Solvej99

Testhold uge 7&8 : 2 gravide - 13 mens

293 indlæg i dette emne

Har du taget en test, søde? :)

Helt og aldeles negativ :boo

Jeg tror ikke på det mere :( Og tror desværre det betyder at jeg må holde mig væk fra BK, jeg kan ikke holde ud at skulle forholde mig til marts babyerne der snart kommer :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt og aldeles negativ :boo

Jeg tror ikke på det mere :( Og tror desværre det betyder at jeg må holde mig væk fra BK, jeg kan ikke holde ud at skulle forholde mig til marts babyerne der snart kommer :boo

Øv søde!!! Hvornår kunne du teste positiv med W?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre ude :(

Øv! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt og aldeles negativ :boo

Jeg tror ikke på det mere :( Og tror desværre det betyder at jeg må holde mig væk fra BK, jeg kan ikke holde ud at skulle forholde mig til marts babyerne der snart kommer :boo

Åh, det er jeg ked af. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige :(

Kæmpe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt og aldeles negativ :boo

Jeg tror ikke på det mere :( Og tror desværre det betyder at jeg må holde mig væk fra BK, jeg kan ikke holde ud at skulle forholde mig til marts babyerne der snart kommer :boo

:kram til dig og jer andre med mens :-( Øv hvor er det bare hårdt at det skal være så svært :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøhhh, LilleMi - hvad sker der med dit symbol i oversigten?! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt og aldeles negativ :boo

Jeg tror ikke på det mere :( Og tror desværre det betyder at jeg må holde mig væk fra BK, jeg kan ikke holde ud at skulle forholde mig til marts babyerne der snart kommer :boo

 

:kram2

 

Du ved godt at du kan filtrere på hvad der kommer op på din "nyeste emner og besvarelser"? Lige nu får jeg hverken tråde fra Gravid, Vil gerne være gravid eller baby 0-1 år. Det gør godt nok at der ikke sker så meget på bk, men jeg synes det er bedre end ingenting.

Jeg kan ikke holde mig helt væk, men bare det at jeg stadig færdes i Smalltalk og fantastiske Subs hjælper på det. Og så er det kun når jeg har overskud at jeg tjekker de andre underfora. Jeg synes det er et fantastisk værktøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøhhh, LilleMi - hvad sker der med dit symbol i oversigten?! :unsure

Åh Lillemi, nu så jeg også du har sat dig selv på til mens :(

Hvor er jeg ked af at erfare du har set frisk blod :( Masser af tanker og knus :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede negativt i morges, men venter stadig på mens! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået min mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke gidet teste i dag. Føler mens er lige på trapperne. Melder tilbage om en uges tid når vi er hjemme fra New York igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke gidet teste i dag. Føler mens er lige på trapperne. Melder tilbage om en uges tid når vi er hjemme fra New York igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede negativt i morges, men venter stadig på mens! :)

Noget nyt ved dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået min mens

Øv :(

Oversigten bliver desværre nok ikke opdateret, da LilleMi jo desværre har mistet igen og derfor har valgt at holde pause fra bk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Oversigten bliver desværre nok ikke opdateret, da LilleMi jo desværre har mistet igen og derfor har valgt at holde pause fra bk.

Jeg har opdateret den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opdateret den ;)

Dejligt at se dig herinde :yay

Hvordan har du det? :kiss

(Jeg er sjældnet selv i oversigten, sa jeg skal bladre alle sider igennem når jeg er på fra mobilen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at se dig herinde :yay

Hvordan har du det? :kiss

(Jeg er sjældnet selv i oversigten, sa jeg skal bladre alle sider igennem når jeg er på fra mobilen)

Tak :kiss

Jeg har jo selv startet tråden, så følger den selvfølgelig også til dørs :)

(Og nu er den heldigvis snart forbi :unsure)

Jeg har haft det rigtig rigtig dårligt :( Af flere årsager. Er ikke helt klar til at lave en opdatering endnu og holder mig stadig væk herinde fra.

Edit: Har svaret på din pm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Jeg har jo selv startet tråden, så følger den selvfølgelig også til dørs :)

(Og nu er den heldigvis snart forbi :unsure)

Jeg har haft det rigtig rigtig dårligt :( Af flere årsager. Er ikke helt klar til at lave en opdatering endnu og holder mig stadig væk herinde fra.

Tænker på dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på dig! :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, sikke mange negative i denne omgang. Kæmpe kram til jer!

Og tillykke til i der fik to streger!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt ved dig?

 

Jep - mens kom for et par timer siden! Øv, men fint at kunne komme igang igen 

 

 

 

Tak :kiss

Jeg har jo selv startet tråden, så følger den selvfølgelig også til dørs :)

(Og nu er den heldigvis snart forbi :unsure)

Jeg har haft det rigtig rigtig dårligt :( Af flere årsager. Er ikke helt klar til at lave en opdatering endnu og holder mig stadig væk herinde fra.

Edit: Har svaret på din pm :)

Du får lige sådan et par her  :kiss  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser.

Jeg er ny herinde. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår jeres liste helt 100 % Er der nogen der vil fortælle lidt om den ?

Jeg er selv igang med første forsøg efter 18 år på p-piller.. så jeg har slet ikke styr på hvornår jeg har ÆL eller hvornår man så skal/kan teste.. hehe

Men spændende er det..

 

K. Karina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser.

Jeg er ny herinde. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår jeres liste helt 100 % Er der nogen der vil fortælle lidt om den ?

Jeg er selv igang med første forsøg efter 18 år på p-piller.. så jeg har slet ikke styr på hvornår jeg har ÆL eller hvornår man så skal/kan teste.. hehe

Men spændende er det..

 

K. Karina

Hej Karina

Velkommen til :)  jeg vil da gerne prøve..

Nogle tilfældige opretter løbende test grupper for bestemte uger hvor man kan skrive hvilken dag man tester for graviditet (fx dagen efter forventet mens). Det er meget sjovt at følges sammen med nogle andre syntes jeg og snakke symptomer mm.. Man skriver så hvad det endte med - graviditet eller mens.. Jeg kan se at der er oprettet en ny testgruppe for uge 9+10 så der kan du jo hoppe ind hvis det passer til din cyklus.

Min cyklus er på 28-30 dage og ÆL ligger så ca 14 dage før forventet mens. Nogle kan mærke deres ÆL ellers kunne ÆL tests måske være en mulighed for dig.. '

Håber jeg kom med de rigtige svar.... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Karina

Velkommen til :)  jeg vil da gerne prøve..

Nogle tilfældige opretter løbende test grupper for bestemte uger hvor man kan skrive hvilken dag man tester for graviditet (fx dagen efter forventet mens). Det er meget sjovt at følges sammen med nogle andre syntes jeg og snakke symptomer mm.. Man skriver så hvad det endte med - graviditet eller mens.. Jeg kan se at der er oprettet en ny testgruppe for uge 9+10 så der kan du jo hoppe ind hvis det passer til din cyklus.

Min cyklus er på 28-30 dage og ÆL ligger så ca 14 dage før forventet mens. Nogle kan mærke deres ÆL ellers kunne ÆL tests måske være en mulighed for dig.. '

Håber jeg kom med de rigtige svar.... :P

Hej Miamaya.

 

Ja tak det hjalp :)

Jamen jeg aner jo ikke hvor lang min cyclus er da det er den første jeg er i gang med nu. Men hvis man gætter på de 28 dage.. så burde jeg have ægløsning i morgen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Miamaya.

Ja tak det hjalp :)

Jamen jeg aner jo ikke hvor lang min cyclus er da det er den første jeg er i gang med nu. Men hvis man gætter på de 28 dage.. så burde jeg have ægløsning i morgen. :)

hvis jeg var dig, ville jeg helt sikkert købe ægløsningstests i dag og begynde at teste..

Og noget der hjalp for mig var at skrive ned på en kalender, hvornår jeg fik mens, sidste dag for mens, dag for ægløsning mm. Så er det nemmere at holde overblik og du får en ide om længden på din cyklus m.m.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER