Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

:D og stakkels lille mand :kram2

Vi har været rigtig glade for saltvands næsesprayen fra apoteket til snot :)

Ja, det er så synd for ham.

Jeg har kun brugt dråberne, men de virker så kort tid.

Havde tænkt at prøve sprayen og håbe, den virker længere og bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller forældre, der gør det nødvendige for sit barn! :kram

Du er en skat :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh så så man mig være og føle sig som verdens dårligste mor, ved at ringe til dagplejelederen og få Mies opstart rykket 2 uger frem, så hun starter mandag d 7/9

Jeg er klar (så meget som man nu kan blive), hun er klar (så meget som hun nu kan blive) men ej det lyder ravnemor agtigt at sende sit barn afsted før end det er nødvendigt, fordi man (jeg og faren) har brug for at hun bliver stimuleret af andre end os. Skod forældre Much.

I er IKKE skod forældre!

Det er pisse hårdt at aktivere et barn, der er klar til at lege med andre børn.

Jeg var ved at blive idiot de sidste uger, inden Storm startede i dp, for han krævede og krævede hele tiden.

Det var så hårdt :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, hvor har man meget tid, når ens baby rent faktisk sover! :O Nu har jeg vasket en vask, hængt den op, sat en ny over, ryddet op, spist morgenmad og snakket med min mor. Resten af tiden slåes ihjel med tv, mens manden sover videre :zzz Det kan jo godt være vildt fedt at være på barsel :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er IKKE skod forældre!

Det er pisse hårdt at aktivere et barn, der er klar til at lege med andre børn.

Jeg var ved at blive idiot de sidste uger, inden Storm startede i dp, for han krævede og krævede hele tiden.

Det var så hårdt :kram :kram

Tak - det er nemlig hårdt - og hver gang hun ser andre børn hviner hun og vil lege med dem. og de børn i min mødregruppe er slet ikke så langt motorisk som Mie, så hun synes ikke de var specielt spændende. Hun vil gerne udfordres.

Og så er vores lejlighed jo heller ikke mere spændende.

Tusind tak for kram og forståelse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, hvor har man meget tid, når ens baby rent faktisk sover! :O Nu har jeg vasket en vask, hængt den op, sat en ny over, ryddet op, spist morgenmad og snakket med min mor. Resten af tiden slåes ihjel med tv, mens manden sover videre :zzz Det kan jo godt være vildt fedt at være på barsel :yay

Hvor er det dejligt at læse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik den lille trold 5 mdr vaccine + undersøgelse. 68 cm og 7800 gram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr, min skat er syg med feber for første gang :boo

Han har 38,4 og er noget sløv, men han kan da smile og snakke som normalt.

Nu går mor her helt i panik, for hun er på bar bund :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - det er nemlig hårdt - og hver gang hun ser andre børn hviner hun og vil lege med dem. og de børn i min mødregruppe er slet ikke så langt motorisk som Mie, så hun synes ikke de var specielt spændende. Hun vil gerne udfordres.

Og så er vores lejlighed jo heller ikke mere spændende.

Tusind tak for kram og forståelse :kiss

I er absolut ikke dårlige forældre. Tænk på at det blir lækkert for Mie at komme ud og være sammen med andre og blive aktiveret mere.

Kender det med at være langt motorisk foran - det var min den store og det er Laura også. Det kan mærkes både i mg, men også i dp, hvor der er en dreng 2 mdr ældre end Laura og hun er en bulderbasse i forhold til ham. Han har kun lige lært at kravle. Laura er der hvor hun øver i at stå uden støtte og har formået at taget et enkelt skridt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik Liff sin forsinkede 5mdrs vaccine!

nøj hun skreg! som i skreg så meget at der ikke rigtig kom lyd til sidst :( heldigvis blev hun hurtigt sig selv igen, omend hun hiksede!

alt i alt et vildt godt besøg! - Er total fan af vores nu unge læge som bare er så sød og forstående!

nu er der lavet erklæring på at jeg og Liff først er klar til at jeg skal starte op på job igen pr. 3. November (i stedet for start September ) :yay

Derudover er vi nu sendt til hjertescanning på Skejby, da han synes han kan høre noget hvæsen/blæsen. = det KAN være hjertet.

Så det venter vi nu på indkaldelse til. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - det er nemlig hårdt - og hver gang hun ser andre børn hviner hun og vil lege med dem. og de børn i min mødregruppe er slet ikke så langt motorisk som Mie, så hun synes ikke de var specielt spændende. Hun vil gerne udfordres.

Og så er vores lejlighed jo heller ikke mere spændende.

Tusind tak for kram og forståelse :kiss

Hun skal jo også udfordres, så det bliver så godt for hende.

Og når hun er underholdt, kan I få et pusterum.

Det er win win for jer alle.

Så prøv at smide den dårlige samvittighed væk, og husk at se på, hvor meget hun kommer til at nyde det i dp :D

Det hjalp ihvertfald for mig i starten, at jeg tydeligt kunne mærke, at han nød at være afsted og lege med de andre.

Forleden dag var jeg i mødregruppe, da dp havde fri, og der er en dreng F på samme alder.

Tidligere har F undgået Storm, for han kan godt lide at hvine højt, og det var ikke et hit hos F.

Men den her dag hvinede F, da han så Storm sidde på gulvet, og han spjættede med arme og ben for at komme ned til ham.

Samtlige 3 timer vi var der, kravlede de to rundt i røven af hinanden.

Når den ene stoppede op og vendte om, fulgte den anden efter, og de ventede på hinanden hele tiden.

De skulle lege med det samme legetøj samtidig men uden at skændes, for de delte det :kuller

Det var SÅ fantastisk at se, for selvom de kun er 10 mdr, kan jeg nu forestille mig livet i dp :)

Haha, begge mødre sad også bare og kiggede på ungerne og sagde "nåååhr" :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har været med mig til frisør idag. Det gik super riltrods for han var vågen. Han sad på mit knæ og kiggede ind i spejlet og da jeg fik farvet vipper daskede han i søvn. Dog nåede han at få charmeret min frisør med et par gode smil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er så synd for ham.

Jeg har kun brugt dråberne, men de virker så kort tid.

Havde tænkt at prøve sprayen og håbe, den virker længere og bedre.

Jeg synes, at den virker 1000 gange bedre end dråberne :)

God bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, hvor har man meget tid, når ens baby rent faktisk sover! :O Nu har jeg vasket en vask, hængt den op, sat en ny over, ryddet op, spist morgenmad og snakket med min mor. Resten af tiden slåes ihjel med tv, mens manden sover videre :zzz Det kan jo godt være vildt fedt at være på barsel :yay

Åh ja! Igår fik jeg læst virkelig meget i den bog jeg er i gang med OG fik ordnet alt muligt praktisk :yay Det er et hit med sovebabyer ;)

(Idag er så noget hø søvnmæssigt, men det er min egen skyld ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja! Igår fik jeg læst virkelig meget i den bog jeg er i gang med OG fik ordnet alt muligt praktisk :yay Det er et hit med sovebabyer ;)

(Idag er så noget hø søvnmæssigt, men det er min egen skyld ;) )

Hvordan din egen skyld?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom det første ord: Mam nam :D :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D og stakkels lille mand :kram2

Vi har været rigtig glade for saltvands næsesprayen fra apoteket til snot :)

Den er købt nu.

Håber på en mere rolig nat for ham.

Heldigvis tager manden ham med ned i den anden ende, så jeg kan få sovet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det, skulle bare lige hente en kop kaffe i køkkenet og da jeg kom tilbage til stuen var Tobias væk :o

Kiggede under sofa og sofabord og var sågar ude på altanen, inden jeg fandt ham i den anden stue inden under Simons seng....

OtTTGk2.jpg

Nåede lige at panikke lidt! Må have lært dem at svare når jeg kalder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom det første ord: Mam nam :D :kuller

Det må betyde, han er glad for mad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må betyde, han er glad for mad :D

Kender vi slet ikke noget til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan din egen skyld?

Jeg har rendt rundt inde på Strøget den halve dagen :) Der sov han skisme ikke godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har rendt rundt inde på Strøget den halve dagen :) Der sov han skisme ikke godt ;)

Aha. Men hvis han var lige så fredelig i vognen, som han var i tirsdags, må det have været en god tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha. Men hvis han var lige så fredelig i vognen, som han var i tirsdags, må det have været en god tur :)

Jo jo, han hyggede sig vist, men sov bare ikke rigtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo, han hyggede sig vist, men sov bare ikke rigtigt ;)

Bølle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.