Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Bølle :D

Totalt! Men altså, når han charmer alle mulige inkl gamle mænd, så er han jo ikke til at stå for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Totalt! Men altså, når han charmer alle mulige inkl gamle mænd, så er han jo ikke til at stå for ;)

Han er altså også bare skøn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forestiller mig, det bliver det samme herhjemme om nogle mdr :D

Hvor gammel er det nu, han er?

Han bliver 9 (:blink) mdr. På tirsdag, korrigeret 8 mdr. :)

Elsker gode lårbasser og dobbelthager på de små mandslinger :wub Din A. Har de lækreste kinder :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det, skulle bare lige hente en kop kaffe i køkkenet og da jeg kom tilbage til stuen var Tobias væk :o

Kiggede under sofa og sofabord og var sågar ude på altanen, inden jeg fandt ham i den anden stue inden under Simons seng....

OtTTGk2.jpg

Nåede lige at panikke lidt! Må have lært dem at svare når jeg kalder.

:D man får altså sved på panden i de der situationer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han bliver 9 (:blink) mdr. På tirsdag, korrigeret 8 mdr. :)

Elsker gode lårbasser og dobbelthager på de små mandslinger :wub Din A. Har de lækreste kinder :kuller

Wauw, det er tidligt, han snakker, er det ikke? :)

Ja, små tykke drenge er da så skønne! :kuller A har så tykke kinder efterhånden, at jeg er usikker på, hvordan hans ansigt rigtigt ser ud :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er desværre ikke bedre idag.

Jeg har ikke sovet hele natten, fordi han har hostet og snorket.

Han er så snottet, at hans snorkeri går i baby alarmen :haha

Øv lille stakkel da. Håber snart at han er i bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha er ikke fan af en baby der vågner hundrede gange om natten...håber sq det er pga forkølelsen ellers bliver jeg sq træt af det i længden....3 nætter i streg hvor man er vågen hver time er altså pænt hårdt...suk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha Lene! - ikke nemt med babyer der stikker af :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor skal jeg lige vænne mig til at skifte Eigil :p det er jo helt vildt så anderledes det er i forhold til Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor skal jeg lige vænne mig til at skifte Eigil :p det er jo helt vildt så anderledes det er i forhold til Ida.

Jeg sagde jo det var en fagre ny verden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi haft gang i projekt fod og håndtryk i dag, det er ikke helt nemt med en baby på 17 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde jo det var en fagre ny verden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget. Indtil videre har vi skiftet tøj 5 gange idag. Da hverken jeg eller manden lige har luret hvordan med det tis der, når man er ved at skifte :haha :lol

:D Det kan godt drille lidt det der- jeg ved ikke hvor mange gange det lykkedes Mi. At over tisse væggen på hospitalet og tisse sig selv i øret eller munden :oops :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Det kan godt drille lidt det der- jeg ved ikke hvor mange gange det lykkedes Mi. At over tisse væggen på hospitalet og tisse sig selv i øret eller munden :oops :lol

Indtil videre er det kun gået udover tøjet herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haves overfyldte :hophop og en knægt der slet ikke kan tænke bare en babs ved amning, så for pokker det gør nas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haves overfyldte :hophop og en knægt der slet ikke kan tænke bare en babs ved amning, så for pokker det gør nas.

:ditto

Har malket ud inden jeg er gået i seng de sidste 3 aftener for ellers kan jeg simpelthen ikke ligge uden det spænder og gør ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega ondt i maven i løbet af n det sidste døgns tid :(

Det gør ondt når jeg trykker på den nederste del af maven.

Bliver godt nok lidt bekymret må jeg indrømme, men har fået en tid ved lægen kl 11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Har malket ud inden jeg er gået i seng de sidste 3 aftener for ellers kan jeg simpelthen ikke ligge uden det spænder og gør ondt

Jeg tør ikke mælke ud endnu. :o havde overproduktion af mælk ved Ida nemlig på grund af tidlig udmalkning, ifølge min sp den gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega ondt i maven i løbet af n det sidste døgns tid :(

Det gør ondt når jeg trykker på den nederste del af maven.

Bliver godt nok lidt bekymret må jeg indrømme, men har fået en tid ved lægen kl 11

Håber ikke det er noget alvorligt med din mave. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken 13, får vi besøg af sp'en er spændt på Eigils vægt idag.

Dog er manden og jeg meget uenige om hvad der skal ske med idas legehjørne idag, når hun kommer. Fordi han mener det skal helt væk, fordi hun er så stor nu hun sagtens kan lege inde på hendes værelse, hvor jeg mener at der bare skal ryddes op i det. Fordi hun også skal være i stuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Tobias også op på alle 4 & fremad i første forsøg. De har fart på min drenge. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken 13, får vi besøg af sp'en er spændt på Eigils vægt idag.

Dog er manden og jeg meget uenige om hvad der skal ske med idas legehjørne idag, når hun kommer. Fordi han mener det skal helt væk, fordi hun er så stor nu hun sagtens kan lege inde på hendes værelse, hvor jeg mener at der bare skal ryddes op i det. Fordi hun også skal være i stuen.

Altså vil han flytte hendes legehjørne for altid eller bare mens SP er der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Tobias også op på alle 4 & fremad i første forsøg. De har fart på min drenge. :kuller

Wow! Store drenge altså :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vil han flytte hendes legehjørne for altid eller bare mens SP er der?

For altid, hvor jeg mener at hun ikke skal "smides" væk fra stuen fordi Eigil er kommet til verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Tobias også op på alle 4 & fremad i første forsøg. De har fart på min drenge. :kuller

Jeg synes lige du har fået dem :o men store dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.