart noget hun vil vokse fra :)

Liff synes til gengæld at det var ren tortur at blive scannet :blink nøj hun var gal!

men nu har hun været med i IKEA og har fået lidt at spise og nu sover hun i sin nye autostol.

Godt at høre, at der ikke umiddelbart er noget galt, også selvom frøkenen ikke brød sig om det ;) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede altså hvor er jeg træt af min søn bare ikke gider spise det meste af dagen for tiden...Han skifter lidt mellem hvad måltid han gider..pt gider han kun sin havregrød om morgenen...

Men helt ærligt han bliver 10 mdr snart og spiser ikke rigtig mellem måltider fordi han der oftest sover og frokost idag har han ikke en gang spist en kvart bonde brød...nogen dage får jeg en banan i ham sidst på eftermiddagen...og en smule af vores aftensmad...

Han tømmer pt sin nat flaske på 240 fordi han jo langt fra spiser hvad han burde i løbet af en dag...

Nogle gode råd ? Føler snart jeg sulter min dreng og måltiderne er bare forfærdelige og tager op mod halvanden til to timer før jeg så giver op :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.