Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Har prøvet alt. (Føles det)

Svøbe hende. Give the. Give biogaia dråber. Massere maven. Massere ryggen. At gå med hende (virker kort og kun efter midnat, men kun uden for)

Har hun ondt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eigil har kun bedt om mad to gange i nat :yay

Mon appetitspringet er ved at være over nu :chin:

Åbenbart ikke. Fordi indtil videre har han søgt brystet en gang i timen.

Gad vide hvor meget en baby kan spise ?? Fordi han tømmer brystet hver gang, og han gylper ikke noget af det op igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åbenbart ikke. Fordi indtil videre har han søgt brystet en gang i timen.

Gad vide hvor meget en baby kan spise ?? Fordi han tømmer brystet hver gang, og han gylper ikke noget af det op igen.

Jeg har indtrykket af at de kan spise virkelig meget - min lille baby kan hvertfald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indtrykket af at de kan spise virkelig meget - min lille baby kan hvertfald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil sutter dog ikke så længe. Og han søger ikke mere, når han selv slipper efter cirka 10-15 minutter. Men tilgengæld går der kun en time, så vil han igen. :unsure

Prøv at bøvs ham af der og tilbud ham samme bryst igen. Min SP ved Edith kaldte det dessert - det hjalp meget med Edith, så hun fik lidt ekstra og der gik længere tid inden næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at bøvs ham af der og tilbud ham samme bryst igen. Min SP ved Edith kaldte det dessert - det hjalp meget med Edith, så hun fik lidt ekstra og der gik længere tid inden næste gang :)

det er afprøvet. Men tror manden fandt løsningen mens jeg lige var i bad. Det giver i hvert fald mening det han sagde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er afprøvet. Men tror manden fandt løsningen mens jeg lige var i bad. Det giver i hvert fald mening det han sagde

Ok :) hvad er løsningen så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget bør en på 5 mdr og 2 uger ca. Spise pr måltid på flaske med mme? Eller er det meget forskelligt fra baby til baby? Fagre nye verden.

Synes han virker umættelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok :) hvad er løsningen så? :)

Han havde ikke lavet bonus siden tirsdag morgen, og da han kom af med en ordenlig omgang her til formiddag. Så har han fundet ro, sovet og kun ville ammes cirka hver tredje time siden.

Som Rasmus sagde. Han har jo bare mærket a han har ondt i maven.

Ondt i maven = jeg skal spise for at få det til at stoppe, men der holdt jo så ikke op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget bør en på 5 mdr og 2 uger ca. Spise pr måltid på flaske med mme? Eller er det meget forskelligt fra baby til baby? Fagre nye verden.

Synes han virker umættelig

Det er noget med vægten. Mener det er vægten delt med 6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget bør en på 5 mdr og 2 uger ca. Spise pr måltid på flaske med mme? Eller er det meget forskelligt fra baby til baby? Fagre nye verden.

Synes han virker umættelig

Babys vægt : med 6 = Døgnmængde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Er grædefærdig lige nu. Min mappe med ALLE papirer fra graviditeten og fødslen, dvs vandrejournal, billeder fra UL og ID kort fra fødselsgangen er bare VÆK!!!

Er sikker på jeg lagde mappen i en pose sammen med nogle af de gaver vi fik mens vi var indlagt, men N, som har pakket de ting ud, sværger han ikke har set den...

Har ringet til patienthotellet, men de har heller ikke set den :boo

Og ikke nok med at det er ALT fra denne graviditet, så ligger min journal fra Frejas fødsel der faktisk også er jeg ligekommet i tanke om.

Ej kan slet ikke overskue at det hele bare er væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror da pokker . Jeg giver ham jo alt for lidt så. Åh altså. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Er grædefærdig lige nu. Min mappe med ALLE papirer fra graviditeten og fødslen, dvs vandrejournal, billeder fra UL og ID kort fra fødselsgangen er bare VÆK!!!

Er sikker på jeg lagde mappen i en pose sammen med nogle af de gaver vi fik mens vi var indlagt, men N, som har pakket de ting ud, sværger han ikke har set den...

Har ringet til patienthotellet, men de har heller ikke set den :boo

Og ikke nok med at det er ALT fra denne graviditet, så ligger min journal fra Frejas fødsel der faktisk også er jeg ligekommet i tanke om.

Ej kan slet ikke overskue at det hele bare er væk

Åh nej altså! :boo :kram

VJ og fødselsjournalen må du næsten kunne få en kopi af. Ved godt, at det ikke er det samme, men det kan måske redde lidt trods alt. Men øv hvor træls :( Håber det alligevel dukker op :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har baby, der tilsyneladende er holdt op med at melde sig ved sult :huh Hun plejer ellers at være ret tydelig i sine signaler med smasken, store øjne, rykke i bh osv, men nu virker det som om at hun lader som ingenting indtil hun ud af det blå når til det punkt, hvor hun er så sulten, at hun bliver så ked, at hun næsten ikke kan koncentrere sig om at finde brystet :unsure Og de gange, jeg har forsøgt at tilbyde inden da, hvor hun er vågen men ikke har meldt sig, der er hun bare blevet SÅ ked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Er grædefærdig lige nu. Min mappe med ALLE papirer fra graviditeten og fødslen, dvs vandrejournal, billeder fra UL og ID kort fra fødselsgangen er bare VÆK!!!

Er sikker på jeg lagde mappen i en pose sammen med nogle af de gaver vi fik mens vi var indlagt, men N, som har pakket de ting ud, sværger han ikke har set den...

Har ringet til patienthotellet, men de har heller ikke set den :boo

Og ikke nok med at det er ALT fra denne graviditet, så ligger min journal fra Frejas fødsel der faktisk også er jeg ligekommet i tanke om.

Ej kan slet ikke overskue at det hele bare er væk

Åh nej dog :boo :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Er grædefærdig lige nu. Min mappe med ALLE papirer fra graviditeten og fødslen, dvs vandrejournal, billeder fra UL og ID kort fra fødselsgangen er bare VÆK!!!

Er sikker på jeg lagde mappen i en pose sammen med nogle af de gaver vi fik mens vi var indlagt, men N, som har pakket de ting ud, sværger han ikke har set den...

Har ringet til patienthotellet, men de har heller ikke set den :boo

Og ikke nok med at det er ALT fra denne graviditet, så ligger min journal fra Frejas fødsel der faktisk også er jeg ligekommet i tanke om.

Ej kan slet ikke overskue at det hele bare er væk

Øv - det kan jeg godt forstå du ik kan overskue.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A er blevet puttet i barnevognen til natten. Vi satser på, det giver lidt bedre søvn. Det kunne vi virkelig godt bruge, inden barnedåben søndag. :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A er blevet puttet i barnevognen til natten. Vi satser på, det giver lidt bedre søvn. Det kunne vi virkelig godt bruge, inden barnedåben søndag. :zzz

Håber han tager en ordenlig lur, så i kan blive klar til lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Er grædefærdig lige nu. Min mappe med ALLE papirer fra graviditeten og fødslen, dvs vandrejournal, billeder fra UL og ID kort fra fødselsgangen er bare VÆK!!!

Er sikker på jeg lagde mappen i en pose sammen med nogle af de gaver vi fik mens vi var indlagt, men N, som har pakket de ting ud, sværger han ikke har set den...

Har ringet til patienthotellet, men de har heller ikke set den :boo

Og ikke nok med at det er ALT fra denne graviditet, så ligger min journal fra Frejas fødsel der faktisk også er jeg ligekommet i tanke om.

Ej kan slet ikke overskue at det hele bare er væk

Åh nej :kram Håber det lige pludselig dukket op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi sørme taget hul på str 68 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram alle sammen

Altså jeg ved jo godt at det bare er ting, men de skulle jo have været gemt/sat i barnets bog ligesom alle Frejas ting.

Journalerne er det mindste af det for som BBM skriver så kan der skaffes nye kopier, men alle de andre ting er jo umulige at erstatte :boo

Har ledt overalt indtil flere gange og den er der bare ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun ondt?

Ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay vi har endelig haft en bedre nat end vi længe har haft...

Tobias sov kl 19 til 6.35 ;-) han plejer at vågne mellem halv seks og seks....

Vi var inde en 5/6 gange ved ham inden kl 22 I aftes hvor vi så gik i seng...

Siden har vi kun været oppe halv 1 og kl 2 og 3....og ja det er over 2 uger siden vi sidst har prøvet det og uden han har været ulykkelig og skulle trøstes! Så håber der fortsætter og at vores putte kamp bærer frugt i sidste ende! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har kun fået mad to gange i løbet af natten :yay Og han har sovet godt i mellem måltiderne :) Oveni det har min mand taget natten OG stået op med ham til morgen. Jeg føler mig næsten udhvilet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.