Juhu10

Sommer børn❤️

5 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :-)

Jeg ville høre omkring tøj til den lille, om der er nogle som har erfaringer med sommer børn, hvor meget der skal købes ind og hvad der er vigtigst. Tænker selvfølgelig det er body'er den skal lave i, og strømpebukser. Hvor meget skal man købe ind i de små størrelser. Det har jeg lidt svært ved at gennemskue

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en dreng fra den 15 juli (og har termin den 22 juli)

Du kan jo mærke om baby har det for koldt eller varmt i nakken.

Men hvad angår tøj, så er bodyer altid godt. Og det samme med strømpebukser. Men ja hvad angår mængder, så er det meget forskelligt, hvor meget man skal bruge af hver størelse. Fx så havde vi rigtig meget str 50 men det blev slidt næsten helt op. Mens andre starter i str 56 og aldrig får brugt str 50. Vi startede i str 40, og det blev også slidt meget, men ja det er så forskelligt.

Også fra baby til baby. Og man har en der gylper meget, eller ofte skider igennem bleen. For så variere det også om man skal skifte alt en gang eller 5 gange på en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en dreng fra den 15 juli (og har termin den 22 juli)

Du kan jo mærke om baby har det for koldt eller varmt i nakken.

Men hvad angår tøj, så er bodyer altid godt. Og det samme med strømpebukser. Men ja hvad angår mængder, så er det meget forskelligt, hvor meget man skal bruge af hver størelse. Fx så havde vi rigtig meget str 50 men det blev slidt næsten helt op. Mens andre starter i str 56 og aldrig får brugt str 50. Vi startede i str 40, og det blev også slidt meget, men ja det er så forskelligt.

Også fra baby til baby. Og man har en der gylper meget, eller ofte skider igennem bleen. For så variere det også om man skal skifte alt en gang eller 5 gange på en dag.

Ja det er jo lige det.. Jeg må hoppe ud i det, enten vasker man hele tiden ellers er der noget som aldrig når at blive brugt :-)

Du har termin dagen efter mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo lige det.. Jeg må hoppe ud i det, enten vasker man hele tiden ellers er der noget som aldrig når at blive brugt :-)

Du har termin dagen efter mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik Lilly i maj, og de første 2 måneder var der hedebølge så hun fik næsten ikke brugt andet end body'er. og hun var så lang at vi sprang 50 over og gik direkte til str. 56.   :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER