ZahraT

Tidlig gravid??

17 indlæg i dette emne

Hej allesammen. Er ret ny her og dette er et første gangsforsøg på at være gravid. Vi har forsøgt i er par måneder nu.

Har prøvet at biokemisk gravid for fik alle mulige symptomer som jeg ikke plejer.

Denne gang har jeg så slappet mere af og fokuseret på mine eksaminer istedet.

Forventer min periode imorgen, men idag de toilet besøg oplever jeg så noget nyt; hvide klumper i skeden. Det er jo så til at blive forvirret over fordi jeg før har prøvet at have svamp men som fulgte med kløen svien og brænden. Når man læser på dette er disse symptomer også et krav før det er svamp.

Men så på den anden side læser jeg at graviditets udflåd er Hvidt slimet men synes ikke mit var slimet men mindede utrolig meget om svamp! Det lugter eller klør ikke. :/ Hjælp?

Kan jeg teste imorgen eller er det for tidligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du forventer mens imorgen kan du teste imorgen - det er ikke for tidligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du kan teste i morgen.

men ville nu stadig tage en snak med lægen. Udflåd skal ikke have klumper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet idag? Håber det blev et positivt resultat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Ja tog en test imorges. Klar negativ :(

Men så åbenbart så kan jeg først forvente min mens imorgen ifølge min app tracker. Tog fejl. Men jeg har også lige haft en eksamens periode med fuld stress på så det kan ogaå udskyde mens. Men hvis jeg nu er gravid ville den så være så bragede negativ et par dage før forventet mens ?

Vil ikk tænke for meget over d for har været helt oppe ag køre før mens der intet var. Så vil ikke skuffe mig selv igen.

Undrer mig stadig over de hvide klumper i skeden :/ ingen andre der har prøvet d før? Synes j læsten herlnde at der var en der oplevede Hvidt klumper/ smør agtigt udflåd og var gravid? Hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dine håb! Betyde meget for mig. Går med mens smerter men det kan jo betyde bege dele selvom jeg ikke har prøvet det før og ikke kan genkende graviditets smerter. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Ja tog en test imorges. Klar negativ :(

Men så åbenbart så kan jeg først forvente min mens imorgen ifølge min app tracker. Tog fejl. Men jeg har også lige haft en eksamens periode med fuld stress på så det kan ogaå udskyde mens. Men hvis jeg nu er gravid ville den så være så bragede negativ et par dage før forventet mens ?

Vil ikk tænke for meget over d for har været helt oppe ag køre før mens der intet var. Så vil ikke skuffe mig selv igen.

Undrer mig stadig over de hvide klumper i skeden :/ ingen andre der har prøvet d før? Synes j læsten herlnde at der var en der oplevede Hvidt klumper/ smør agtigt udflåd og var gravid? Hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige netop.. Havde min sidste eksamen idag så nu må vi se om d var stress eller graviditet. Prøver også at lade være med at tænke for meget over det.

Hvor mange gange skulle du egentlig prøve før inseminering? Og hvordan foregår d egentligt? Undskyld hvis j spørger for personligt er bare nysgerrig hvis nu d sku blive relevant for mig så d jo rart at vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har døjet med mens smerter i et par dage nu men kan intet mærke nu udover niv indimellem i lysken. Er det et godt eller dårligt tegn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er altså nødt til lige at pointere at klumper i udflåd ikke er normalt. Heller ikke i forbindelse med graviditet. Har godt set, at der mange steder på nettet går rygter omkring klumpet "graviditetsudflåd".. men udflåd bliver altså ikke klumpet bare fordi man er gravid.

Det er svamp, så synes bestemt du bør ringe til din læge og høre, om han vil behandle for det. Det er ikke altid, man behandler svampeinfektion hos gravide, især ikke hvis der i øvrigt ikke er andre symptomer. Men man skal også huske at svampeinfektion altså kan være forbundet med en risiko for for tidlig fødsel, så synes man skylder sig selv og et evt barn at tjekke det med lægen.

Mens smerter og niv i lysken kan godt være tegn på graviditet. Men det kan også bare være tegn på menstruationen, og den kan snildt have forskubbet sig, hvis du har været stresset.

Du kan ikke gøre andet end at teste med nogle dages mellemrum, hvis altså ikke mens viser sig.

Hvis din ægløsning lå sent kan en test godt være bragende negativ lige omkring forventet mens. Du kan også være langsom til at danne hcg.

Tålmodighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh.. Tak.. Tålmodighed er vist nøgleordet ja..

Men det der klumpet noget kom kun en gang, og har ikke set det siden. Svamp synes jeg før har oplevet at vare flere dage.. Kunne det måske have været udflåd i forbindelse med ægget har sat sig fast?

Hmm men ja tester igen imorgen da den igår var negativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh.. Tak.. Tålmodighed er vist nøgleordet ja..

Men det der klumpet noget kom kun en gang, og har ikke set det siden. Svamp synes jeg før har oplevet at vare flere dage.. Kunne det måske have været udflåd i forbindelse med ægget har sat sig fast?

Hmm men ja tester igen imorgen da den igår var negativ.

Det er svært, jeg ved det godt. Men det er desværre den eneste vej frem.

Jeg har prøvet at gå i 127 dage uden mens, men med mens smerter.. testede en gang om ugen indtil mens endelig kom. Der var jeg ved at gå ud af mit gode skind ;)

At ægget sætter sig fast giver ikke klumper. Der kan man nogle gange opleve lidt brunligt/blodigt udflåd.

Men vil give dig ret i at det er underligt, hvis det kun var den ene gang.

så ville jeg nok se det an, og hvis der kommer flere klumper så ville jeg ringe til lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak for det. Det vil jeg gøre.

Men hold da fast 127 dage?? Hvad skyldtes det?? Tror jeg ville blive skør hvis jeg sku gå så længe og vente på min mens og samtidigt have negative tests :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pcos. Min læge ville ikke rigtig gøre noget, da han mente at det bare var pga ophør med p piller, så der gik et godt stykke tid inden jeg fik diagnosen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op.. Det første gang jeg hører at det overhovedet er muligt at der kan gå så lang tid. Også om pcos.

Så kom min mens igår :( Så vi må bare prøve igen.

Men tak for alle jeres svar og støtte. Det varmer ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork, der kan gå endnu længere tid. Nogle pcos piger kan gå i flere år uden mens..

Øv, op på hesten igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER