Pippi

At blive helt besat :-(

6 indlæg i dette emne

Så havde jeg en positiv ægløsningstest igår og vi gjorde vores for at det blev udnyttet. Det gjorde vi også dagen før. Men så er vi ikke sammen i aften og jeg sidder og er så bange for at have forspildt chancen. Jeg bliver nærmest helt besat af, at det ikke må være tilfældet. Selvom det ikke er en garanti, når man er sammen ved ægløsning, er jeg bare så bange nu.

Kender I det og hvad gør I for at tøjle de tanker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sædceller kan leve op til 96 timer i dig - og ægget i 24. Du burde være dækket ind :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sædceller kan leve op til 96 timer i dig - og ægget i 24. Du burde være dækket ind :-)

Præcis.... Naturen er smart indrettet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så havde jeg en positiv ægløsningstest igår og vi gjorde vores for at det blev udnyttet. Det gjorde vi også dagen før. Men så er vi ikke sammen i aften og jeg sidder og er så bange for at have forspildt chancen. Jeg bliver nærmest helt besat af, at det ikke må være tilfældet. Selvom det ikke er en garanti, når man er sammen ved ægløsning, er jeg bare så bange nu.

Kender I det og hvad gør I for at tøjle de tanker?

ÆL er først 24-48 timer efter den positive test, så et skud i dag er også en mulighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skete ikke noget igår, men er idag ikke helt ligegyldig så? :-/

Tak for jeres opmuntringer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ikke. Som ønskebebs skriver så er ægløsningen 24-48 timer efter :)

Sædcellerne kan jo også holde sig, så det er smart at have sex hver anden dag i ægløsningsperioden. Sådan gør vi i hvert fald sådan cirka.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER