Guest

Bekymringer

65 indlæg i dette emne

Ellers så sov så meget du kan i sofaen - kender godt det med at være nervøs for at gå i seng. Kan manden ikke evt. campere på gulvet ved siden af en enkelt nat? Så får I en lille lejrtur ud af det :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kan bare ikke sove ret længe på sofaen. får nærmest krampe i ryggen/siderne :(

men manden er gået med i seng med det samme (han havde ellers planer om at se x-games) og har lovet at holde øje med mig.

så nu ligger han og læser, mens jeg prøver at finde ro..

og så har vi aftalt at vi ringer til fg, hvis der sker det mindste i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det var godt han gik med i seng og passede på dig. Håber du fik sovet igennem uden problemer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan bare ikke sove ret længe på sofaen. får nærmest krampe i ryggen/siderne :(

men manden er gået med i seng med det samme (han havde ellers planer om at se x-games) og har lovet at holde øje med mig.

så nu ligger han og læser, mens jeg prøver at finde ro..

og så har vi aftalt at vi ringer til fg, hvis der sker det mindste i nat.

 

Håber, du har haft en meget bedre nat!  :kram2

 

 

Tak for de gode råd :loveyou. Jeg ringede her i dag, og de sagde, at hvis jeg ikke mærkede liv op ad dagen, skulle jeg kigge ind. Jeg mærkede kun lidt til ham op ad dagen. Så var vi ude og spise græsk, og da vi kom hjem her for et par timer siden, gik ungen fuldstændig grassat og kæmpede rundt derinde for fuld knald i over en time :). Nu er jeg helt ødelagt, øm og trææææt af plukkeveer, men meget glad for at være 100% sikker på, han i hvert fald har energi nok :).

 

Har I andre det godt?

 

Skønt at høre  :glad  Det kan altså være rart lige at snakke med nogen, der ved præcis, hvad det handler om. Det i sig selv synes jeg, kan give lidt ro, så man holder fokus på de rette ting  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har sovet okay. :) har været vågen nogle gange, hvor jeg har haft smerter, men ikke sådan det helt vilde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte i nat at slimproppen gik og jeg fødte dagen efter.. Lille skøn dreng! Hehe.. Men så vågnede jeg og så slog det mig pludselig at når fødslen går igang, og jeg får veer. Så er det jo ikke sikkert de "vil have mig" på FG. Tænk hvis jeg kommer ind til tjek . Og jeg måske kun er 1 cm åben, og de så sender mig hjem igen. ? Det gør mig ret nervøs når vi har 30 min kørsel hjem og 30 min derud igen. I godt vejr! Er det sne/tåge/glAt så tager det 45 min hver vej. Alt det der kan nå og ske på den tid.. Håber de tager lidt hensyn til hvor langt væk man bor.

Ellers må vi jo bare blive omkring sygehuset. Men alligevel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, de sender dig hjem, når du forklarer dem det. Jeg aner det ikke, men det kan jeg da ikke forestille mig.

Ellers har jeg erfaring med, at det hjælper at hvine og hyle indtil man får det, som man vil have det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker I over om man risikerer at overgive nogle sygdomsgener til den lille?

 

 

Det korte og det lange er at min familie har et gen som kan fremkalde kræft, og at der er 50 % risiko for at jeg har genet (bliver sat test i gang lige om snart), men er egentlig mere bekymret for om jeg kan komme til at give det videre til den lille end om jeg selv har det..... Ville jo så være min skyld at hun kunne blive syg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har umiddelbart ikke nogle arvelige sygdomme i familien.. Bortset fra en tendens til psykiske lidelser.. Tænker ikke så meget over det, kan jo hverken gøre fra eller til.

Tror man skal passe på med at tænke "det er min skyld hvis mit barn får det gen".. det er ikke din skyld. Du kan jo ikke bestemme om barnet arver genet eller ej, den del er helt uden for din indflydelse.

Prøv hellere at fokuser på, at det kan være en god ting at vide det, for så kan man jo holde øje med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har umiddelbart ikke nogle arvelige sygdomme i familien.. Bortset fra en tendens til psykiske lidelser.. Tænker ikke så meget over det, kan jo hverken gøre fra eller til.

Tror man skal passe på med at tænke "det er min skyld hvis mit barn får det gen".. det er ikke din skyld. Du kan jo ikke bestemme om barnet arver genet eller ej, den del er helt uden for din indflydelse.

Prøv hellere at fokuser på, at det kan være en god ting at vide det, for så kan man jo holde øje med det :)

 

Du har jo fuldstændig ret. Synes egentlig det er rart at have fundet ud af at vi har genet for så er det da ikke bare alle i mine familie som har gjort noget forkert. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, I må gerne lige sende en tanke til os i morgen - vi skal på Riget og have svar på G's seneste knoglemarvsprøve. Ikke fordi der er nogle tegn i sol eller måne, men vi bliver altid nervøse alligevel.

Lige nu ville det også bare være så ærgerligt. Så klokken 9-10 i morgen får vi brug for en masse gode tanker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, I må gerne lige sende en tanke til os i morgen - vi skal på Riget og have svar på G's seneste knoglemarvsprøve. Ikke fordi der er nogle tegn i sol eller måne, men vi bliver altid nervøse alligevel.

Lige nu ville det også bare være så ærgerligt. Så klokken 9-10 i morgen får vi brug for en masse gode tanker.

Masser af gode tanker herfra i hvert fald.. Kan godt forstå at I er super spændte..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, I må gerne lige sende en tanke til os i morgen - vi skal på Riget og have svar på G's seneste knoglemarvsprøve. Ikke fordi der er nogle tegn i sol eller måne, men vi bliver altid nervøse alligevel.

Lige nu ville det også bare være så ærgerligt. Så klokken 9-10 i morgen får vi brug for en masse gode tanker.

Krydser fingre for at alt er som det skal være :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, I må gerne lige sende en tanke til os i morgen - vi skal på Riget og have svar på G's seneste knoglemarvsprøve. Ikke fordi der er nogle tegn i sol eller måne, men vi bliver altid nervøse alligevel.

Lige nu ville det også bare være så ærgerligt. Så klokken 9-10 i morgen får vi brug for en masse gode tanker.

Jeg har krydset fingre og håber det allerbedste for jer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, I må gerne lige sende en tanke til os i morgen - vi skal på Riget og have svar på G's seneste knoglemarvsprøve. Ikke fordi der er nogle tegn i sol eller måne, men vi bliver altid nervøse alligevel.

Lige nu ville det også bare være så ærgerligt. Så klokken 9-10 i morgen får vi brug for en masse gode tanker.

Håber det gik godt i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, I må gerne lige sende en tanke til os i morgen - vi skal på Riget og have svar på G's seneste knoglemarvsprøve. Ikke fordi der er nogle tegn i sol eller måne, men vi bliver altid nervøse alligevel.

Lige nu ville det også bare være så ærgerligt. Så klokken 9-10 i morgen får vi brug for en masse gode tanker.

Tror muligvis jeg har misset nogle oplysninger om G. Hvad er det for en prøve? Det lyder ikke rart.

Ønsker jer i hvert fald meget held og lykke , håber det viser sig at være et godt resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror muligvis jeg har misset nogle oplysninger om G. Hvad er det for en prøve? Det lyder ikke rart.

Ønsker jer i hvert fald meget held og lykke , håber det viser sig at være et godt resultat.

Tak fordi I krydsede fingre :kiss. Marmik, G har haft AML (akut myolid leukæmi) her sidste forår og går til knoglemarvsprøver hver 3. måned. Hun har været symptomfri siden sidste behandling i maj, raskerklæret er man først efter 2-5 år afhængig af undertypen. Heldigvis er hendes god!

 

OG HENDES MARV ER STADIG REN! :loveshower . Det var godt nok en lettelse :kuller. Nu kan vi bare slappe af og glæde os til lillemanden kommer :7himmel . 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I krydsede fingre :kiss. Marmik, G har haft AML (akut myolid leukæmi) her sidste forår og går til knoglemarvsprøver hver 3. måned. Hun har været symptomfri siden sidste behandling i maj, raskerklæret er man først efter 2-5 år afhængig af undertypen. Heldigvis er hendes god!

OG HENDES MARV ER STADIG REN! :loveshower . Det var godt nok en lettelse :kuller. Nu kan vi bare slappe af og glæde os til lillemanden kommer :7himmel .

Dejligt at alt er fint :-) tillykke med det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I krydsede fingre :kiss. Marmik, G har haft AML (akut myolid leukæmi) her sidste forår og går til knoglemarvsprøver hver 3. måned. Hun har været symptomfri siden sidste behandling i maj, raskerklæret er man først efter 2-5 år afhængig af undertypen. Heldigvis er hendes god!

 

OG HENDES MARV ER STADIG REN! :loveshower . Det var godt nok en lettelse :kuller. Nu kan vi bare slappe af og glæde os til lillemanden kommer :7himmel .

Jahhhhhhhh!!!!! :loveshower :loveshower

Dejligt og hører og stort tillykke..

Så går du nok snart i fødsel nu hvor den bekymring er ude!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en god nyhed! Tillykke med det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I krydsede fingre :kiss. Marmik, G har haft AML (akut myolid leukæmi) her sidste forår og går til knoglemarvsprøver hver 3. måned. Hun har været symptomfri siden sidste behandling i maj, raskerklæret er man først efter 2-5 år afhængig af undertypen. Heldigvis er hendes god!

 

OG HENDES MARV ER STADIG REN! :loveshower . Det var godt nok en lettelse :kuller. Nu kan vi bare slappe af og glæde os til lillemanden kommer :7himmel .

Hvor fedt, tillykke med det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I krydsede fingre :kiss. Marmik, G har haft AML (akut myolid leukæmi) her sidste forår og går til knoglemarvsprøver hver 3. måned. Hun har været symptomfri siden sidste behandling i maj, raskerklæret er man først efter 2-5 år afhængig af undertypen. Heldigvis er hendes god!

OG HENDES MARV ER STADIG REN! :loveshower . Det var godt nok en lettelse :kuller. Nu kan vi bare slappe af og glæde os til lillemanden kommer :7himmel .

Øv, det var en større omgang. :(

Men super dejligt at den er ren igen :D gode nyheder er jo altid velkomne. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I krydsede fingre :kiss. Marmik, G har haft AML (akut myolid leukæmi) her sidste forår og går til knoglemarvsprøver hver 3. måned. Hun har været symptomfri siden sidste behandling i maj, raskerklæret er man først efter 2-5 år afhængig af undertypen. Heldigvis er hendes god!

OG HENDES MARV ER STADIG REN! :loveshower . Det var godt nok en lettelse :kuller. Nu kan vi bare slappe af og glæde os til lillemanden kommer :7himmel .

Hvor er det dejligt at høre. STORT tillykke med den gode nyhed. Så kan lillefyren da bare komme an ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER