Lulluhp

Brunt udflåd - hjælp mig!!!

14 indlæg i dette emne

Årh!!!

Oplevede lidt lysebrunt udflåd her til aften.... Skal jeg være bekymret?

Please hjælp mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor langt er du henne ?

Har du smerter ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 7 uger henne og har ingen smerter udover lidt murren som har været ret normalt for mig i de andre uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ka være pga sarte slimhinder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ka være pga sarte slimhinder.

Det håber jeg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe du ikke bløder meget eller har smerter, vil jeg ikke være bekymret. Mange oplever små blødninger i løbet af deres graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også brunligt udflåd deromkring måske lidt senere, som varede knap et døgn, og det var efter sex... som Kawon skriver, så længe du ikke har smerter og du ikke bløder meget kan du være helt rolig :) Men ved hvor svært det er, for selvom det begyndte lige efter sex, slappede jeg også først helt af igen efter det var helt væk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh.. Har luge været til lægensom henviste mig til skanning i morgen.. Så krydser vi fingre for at alt er som det skal være!! Han sagde jeg ikke skulle bekymre mig men se tiden an.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ogsaa en lille, brunlig bloedning, det var saa uge 5, som ikke var noget. Jeg blev scannet akut(i Italien) og han kunne se en lille blommesaek med en prik i. Jeg blev scannet igen, da jeg var langt nok henne til at man burde se hjerteblink og det kunne man :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ogsaa en lille, brunlig bloedning, det var saa uge 5, som ikke var noget. Jeg blev scannet akut(i Italien) og han kunne se en lille blommesaek med en prik i. Jeg blev scannet igen, da jeg var langt nok henne til at man burde se hjerteblink og det kunne man :)

Det beroligede mig virkelig at høre at du også har oplevet det.. Er bare gennem ked af det men det hjælper virkelig at høre om andres erfaringer nu når det er første gang for mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også oplevet, og nu er han 15 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også oplevet, og nu er han 15 mdr :)

Jeg skal måske ikke være så bekymret alligevel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har oplevet det i begge graviditeter plus styrtblødninger i 2. Graviditet og de er nu 2,5 år og knap 4 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke 'kun' oplevet brunt udflåd, jeg styrtblødte 3 gange + det løse i min sidste graviditet.

Jeg har to børn i forvejen og har ikke oplevet det de andre gange, så var sikker på, at babyen var væk.

Men blev scannet hver gang og der var liv.

Og nu ligger han her hos mig, 3 uger gammel og bliver ammet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER