RikkeMy

Barnevogn

16 indlæg i dette emne

Jeg tænkte på - hvornår køber I barnevognen?

 

Hvad stiller I af krav til jeres vogn? Måske I allerede har besluttet vogn? 

 

og hvornår henter I den?

Går i efter den der med vognen ikke må komme hjem før baby er kommet til verden? 

 

Kom gerne med en masse holdninger og argumenter - og BILLEDER  :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænkte på - hvornår køber I barnevognen?

Hvad stiller I af krav til jeres vogn? Måske I allerede har besluttet vogn?

og hvornår henter I den?

Går i efter den der med vognen ikke må komme hjem før baby er kommet til verden?

Kom gerne med en masse holdninger og argumenter - og BILLEDER :glad

Baby skal bare arve den vi har i forvejen.

Vi har en Odder zip på x-Dream stel og med punkterfri hjul :glad

Vi er så glade for den og specielt lynlåsen er fantastisk.

Vi gik op i kvalitet da vi skulle vælge. Så derfor blev det en Odder.

Vi bestilte omkring uge 20 og hentede en måned før termin. Jeg er typen der helst skal have styr på alt inden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i sidste weekend bestilt en Emmaljunga big supreme. Køreegenskaberne synes jeg er ens for odder og Emmaljunga. Odder kan blive mere kompakt sammenslået, men vi har en mazda 6 stationcar så det er vi ligeglade med. Jeg synes at Emmaljunga har klart den bedste barnevognskasse og designet kan jeg også bedre lide.

Vi vurderede om vi ville få for 3.000 kr flere fordele ved en odder og det får vi ikke. Altså blev det en Emmaljunga.

Vi prøvede stork, et nyt mærke, men synes at den var meget stiv at køre med så den blev skrottet med det samme.

Vognen er bestilt til 4 uger før termin. Og derefter kommer den hjem til mine forældre. Både mine og mandens forældre er overtroiske på det punkt. Vi er ikke selv. Men de får deres vilje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går og diskuterer for tiden hvad vi vil have. Man ved virkelig man skal være forældre, når man begynder at tjekke barnevogne ud når man gå på gaden som man før ville kigge efter fede biler eller pæne sko  :shop

Jeg synes det er ret svært at beslutte sig og mit nærrighedsgen kommer op i mig, fordi de bare koster så meget. Det bliver dog nok sådan at vi køber en brugt i god kvalitet. Muligvis en Brio, for dem har vi hørt meget godt om. Vi har besluttet intet at købe ind til 3 måneder før, men så går vi også amok. :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går og diskuterer for tiden hvad vi vil have. Man ved virkelig man skal være forældre, når man begynder at tjekke barnevogne ud når man gå på gaden som man før ville kigge efter fede biler eller pæne sko :shop

Jeg synes det er ret svært at beslutte sig og mit nærrighedsgen kommer op i mig, fordi de bare koster så meget. Det bliver dog nok sådan at vi køber en brugt i god kvalitet. Muligvis en Brio, for dem har vi hørt meget godt om. Vi har besluttet intet at købe ind til 3 måneder før, men så går vi også amok. :P

På besøg.

Vær Obs på at der kan være 2-3 måneders leveringstid på barnevogne. Hvis man ikke bestille en ekstrem standard barnevogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte på - hvornår køber I barnevognen?

Hvad stiller I af krav til jeres vogn? Måske I allerede har besluttet vogn?

og hvornår henter I den?

Går i efter den der med vognen ikke må komme hjem før baby er kommet til verden?

Kom gerne med en masse holdninger og argumenter - og BILLEDER :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte vores Odder vogn i slut nov, eller start dec. Med leveringsdato d. 28/2 altså en måned før termin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Odder Zip Dual på X-Dream stel. Vi købte den før jul, og fik den med med det samme. Vi har den stående hos mine forældre, fordi vi ikke selv har plads endnu. Når vi flytter i hus 1/3, får vi den ind. Jeg er på ingen måde overtroisk omkring det. Jeg vil bare gerne have den klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt en Emmaljunga big star supreme..

Det er vores første barn så derfor vil jeg gerne have en helt nye barnevogn - som jo så ka gå i arv til evt søskende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg.

Vær Obs på at der kan være 2-3 måneders leveringstid på barnevogne. Hvis man ikke bestille en ekstrem standard barnevogn.

Ja det overraskede os også meget, men hvis vi skal købe en brugt betyder det nok ikke så meget :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en brugt - ved ikke lige hvad den hedder  ^_^ går jeg ikke så meget op i.

Jeg havde kravene at den skulle være pæn og velholdt, og med lift, samt luftdæk, der ikke drejer.

Og det har vi fundet  :) den er brugt til 1 barn, og ser ud som ny. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en brugt - ved ikke lige hvad den hedder  ^_^ går jeg ikke så meget op i.

Jeg havde kravene at den skulle være pæn og velholdt, og med lift, samt luftdæk, der ikke drejer.

Og det har vi fundet  :) den er brugt til 1 barn, og ser ud som ny. 

 

hvorfor skal det være hjul som ikke kan dreje? 

Drejehjul kan jo låses fast ? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvorfor skal det være hjul som ikke kan dreje? 

Drejehjul kan jo låses fast ? :)

Aner ikke hvad jeg skal bruge det til, synes det er super upraktisk. Har haft en barnevogn med sådanne hjul og blev helt idiot, selvom de blev låst fast, fungerede de slet ikke optimalt.

Og jeg skal gå meget i skov og på stier, og ikke i centrum byerne  :) Så det vil slet ikke være aktuelt for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvad jeg skal bruge det til, synes det er super upraktisk. Har haft en barnevogn med sådanne hjul og blev helt idiot, selvom de blev låst fast, fungerede de slet ikke optimalt.

Og jeg skal gå meget i skov og på stier, og ikke i centrum byerne  :) Så det vil slet ikke være aktuelt for os.

 

Okey :) 

 

Jeg har ingen ide om hvor jeg kommer til at bruge min vogn mest.. manden min synes det er mest praktisk med drejehjul, men tiden må vise om det bliver noget hat for os eller ej :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt en Emmaljunga big star supreme..

Det er vores første barn så derfor vil jeg gerne have en helt nye barnevogn - som jo så ka gå i arv til evt søskende.. Vi har også snakket brugt men prisen på den model vi gerne ville have, kontra en helt ny med garanti osv gjorde at vi hurtigt gik fra det..

Regner med vi henter den et par uger inden og så får den opbevaret hos bedsteforældrene.. Vi er ikk selv helt vildt overtroiske men så får bedsteforældrene også lidt at sige..

Jeg har ikk et sekund været i tvivl om at det skulle være en Emmaljunga og da manden var med ude at kigge, blev han også hurtig overbevist..

Jeg ka godt lide deres design osv og sys at Den nye Stork virkede ret stiv i det - samt at Odder aldrig rigtig har været mig..

Sådan er vi heldigvis så forskellige..

 

Jeg er nok lidt af samme type som dig, men napper en kombivogn, da det passer os bedre.. Hvad farve/stof vælger I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okey :)

 

Jeg har ingen ide om hvor jeg kommer til at bruge min vogn mest.. manden min synes det er mest praktisk med drejehjul, men tiden må vise om det bliver noget hat for os eller ej :)

Jeg kan slet ikke blive gode venner med de drejehjul, og jeg skal ikke rende meget rundt i butikker og små gader osv.

Så jeg glæder mig bare over mine er gummi hjul og faste  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER