LMHF

Anbefal en rejseklapvogn

27 indlæg i dette emne

Ok tak for info, Camilla! Vi må prøve det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke alle lufthavne, der har en klapvogn til udlaan. Billund og Kbh har, men Aarhus har f.eks. ikke. Og i udlandet ved jeg ikke... i Bologna har de i hvert fald ikke. 

I KBH og Billund er det Brio, meget aabne, og de kan ikke laegges heeelt ned. 

 

Hvad med en vikle eller en baeresele? Det er IMO et must hos mig. Men jeg rejser ogsaa mindst den ene vej alene, naar jeg er i DK med Noah og saa er det fedest at have ham siddende meget fast paa mig og have haenderne fri til at baere haandtaske og traekke haandbagagekuffert. Deri vejer han jo ingenting. 

 

Almindelig vogn skal tjekkes ind som bagage, men det ville jeg tjekke af med flyselskabet! Og saa skal den pakkes topgodt ind, for de behandler dem ikke lige godt, saa vidt jeg ved. 

 

 

Vi havde vores Teutonia med til Venedig, da Noah var helt lille(3-4 mdr). Det er boevlet med klapvogn i Venedig, men jo tungere, jo mere boevlet ;)

 

Aaret efter havde vi den med igen, men der boede vi paa Campingplads og havde saa Noah i baeredims, naar vi tog til Venedig. Det var saa der, vi endte med at koebe vores Silvercross Dazzle. Brugt. For Noah faldt i soevn paa mig, men blev meget ked af det, fordi han ikke kunne ligge ned. M besluttede at finde klapvogn og saa fandt vi en brugtbiks, som havde denne her. Den er IMO rar at rejse med og har dobbelthjul, som er ok stabile i det, saa den kan godt klare lidt brosten, lidt sandstrand og saadan. Det er ikke alle, der kan det, og jeg vil anbefale doibbelthjul, fordi de enkelte nemt kan saette sig i smaa riller. Det er alle pengene vaerd for os at have en rejsevogn, der kan laegges helt ned til lur og det kan vores. Den er ret fin at gaa langt med og den har ogsaa vaeret med i Venedig siden.

Okay tusind tak for dit uddybende svar Camilla! Det var sødt af dig at give dig tiden til at skrive - jeg overvejer lidt at kigge på sådan en klapvogn som du snakker om, selvom jeg ikke helt har afskrevet vores egen endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER