Solvej99

Testhold uge 7&8 : 2 gravide - 13 mens

293 indlæg i dette emne

Lungebetændelse oveni æl :prik

hvor uheldig har man lov til at være. Dog fik vi da :hump på æl-dagen (igår, meget tydelig)

men det må være et mirakel hvis vi er så heldige at ramme med den ene gang.

men sæt mig til testdag fredag d.13, så må vi jo se hvad der sker ;)

Øv hvor typisk. Vi er heller ikke dækket så godt ind denne gang. Håber for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, jeg vil gerne på!

 

Jeg skal have lagt æg op i næste uge, sandsynligvis onsdag (måske mandag eller tirsdag, afhængig af hvordan æggene udvikler sig), og regner med jeg skal have taget blodprøve den 16 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg vil gerne på!

Jeg skal have lagt æg op i næste uge, sandsynligvis onsdag (måske mandag eller tirsdag, afhængig af hvordan æggene udvikler sig), og regner med jeg skal have taget blodprøve den 16 :glad

Spændende! Held og lykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok i tvivl om hvornår ÆL præcis lå den er gang, fordi sidste mens startede så mærkeligt, men jeg tror jeg siger testdag onsdag d 11. :) Så må vi se om jeg ender med at snydeteste, eller om jeg kan vente :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok i tvivl om hvornår ÆL præcis lå den er gang, fordi sidste mens startede så mærkeligt, men jeg tror jeg siger testdag onsdag d 11. :) Så må vi se om jeg ender med at snydeteste, eller om jeg kan vente :P

Du kommer på :) Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Held og lykke :glad

 

Tak! I lige måde :) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner slet ikke hvornår jeg skal teste mere... Min cyklus "plejer" at være på 115 dage - og nu er jeg "10" dage over tid med stadig negativ test....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner slet ikke hvornår jeg skal teste mere... Min cyklus "plejer" at være på 115 dage - og nu er jeg "10" dage over tid med stadig negativ test....

Jeg har helt sikkert spurgt dig før, men jeg kan ikke huske hvad du svarede. Og jeg kan ikke lige finde det.

Men hvorfor måler du ikke din temperatur? På den måde har du altid vished for hvor du er i cyklus (før eller efter æl). Jeg tror virkelig det vil gøre dig godt og meget af årsagen til din frustration vil forsvinde.

Du må undskylde hvis jeg virker anmasende, men jeg ville virkelig ønske at nogle havde opfordret mig noget før. Jeg har også en uregelmæssig cyklus (16-74 dage har den svinget i mellem) og jeg hadede ikke at vide om de smerter/murren jeg havde var grundet æl eller mens.

Nu ved jeg altid hvornår æl har været og dermed ved jeg hvornår jeg kan forvente mens/teste. Det har virkelig været en befrielse for mig og har givet meget mere ro på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner slet ikke hvornår jeg skal teste mere... Min cyklus "plejer" at være på 115 dage - og nu er jeg "10" dage over tid med stadig negativ test....

Jeg vil også gerne være med til at anbefale temperaturmetoden :ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I de sidste par cyklusser har jeg haft niv og jag stort set hver dag fra ÆL til mens.

I dag er jeg på DPO 3, og jeg har faktisk ikke rigtig mærket noget i mit underliv endnu. Ved ikke om det er godt eller dårligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I de sidste par cyklusser har jeg haft niv og jag stort set hver dag fra ÆL til mens.

I dag er jeg på DPO 3, og jeg har faktisk ikke rigtig mærket noget i mit underliv endnu. Ved ikke om det er godt eller dårligt :rolleyes

Alt anderledes er godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt anderledes er godt :)

Og jeg mærker intet anderledes <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt anderledes er godt :)

Ja det kan der vel være noget om ^_^

Åh de her 14 dage fra ÆL til mens er bare tolkningernes tid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg mærker intet anderledes <_<

Man kan aldrig vide sig sikker :) Er du omkring 3+0 nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan aldrig vide sig sikker :) Er du omkring 3+0 nu?

Ja, 2+6. Jeg ligger heller ikke så meget i det - men kunne nu være rart med nogle tegn :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, 2+6. Jeg ligger heller ikke så meget i det - men kunne nu være rart med nogle tegn :7himmel

Ja :wub I er så godt dækket ind. Nu må den fandme være der :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så dårlig til at huske at måle temperatur... Og nogengange så når min kæreste er hjemme så synes jeg det er synd at vække ham med bip lyde..

Men jeg tror jeg vil prøve at begynde igen, men jeg kan så ikke vide om jeg har haft æl før om 14 dages tid eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så dårlig til at huske at måle temperatur... Og nogengange så når min kæreste er hjemme så synes jeg det er synd at vække ham med bip lyde..

Men jeg tror jeg vil prøve at begynde igen, men jeg kan så ikke vide om jeg har haft æl før om 14 dages tid eller?

Jeg har quotet og svaret dig i tråden "Temperaturmetoden". :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg for første gang, fået en positiv(tror jeg, HÅBER jeg) æl test!

Er på cd 25 idag.

Men hvad siger I, er den godt nok positiv? :)

post-10690-0-16542400-1422872462_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååå tyder det på at jeg kan blive noteret - positiv ÆL test igår, så jeg vil gerne på tirsdag den 17. februar - uuuh det er sørme også spændende at starte op igen - kom så damer :glad

 

 

Billede af den mest positive ÆL-test jeg nåede at fange :)

post-6426-0-67345600-1422907385_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg for første gang, fået en positiv(tror jeg, HÅBER jeg) æl test!

Er på cd 25 idag.

Men hvad siger I, er den godt nok positiv? :)

attachicon.gifimage.jpg

 

Jeg synes umiddelbart at den ser rimelig positiv ud, det er i hvert fald meget meget tæt på - så skal der arbejdes  :hump  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååå tyder det på at jeg kan blive noteret - positiv ÆL test igår, så jeg vil gerne på tirsdag den 17. februar - uuuh det er sørme også spændende at starte op igen - kom så damer :glad

Billede af den mest positive ÆL-test jeg nåede at fange :)

Jeg sætter dig på :) Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes umiddelbart at den ser rimelig positiv ud, det er i hvert fald meget meget tæt på - så skal der arbejdes  :hump  :rolleyes

Tog en her til aften, som lige er en tand mere tydelig, så satser på den er der :) Så vi er i fuld gang med at arbejde på sagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne på onsdag den 18 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne på onsdag den 18 :)

Det skal du komme :) Held og lykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER