Mistel

Idé til barselsgave?

37 indlæg i dette emne

Nu har jeg stødt på ordet Sofie giraf flere gange. Hvad er det der er så godt med den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg stødt på ordet Sofie giraf flere gange. Hvad er det der er så godt med den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg stødt på ordet Sofie giraf flere gange. Hvad er det der er så godt med den

Det ved jeg ikke :D

Men C elskede sin som lille og vi er enige om at baby også skal have en... Der er mange små børn som bare synes Sofie giraf er det bedste bide legetøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg stødt på ordet Sofie giraf flere gange. Hvad er det der er så godt med den

Vi har den med to ringe på og den er bare god at bide i. Takket være de ringe har Adam selv kunne holde den siden han var ganske lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg tænker også, det må blive sådan en giraftingest ;) Det er ubetinget det bud, der er kommet flest gange - også fra andre end lige BK-panelet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg tænker også, det må blive sådan en giraftingest ;) Det er ubetinget det bud, der er kommet flest gange - også fra andre end lige BK-panelet!

Hvis man vil gå 2% alternativt, så findes giraf-tingesten i en dådyr-version ("fanfan") - den har jeg foræret væk et par gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg har lige læst en anmeldelse af den fineste barnets bog / æske, måske det er noget?

http://itsfashionbaby.dk/2015/02/03/boganmeldelse-ny-udgave-af-barnets-bog-fra-anders-arhoej/

Haha jeg skulle til at foreslå den samme! Jeg er så forelsket at jeg har købt den, så jeg kan udfylde den til Andrea (som altså er 15 mdr) og vi kan kigge i den samme :biglove Overvejer den stærkt til en veninde som er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også haft Sophie la giraffe (faktisk både den originale og en køle-bide-ting), men de har aldrig rigtig fanget Andrea.

Tilgengæld elsker hun bamser og sover med 4! plus en nusseklud, helt oppe i hovedet :Lol hun render gerne rundt med en i hver hånd :D den bedste er ubetinget Kaninen fra Jellycat, overvejer meget at forkæle hende med en til ;) måske som plaster på såret efter vaccine? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man vil gå 2% alternativt, så findes giraf-tingesten i en dådyr-version ("fanfan") - den har jeg foræret væk et par gange :)

Da der er tale om en lille dreng, der er kommet til at hedde Kaj, så tror jeg faktisk godt vi tør tænke 2% alternativt - lige som hans forældre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da der er tale om en lille dreng, der er kommet til at hedde Kaj, så tror jeg faktisk godt vi tør tænke 2% alternativt - lige som hans forældre ;)

:D good point! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaak for alle forslagene. Jeg endte med at købe giraffen, den lille af dem (kæft det er dyrt for en gummidims!!!) og en obal-bold, som Vitus har været helt vild med og som holdt rigtig længe. Og så fik hun mit restlager af babymad på glas, som Vitus er blevet for stor til. Nå ja, og en "barnets bog", som jeg selv havde fået 2 af og desværre ikke nået at bytte. Alt blev taget imod med stor begejstring, og giraffen var et totalt hit, så 1000 tak for den ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER