Miranda

alkohol og undskyldninger

32 indlæg i dette emne

Alkohol er tomme kalorier, så hvis man vil holde vægten eller tabe sig, så kan man holde sig fra alkohol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan også have pådraget sig en eller anden infektion og være i behandling med Metronidazol.. det kunne eks. være underlivsbetændelse.

Metronidazol giver nemlig en antabuslignende effekt, hvis man blander det med alkohol ;)

Det er godt nok ikke en langtidsholdbar undskyldning, men for en kort periode kan den godt virke :)

Nu er metronidazol jo til behandling af anaerobe bakterier, og ikke bare hvilket som helst antibiotika.

Vi er en hel del mennesker der ude, som ved en smule om den slags, så man skal være altså have godt styr på sin historie.

Just saying..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er metronidazol jo til behandling af anaerobe bakterier, og ikke bare hvilket som helst antibiotika.

Vi er en hel del mennesker der ude, som ved en smule om den slags, så man skal være altså have godt styr på sin historie.

Just saying..

Ja den er farlig hvis der er en læge, sygeplejeske, bioanalytikere og sikker flere endnu i selskabet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er metronidazol jo til behandling af anaerobe bakterier, og ikke bare hvilket som helst antibiotika.

Vi er en hel del mennesker der ude, som ved en smule om den slags, så man skal være altså have godt styr på sin historie.

Just saying..

 

Haha, jeg smider bakteriel vaginose ud som diagnose, men det er det jo nok de færreste der interesserede i at sige til andre at de har :P ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis de allerede har spurgt til om det er fordi du er gravid, hvorfor så bare ikke indrømme at i prøver?

Det er jo ikke fordi de ikke har tænkt tanken = overraskelsen bliver squ nok ikke så stor ;)

På spørgsmålet "er det fordi du er gravid?" ville jeg svare "nej, desværre ikke endnu" og så er den ligesom lukket der. Og så kan man jo give samme svar når man rent faktisk er gravid - men ikke klar til at dele det med folk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at hælde vand i en flaske hvis man medbringer egen og sige det er vodka... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er metronidazol jo til behandling af anaerobe bakterier, og ikke bare hvilket som helst antibiotika.

Vi er en hel del mennesker der ude, som ved en smule om den slags, så man skal være altså have godt styr på sin historie.

Just saying..

Det er jeg godt klar over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER