SuperKlar

LIV

37 indlæg i dette emne

ikke nok med det er fantastisk at kunne mærke liv, både inden i og uden på, men prikken over i'et her til aften var, at lillemanden var godt træt af jeg sad og lænede mig frem og nok maste maven lidt, men jeg fik så kraftige puf at jeg måtte læne mig tilbage, og mens jeg sad der som i en lænestol og gloede på maven (overrasket over de kraftige puf) så kom der nogle stykker mere der var så kraftige at de kunne ses uden på :-D i hvor var det dog fantastik, og hvor må han være stærk når hun kun har ligget i hulen i 20 uger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Leger i med baby i maven?

Jeg var til JM igår, og hun mærkede på maven, og brugte dopteren for at høre hjertelyd, hun var rimelig hår ved min mave syntes jeg.

Men dette var glemt da jeg begyndte at få nogle kraftige spark. :kuller

Da min mand og jeg så var gået i seng, håbede jeg han ville kunne mærke noget, hvis jeg så også puffede hårdt til maven. Så det gjorde jeg. Fik det hårdeste spark jeg indtil videre har oplevet. Som om baby sagde "hold op, jeg lå lige og sov" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min moderkage er ligger ud mod mit maveskind, så det liv jeg har mærket har været begrænset.. Det har mest været følelsen af at have en fisk i maven og så mærkede vi to enkelte spark for mange uger siden (meget tidligere end man forventer).. Det svinger meget fra dag til dag hvor meget jeg har mærket han..

Faktisk tænkte jeg da jeg gik i seng, at det bekymrede mig, at jeg ikke havde mærket så meget denne uge.. Og pludselig rumsterer det i maven.. Først var jeg bange for at det var luft i maven, men da jeg lokaliserede at det var inden for livmoderen og at jeg kunne mærke udenpå at blop møffede rundt var jeg slet ikke i tvivl.. Manden blev vækket og han kunne også mærke "at min mave bevægede sig"..

Åh hvor er det bare skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi endelig mærket liv uden på maven for alvor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så mærkede fik den kommende far lov at mærke spark for første gang. De tidligere gange han har prøvet, har baby altid stoppet sparkeriet så snart han lagde hånden på maven. :rolleyes

Men igår forsatte hun, lige midt på mavsen, så gennem moderkagen og det hele. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt at mærke ham rumstere rundt derinde ☺️. Han er en aktiv Bette basse.

Elsker især når katten ligger med hovedet hen over maven på mig, og han så sparker hende gentagne gange op i hagen. Hun er bare fuldstændig ligeglad, finder sig bare i det ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hyggeligt at mærke ham rumstere rundt derinde ☺. Han er en aktiv Bette basse.

Elsker især når katten ligger med hovedet hen over maven på mig, og han så sparker hende gentagne gange op i hagen. Hun er bare fuldstændig ligeglad, finder sig bare i det ❤

Nååårh hvor sødt :) De kommunikere lidt med hinanden måske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fantastisk at kunne mærke så meget liv.

Det er det bedste ved at skulle gå hjemme. Massere af tid til bare at mærke spark og møffen rundt inde i maven. :kuller

Og intet stress over at baby holder fest til på den anden side af midnat. :p

(Bare det ikke er et forvarsel om hvordan det blir om 15 år... :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fantastisk at kunne mærke så meget liv.

Det er det bedste ved at skulle gå hjemme. Massere af tid til bare at mærke spark og møffen rundt inde i maven. :kuller

Og intet stress over at baby holder fest til på den anden side af midnat. :p

(Bare det ikke er et forvarsel om hvordan det blir om 15 år... :( )

Ja det er skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fantastisk at kunne mærke så meget liv.

Det er det bedste ved at skulle gå hjemme. Massere af tid til bare at mærke spark og møffen rundt inde i maven. :kuller

Og intet stress over at baby holder fest til på den anden side af midnat. :p

(Bare det ikke er et forvarsel om hvordan det blir om 15 år... :( )

Det er nemlig helt sikkert det bedste ved at gå hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig helt sikkert det bedste ved at gå hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha :D

Men ja, vil nok hellere bytte morgen frisk med natteravn.

Håber virkelig at lillesøster kommer til at følge storebrors eksempel. Han sov hurtigt igennem og sov 12 timer om natten. + 2 fine lure i løbet af dagen.

Hehe ja det kan jeg godt forstå du gerne vil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER