Tina80

"mormor" sim 34 årige

5 indlæg i dette emne

Ja så blev jeg sørme bonus mormor som 34 årige. Min mands datter på 25 år fødte i går sin første datter. Så selvom vi selv lige før 5 uger siden fik vores 4 datter så er han også morfar nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke :D Det er da lækkert, så er du ung med dine børnebørn - det er da bare dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Sikke en velsignelse. Kan godt forestille mig begreberne lige skal falde på plads i hovedet, men det må da være dejligt med så mange små børn i den nære familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det! Min mormor var selv 43 da jeg blev født, og jeg har NYDT at have en mormor, der kunne lege og tumle med mig da jeg var lille, og som jeg i dag snakker rigtig godt med. Vi har et fantastisk forhold, og jeg tror måske, hendes alder har noget med det at gøre :)

 

Jeg kan godt forestille mig, at det hele lige skal vendes lidt inde i hovedet, men det skal nok komme på plads med tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, min mands ældste er 15, så der går forhåbentlig lige lidt - men jeg kan godt sætte mig ind i, at det må være lidt pudsigt... Jeg tænker nogen gange på, at vi skal huske at gemme babygrejet, når vi er færdige med at få børn, fordi der muligvis ikke går så længe derefter, før der kan komme børnebørn på visit. Det er sq en lidt syret tanke... :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER