Sunspirit

Graviditetsdrømme

8 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste der bare har så mange drømme relateret til at være gravid? Det må åbenbart være sunket godt ind i mit hoved at jeg skal være mor, for jeg er næsten altid gravid i mine drømme efterhånden.

 

I nat drømte jeg så at jeg aborterede... Shit jeg vågnede op badet i sved og løb ud og tjekkede underbukserne på toilettet. Nu er mine drømme også meget realistiske, men wow jeg lå og vendte og drejede mig længe inden jeg kunne falde til ro efter sådan et chok.  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gør også :ditto

Jeg drømmer tit sådan noget med, at min mand ikke er far til barnet, at jeg føder alt for tidligt, at det pludselig er en pige, eller at der er noget helt galt med ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer også meget og meget underlige ting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer også meget, men det har ikke rigtig været graviditetsrelstetet. Men meget virkelige drømme. Er heldigvis god til at glemme mine drømme igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes, jeg har drømt det var et meget stort og færdigt barn. Har drømt den havde sindsygt langt hår. At jeg glemte den på hospitalet og i Rema.

osv. osv.....

Og så kommer vi ikke ind på de helt vildt upassende sexsuelle drømme der ikke omhandler barnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine drømme går i modsatte retning i denne graviditet, jeg er tit omkring 15 år i mine drømme og dermed langt fra alt hvad har med graviditet at gøre  ;)  Jeg kan huske at jeg drømte meget graviditetsrelateret, da jeg var gravid første gang, jeg har bl.a. flere gange drømt om fødslen og at barnet allerede var to år gammel da den kom ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med den sidste vågnede jeg også op drivvåd af sved efter en abortdrøm. Da jeg tændte lyset var der blod over det hele og der gik lige et halvt minut, før det gik op for mig, at jeg havde næseblod. Føj det var ikke sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte i nat, at jeg fødte fire uger før tid. Det var en pige, og jeg ville have, hun skulle hedde Lily. Fødslen gjorde slet ikke ondt. Jeg lå på siden på sofaen, og pludselig lå hun bare mellem mine ben. Jeg sagde ikke rigtig noget til nogen - ringede ikke til 112, FG eller lægen. Meget mærkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER