Mette A.

Pinlige oplevelser - sjov tråd

31 indlæg i dette emne

Jeg er tit ude for pinlige oplevelser og tænkte jeg ville dele dem med jer for et godt grin - og så håber jeg at jeg ikke er den eneste i verden der er pinlig :d

Idag var jeg i City2 og handle. Simon græder og er sulten, så jeg smutter lige forbi ammerummet og giver ham lidt mad. Efterfølgende går jeg lidt rundt i centeret med barnevognen inden jeg går hjem. Da jeg så kommer hjem og ser mig selv i spejlet, opdager jeg at jeg aldrig fik lukket min top ordentligt efter amning! :o det er sådan en ammetop som deler sig ved brystet, så man kan hive brystet ud og man kunne frit se min bh, fordi toppen ikke var trukket tilbage på plads <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg i dag hentede en ret ny BMW på værksted og jeg ikke kunne finde ud af at starte den. Det gjorde man på en knap!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den anden dag vi spillede håndboldkamp, gik mine bukser i stykker. Hele vejen på inderlåret, ikke det fedeste når man står på mål og tit løfter benet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag den ældste pige på 2 år stoppede op midt på gaden og råbte høj "eeeeeej se mor, en abe!!!!!" Samtidig med at hun plejede på en somalisk mand... Han blev mildest talt ret mopset og vi måtte hjem og snakke om hvordan nogle mennesker har en anden hudfarve end hendes egen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til et møde for første gang på en ny skole igår, og kommer til at vælte en lille stabel post-it's på gulvet. Da jeg bukker mig for at samle dem op, slår jeg helt uventet en ret højlydt prut. Shit jeg kunne have gravet mig ned :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:d hvor er I gode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag den ældste pige på 2 år stoppede op midt på gaden og råbte høj "eeeeeej se mor, en abe!!!!!" Samtidig med at hun plejede på en somalisk mand... Han blev mildest talt ret mopset og vi måtte hjem og snakke om hvordan nogle mennesker har en anden hudfarve end hendes egen!

Haha måske bliver hun nyhedsoplæser en dag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol fed tråd 

 

Jeg laver også alt for tit et eller andet så jeg skal nok komme med nogen på et tidspunkt ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, tak for dagens grin :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Havde en ret akavet samtale med en pædagog i Karlas vuggestue, der spurgte ind til at Karla sov i samme værelse som os.

Hun spurgte om Karla så ikke vågnede, når vi kom i seng, og så svarede jeg, at hun sov ret tungt, og selv om vi larmede, vågnede hun ikke af det. Det jeg mente var, at vi snakkede, og at C's bæltespænde larmer en del, når han tager bukserne af, men hun blev straks forlegen og begyndte at snakke om, at vi jo selvfølgelig også skulle have et forhold, og at det kun var godt med et velfungerende sexliv. Det var slet ikke det, jeg havde i tankerne :blush :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, jeg skulle samle mod til mig, men her kommer så en af mine all time mest pinlige episoder :blush

Per var gået i bad om morgenen og jeg var lige stået op og skulle VIRKELIG på toilettet.. Ikke kun for at tisse, men også nr. 2... Jeg havde kun en morgenkåbe på og ikke noget indenunder. Jeg ventede og ventede, og blev mere og mere desperat, men ville bare synes det ville være SÅ pinligt at skulle lave stort, mens Per stod ved siden af (set i bagklogskabens lys skulle jeg have gjort det). Det var sindssygt svært at holde sig, jeg overvejede endda at gå ud i haven, men droppede det igen af frygt for en nabo skulle se mig! :o

Til sidst kunne jeg så mærke at slaget var tabt og jeg vraltede fortvivlet ud mod badeværelset. Men så havde han sgu låst døren! Desperat bankede jeg på og råbte... Og så var det jeg mærkede noget mellem mine ben og hørte et klask på gulvet... Og så åbnede Per døren og så stod jeg der med bæ ned ad inderlårene og på gulvet mellem mine fødder! Guuud hvor var jeg rød i hovedet og Per kunne ikke holde op med at grine. "Du må gerne låne badet!" sagde han bare...

Jeg var så bange for han ikke ville være tiltrukket af mig efter det, men vi har haft sex siden :p

Puha, så må I andre godt diske op med noget mere :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en ret akavet samtale med en pædagog i Karlas vuggestue, der spurgte ind til at Karla sov i samme værelse som os.

Hun spurgte om Karla så ikke vågnede, når vi kom i seng, og så svarede jeg, at hun sov ret tungt, og selv om vi larmede, vågnede hun ikke af det. Det jeg mente var, at vi snakkede, og at C's bæltespænde larmer en del, når han tager bukserne af, men hun blev straks forlegen og begyndte at snakke om, at vi jo selvfølgelig også skulle have et forhold, og at det kun var godt med et velfungerende sexliv. Det var slet ikke det, jeg havde i tankerne :blush :shooter

Haha :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Mette, jeg både grinede og krummede tæer! :kram :lolhit

Og også da jeg læste din, Pumpkins :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha sjov tråd :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Mette, jeg både grinede og krummede tæer! :kram :lolhit

Og også da jeg læste din, Pumpkins :lol

:ditto

Og tissede så i bukserne af grin, fordi Melissa har optaget toilettet :blush Og ramme potten kunne jeg åbenbart ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vokset op på en gård, og i 14 år havde vi en tam krage, som ikke kunne flyve. Karlo hed den. Den boede i et stort bur ude i gården, og da mine forældre var på ferie og jeg var 20 år, skulle jeg lige køre forbi derhjemme og fodre kragen og katten hver dag.

Da jeg så giver Karlo mad en dag, hopper den ud af buret, og den ville kun holdes af min far, så den bed os andre, hvis vi prøvede. Mig ind på fars værksted og hente nogle store svejtsehandsker og ind i køkkenet efter et viskestykke, jeg kunne fange kræet i. Så løb den ud på kornmarken og jeg måtte genne den tilbage mod huset, så ind under havemøblerne. Det tog for evigt, og jeg havde travlt og var bare 20 år og frustreret, så jeg var lige ved at tude af desperation. Til sidst løber den så ind under min bil, og i frustration råbte jeg virkelig højt: "Kom nu ud fra den bil, din lortespasserkrage" og kastede med viskestykket. I samme øjeblik kører en HELT åben militærbil forbi med 4 unge gutter, som glor på mig...

 

Men altså, de kunne vel regne ud hvad der var los?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vokset op på en gård, og i 14 år havde vi en tam krage, som ikke kunne flyve. Karlo hed den. Den boede i et stort bur ude i gården, og da mine forældre var på ferie og jeg var 20 år, skulle jeg lige køre forbi derhjemme og fodre kragen og katten hver dag.

Da jeg så giver Karlo mad en dag, hopper den ud af buret, og den ville kun holdes af min far, så den bed os andre, hvis vi prøvede. Mig ind på fars værksted og hente nogle store svejtsehandsker og ind i køkkenet efter et viskestykke, jeg kunne fange kræet i. Så løb den ud på kornmarken og jeg måtte genne den tilbage mod huset, så ind under havemøblerne. Det tog for evigt, og jeg havde travlt og var bare 20 år og frustreret, så jeg var lige ved at tude af desperation. Til sidst løber den så ind under min bil, og i frustration råbte jeg virkelig højt: "Kom nu ud fra den bil, din lortespasserkrage" og kastede med viskestykket. I samme øjeblik kører den HELT åben militærbil forbi med 4 unge gutter, som glor på mig...

Men altså, de kunne vel regne ud hvad der var los?!

Haha jeg kan lige se for mig, at de har tænkt, at du var en crazy hot chick, der jagtede de vilde fugle :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh en sjov tråd...

Jeg har også en historie af lidt ældre dato

Hvor min mor var vildt pinlig:

Da jeg var omkring 15 havde jeg det vildeste chrush på en af de lidt ældre drenge fra spejdergruppen, og

Alle vidste det inkl. min mor, som også var leder i gruppen.

En dag skal der så være noget løb og vi skal have delt poster ud. Tilbage er mig og min mor og J, som jeg var et chrush på og hans kammerat S.

Min mor skubber så til mig og siger snupper du J så tager jeg S. Jeg ryster bare på hovedet af hende. Et øjeblik eftr kommer S hen til mig og siger: Jeg hørte godt hvad din mor sagde, mens han så vildt skræmt ud. Han vidste nemmelig også godt at jeg havde et chrush på J og troede tydeligvis at min mor havde planer med ham...

Jeg kunne have gravet mig ned...aldrig har jeg været så flov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en god tråd det her. Jeg får mig et godt grin. Synes egentlig jeg nærmest har været flov hele mit liv, men der kommer ikke nogle helt vilde fadæser op i mit hovedet.

 

Det var dog vidunderligt, den gang jeg var til gallafest på Gymnasiet i 2.G. Jeg var ikke ligefrem "girlfriend-material" som teenager; havde lidt svært ved at finde mig selv og synes mørkeblåt troldehår var det jeg sku' ha'. Jeg har altid været sådan lidt på vippen, ikke en af de smarte, men som regel var jeg med alligevel. Så kunne jeg jo være den sjove. Men jeg havde selvfølgelig ingen date til festen, så vidste jo ikke hvem jeg skulle danske lanciers med, og jeg synes i øvrigt også at lanciers var noget opblæst pjat. Ad omveje ender jeg så i en gruppe med nogle af de virkelig seje 4G-drenge (man kom til galla året efter man var blevet student), hvoraf nogle af dem var kærester med mine veninder. 

Ok, så jeg kunne ikke danse lanciers, jeg var ikke yndig i min kjole, jeg var på ingen måde tryg og fuldt ud klar over, at jeg var endt dér hos de seje meget tilfældigt. Det skal bare overståes. Men der var øl på gulvet og mine sko var glatte, så vi havde nok ikke danset meget mere end et minut, før benene skøjtede væk under mig, og jeg lander med et brag fladt på ryggen midt i den lækreste lancier-cirkel. Så er der fandeme fest  :toot 

Eller når vi taler mødre, var der også den gang hvor min bedste veninde var sammen med min (nylige) eks' som jeg stadig var håbløst forelsket i (16 år), og hun valgte lige at fortælle mig det i en sms. Jeg blev så ulykkelig og følte mig fuldstændig værdiløs. Dér tager min mor så lige initiativ til at ringe og skælde min veninde ud IMENS de andre venner hører det. F L O V T, og ikke ligefrem understøttende for min selvforståelse. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min onkel drak shots med L.O.C og anbefalede mig som korpige - de ringer op til mig klokken 4 om morgenen og beder mig om at synge. Det eneste jeg kunne komme i tanke om, på det gudsforladte tidspunkt var mariehønen evigglad :blush

Liam var forstående og grinede heldigvis bare af det. Hørte aldrig hørt fra ham siden :P Go figure...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her er over 10 år gammel. Den er nok kun pinlig for mig den gang.

Jeg havde i 6 klasse, 7 klasse og videre op en kæmpe forelskelse i en dreng der gik en klasse over mig. Og jeg får stadig sommerfugle i maven i dag når jeg ser ham. Så han må have været noget særligt ;)

Jeg havde en bedste veninde der bestemt synes han skulle vide jeg var vild med ham. Så vi lavede et kæreste brev. Lagde det i hans jakke lomme på skolen og ventede så ellers. Få dage senere vidste hele hans årgang besked on kæreste brevet. Det var så pinligt. Og de gloede helt vildt når jeg kom gående. Men det holdt mig ikke fra at være skudt i ham.

Desværre endte vi aldrig med at blive kærester da han havde kæreste når jeg ikke havde og omvendt. Men jeg fik muligheden for at invitere ham med til 9. Klasse afgangs festen. Best Day ever ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forældre er skabt til at gøre deres børn pinlige :lol

Da jeg var lille, plejede min far altid at drille mine drenge venner lidt for at "bryde isen" og få dem til at grine. Han kaldte dem Tarzan og mærkede lidt på deres armmuskler og var altid dyyybt imponeret over hvor stærke de var. Der kommer bare et tidspunkt hvor det er vigtigt for en at man ikke er et lille barn mere, man holder også op med at sige om man skal "lege sammen" og istedet bare "være sammen" eller "ses". Så jeg husker mange pinlige episoder med mine venner, hvor min far ligesom ikke havde forstået at vi var vokset fra det der Tarzan fis :rolleyes og mig som anstrengte mig gevaldigt for at være "sej" overfor mine venner, kunne også bare have gravet mig ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ikke min egen, men den er for god til ikke at tage med. Læste den for 100 år siden i en brevkasse i et dameblad.

Pigen her er til gynækolog, og mens hun ligger der hører hun lægen spørge "masturberer du?".

Hun bliver nervøs for om han måske kan se det dernede, så hun tør ikke andet end være ærlig og siger noget beklemt "nå ja, lidt onani bliver det vel altid til..."

Lægen ser undrende op på hende og siger "jeg spurgte: Hva' studerer du..."

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forældre og kærester er bare en akavet cocktail.

Da jeg skulle introducere mine forældre for C (i en alder af lige-fyldt-17), faldt han hurtig i snak med min mor. Min mor er en meget lige-ud-af-posen-type, og der gik ikke længe inden hun formanede ham om, at "når den tid kom, skulle vi huske at beskytte os" - og den stakkels C forsikrede hende straks om, at det gjorde vi skam. Der blev hurtigt ret stille, og min far blev helt bleg. Og så indså C, at han skulle havde sagt "det skal vi nok gøre" i stedet for. Vi havde trods alt kun været sammen i 2-3 uger :lol :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER