Posted January 26, 2015 http://www.bigcitymoms.com/blog/archive/2015/01/the-video-that-proves-that-judging-other-moms-is-just-silly.html Den er lidt sød, og ret sjov, dette klip om Sisterhood of motherhood :lol Men måske ikke helt forkert? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2015 http://www.bigcitymoms.com/blog/archive/2015/01/the-video-that-proves-that-judging-other-moms-is-just-silly.html Den er lidt sød, og ret sjov, dette klip om Sisterhood of motherhood :lol Men måske ikke helt forkert? :) Nøj den er sød :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2015 Argh jeg kom til at tude :lol Den er sød :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2015 Argh jeg kom til at tude :lol Den er sød :) Haha jeg tudede også :d Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2015 Jeg synes den passer helt enormt godt på dette forum, hvor jeg virkelig synes vi er meget forskellige og alle tilgange til miljø, opdragelse osv er repræsenteret! En af grundene til at jeg elsker forummet :) :lovebk Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2015 Hihi hvor var den sjov...og sikke et hjertesmeltende lille barn, der lå der i vognen.... :7himmel Med forståelse og kærlighed kommer man længst - det ved vi jo godt, men er ikke altid lige gode til at praktisere...:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 28, 2015 Åhh fik da lige lidt våde øjne der! :) den siger jo alt! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2015 Argh jeg kom til at tude :lol Den er sød :) Jeg fik også lidt våde øjne.. :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2015 Jeg tudede også selv :D efter jeg er blevet mor, kan jeg simpelthen tude over alt! Selv go' morgen Danmark :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2015 Jeg fik også lidt våde øjne.. :P Det er musikken, der gør det - bissetrick :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2015 Det er musikken, der gør det - bissetrick :P Mega bissetrick! :lolhit Share this post Link to post Share on other sites