Camils

Cravings!

66 indlæg i dette emne

Man ved man er gravid når.... Man uden at tænke over det tager en kold rød pølse, smører nutella på og spiser molevitten med stor vellyst!! 

 

Manden min kom og så meget bebrejdende på mg, men besluttede vist med sig selv, at kampen var tabt på forhånd. 

 

Hahahaha! Wow, den er alligevel ret vild  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahaha! Wow, den er alligevel ret vild  :lol

 

Var også chokeret over mig selv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dog en bizar spise :D

I øjeblikket er fløde havarti på en ristet bolle bare lykken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den vilde lyst til risengrød de her dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'uhh ja risengrød kunne være godt:) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pt storforbruger af nestea, tror vi må et smut ned om Fleggaard på vej til sommerhuset om et par uger for vi skulle helt sikkert have købt mere end 1 ramme..... Det tager simpelthen toppen af både kvalme og halsbrand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ja nestea er også fantastisk :)

Jeg drikker pt. caprisonne juice på arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine cravings er umiddelbart forsvundet :o Dog kan jeg nogle dage være ret specifik om, hvilken konsistens min mad skal have :D F.eks. har jeg over de sidste par uger haft nogle dage, hvor tanken om hakket kød virkelig ikke var særlig god ved mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine cravings er umiddelbart forsvundet :o Dog kan jeg nogle dage være ret specifik om, hvilken konsistens min mad skal have :D F.eks. har jeg over de sidste par uger haft nogle dage, hvor tanken om hakket kød virkelig ikke var særlig god ved mig.

 

Oooh yes, den kan jeg genkende fra mig selv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh syntes da jeg har lyst til alt muligt hele tiden... Så er det en cappuccino, så er det paradis is, så er det teboller, så er det kage..... Hele tiden et eller andet...  men giver ikke efter for det! men har da bare lyst til alt muligt... 

 

Spiser ikke så meget usundt fordi jeg får sådan nogle galdestens lign. anfald når jeg spiser for fed eller for meget... Måske det er derfor jeg har så meget lyst til alt muligt...

 

Hvad med jer? Er i stadig ramt af CRAVINGS???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh syntes da jeg har lyst til alt muligt hele tiden... Så er det en cappuccino, så er det paradis is, så er det teboller, så er det kage..... Hele tiden et eller andet...  men giver ikke efter for det! men har da bare lyst til alt muligt... 

 

Spiser ikke så meget usundt fordi jeg får sådan nogle galdestens lign. anfald når jeg spiser for fed eller for meget... Måske det er derfor jeg har så meget lyst til alt muligt...

 

Hvad med jer? Er i stadig ramt af CRAVINGS???

 

Jep, efter MAD! 

Go´dansk mad  :P

 

Øv et lige skal være alt muligt snoller du har lyst til, nu hvor du får det skidt af det.  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, efter MAD! 

Go´dansk mad  :P

 

Øv et lige skal være alt muligt snoller du har lyst til, nu hvor du får det skidt af det.  :unsure

He he det er da dejligt det kun er mad du er efter :) Ja det er æv... men det går vel over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he det er da dejligt det kun er mad du er efter :) Ja det er æv... men det går vel over :)

 

Det er jeg faktisk også ret glad for, og jeg tillader mig altså at spise alt det jeg har lyst til, da jeg kun har taget 4,5 kg på   :P 

 

Ja det går over igen (og så er det vist også noget med at man forbrænder noget mere ved amning og sådan) :D  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg faktisk også ret glad for, og jeg tillader mig altså at spise alt det jeg har lyst til, da jeg kun har taget 4,5 kg på   :P

 

Ja det går over igen (og så er det vist også noget med at man forbrænder noget mere ved amning og sådan) :D  

 

Ha ha ja det skal du da os bare have lov til så :) Jeg har tabt mig 4 kg. siden jeg blev gravid, men vil gerne holde fast i ikke at tage for meget på. men selvfølgelig skal baby have mad :)  så er kun det søde jeg holder igen med. (os fordi jeg bliver såååå dårlig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ja det skal du da os bare have lov til så :) Jeg har tabt mig 4 kg. siden jeg blev gravid, men vil gerne holde fast i ikke at tage for meget på. men selvfølgelig skal baby have mad :)  så er kun det søde jeg holder igen med. (os fordi jeg bliver såååå dårlig)

 

Hold da op!!  :o  minus 4 kg!  :respekt

 

Så er det heller ikke noget ved hvis man bare bliver syg og dårlig  :wacko  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op!!  :o  minus 4 kg!  :respekt

 

Så er det heller ikke noget ved hvis man bare bliver syg og dårlig  :wacko  

Tak. er nu kun fordi jeg har været så dårlig under hele graviditeten. Ja og er det stadig det meste af tiden....  Men ja det er jo altid noget jeg så har tabt mig. Havde tabt mig 5 kg, men nu hvor baby virkelig tager på så stiger vægten igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER