MamatilJ&M

Navne snakken

10 indlæg i dette emne

Hvordan går det med navnesnakken hjemme hos jer? Kan I blive enige? Har I allerede et navn?

Manden går med et, men vil ikke rigtig melde ud. Jeg forstår det ikke :huh

Jeg har afleveret 4 navne og sagt hvilken min favorit er. Indtil videre har det blot lydt, at det i hvert fald ikke skal være nr 2.

Håber snart han melder ud inden jeg forelsker mig alt for meget i navnet :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var enige om navnet, før vi fik bekræftet kønnet. Før jeg blev gravid, var vi enige om Carl-Emil, men da vi rigtig godt kan lide Carla og regner med en pige næste gang, blev vi enige om Alfred.

Jeg synes, det var så dejligt, at vi kunne kalde ham Alfred lige efter kønsscanningen. Det giver ham meget mere personlighed :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om et par navne nu vi ved kønnet. Men synes pludselig at det er svært at forestille sig pigenavne og hvad de signalerer. Så nu føler jeg mig på bar bund igen. Bortset fra at jeg godt kunne tænke mig "Ellis" som mellemnavn efter min gudmor.

Manden har ikke så mange holdninger, andet end at han nedlægger veto mod det meste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været fuldstændig enige om Oskar. Kun Noah har forstyrret lidt, men det blev ikke til noget. Selv inden vi fik kønnet at vide har vi kun snakket drenge navne. Heldigt at det viste sig at være en dreng... Vi var fuldstændig på bar bund med pige navne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har også været lidt en kamp herhjemme især med pigenavne, men det fik vi heldigvis ikke brug for :) 

Vi kalder ham Arthur, selvom vi også har Thor i baghovedet, og så vil vi se hvad der passer bedst til ham når han kommer. Jeg kan bedst lide Thor, men vi er blevet enige om Athur indtil videre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt at de fleste har fundet navne til jeres små bebser. Er helt misundelig. Men mon ikke lillebror nok skal komme til at hedde andet end lillebror ;) Håber snart manden åbner op for snakken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt at de fleste har fundet navne til jeres små bebser. Er helt misundelig. Men mon ikke lillebror nok skal komme til at hedde andet end lillebror ;) Håber snart manden åbner op for snakken...

 

Det samme her, jeg håber også at min mand snart åbner op for navnesnakken.

Han synes at der er rigeligt tid til juni, så hvorfor starte allerede nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville gerne have et navn vi kunne kalde ham, fordi det gjorde det mere virkeligt at han var derinde. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde kun fundet et pigenavn, men da vi så var til MD måtte vi jo lige igang med at finde et nyt navn... For det var en lille dreng der lå og hyggede sig. Men inden vi kom hjem havde vi fundet navn til lillebror, som skal hedde Mikkel Emil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det eneste navn indtil videre Emily :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER