M.I.N.S

Hvornår får man den endelige terminsdato?

9 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Som emnet lyder - hvornår bliver den endelige terminsdato egentlig sat? Er det til nf eller md?

 

Jeg tænker i forhold til hvornår man regner ud hvornår man går på barsel? :)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er til NF :) Til MD er baby for stor til at de kan måle hele længden på en gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Det vidste jeg ikke. Tusind tak for svar SuperKlar :tak  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er til NF :) Til MD er baby for stor til at de kan måle hele længden på en gang ;)

A hva for en fisk? Jeg mener da, at min dreng blev målt i fuld længde både til MD og 3D? :chin: : unsure

Men jeg er enig i at det er NF man fastsætter terminsdatoen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A hva for en fisk? Jeg mener da, at min dreng blev målt i fuld længde både til MD og 3D? :chin: : unsure

Men jeg er enig i at det er NF man fastsætter terminsdatoen :)

De måler længden på lårbenet og regne derudefra :) Du kan knap se en hel baby på skærmen til MD ;) De fylder godt allerede der :)Eks. så får du jo ikke et fuld krop billede, som til NF :) Du får overkroppen og hovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået at vide at sidste chance for at se baby i fuld længde er omkring uge 18... og MD ligger i de fleste tilfælde i uge 20... men kan da godt være det ikke er helt rigtigt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi fik da billeder til MD, hvor man ser hele kroppen (ligesom til NF), og jeg var 19+5 ved MD :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Sverige fastsætter man termin ud fra MD da man ikke får NF medmindre man er over 35.

Og jeg har da i hvert fald også helkropsbilleder derfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De måler længden på lårbenet og regne derudefra :) Du kan knap se en hel baby på skærmen til MD ;) De fylder godt allerede der :)Eks. så får du jo ikke et fuld krop billede, som til NF :) Du får overkroppen og hovedet :)

Arh ja, det dæmrer lidt. Jeg huskede det faktisk sådan at man også fik fuld krop billede til MD, men det er da vist egentlig rigtigt, at vi kun fik af overkroppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER