Marcusmor

´Fødselsdag / fastelavn

4 indlæg i dette emne

Hej Piger,

 

Hvis I har gode idéer, så modtages de med kyshånd.

 

Vores søn bliver 4 år den 19 februar, og det er jo lige et par dage efter fastelavn. Han elsker fastelavn, så vi tænker, at vi inviterer til fødselsdagsfest, hvor børnene skal slå katten af tønde og komme udklædt..

 

Han skal være storebror i starten af marts, så vi håber selvfølgelig, at jeg ikke føder før tid ;)

Men altså når det er Halloween, så er det jo uhygge - edderkopper osv.. hvad kan jeg pynte med til fastelavn? Og gode fif til indbydelsen?

 

Jeg har tænkt mig, at alle børnene får fastelavnsris, men ellers så laver jeg selv kager (fondant osv) og her tænker jeg også, om der er nogle, som har gode input til temaet omkring kagerne?

 

Der kommer ca. 9 børn plus forældre, børnene er i alderen 4 år til 12 :)

 

 

Håber på gode inputs..

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kage, invitationer og pynt kan være med de klassiske sorte katte, konge- og dronningekroner, serpentiner, tønder, forskelligt slik, fastelavnsboller, stjerner, fjer, silkepapir, masker, glimmer, balloner, fastelavnsris... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kage, invitationer og pynt kan være med de klassiske sorte katte, konge- og dronningekroner, serpentiner, tønder, forskelligt slik, fastelavnsboller, stjerner, fjer, silkepapir, masker, glimmer, balloner, fastelavnsris... :)

Ja, alt det ville jeg også foreslå - og fastelavnsmasker. Evt. klovne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak piger - masker for pokker - det havde jeg glemt.. og glimmer.. uha min mand bliver stolt ;) men hvad pokker han skal alligevel vende sig til, at der også snart kommer en lille pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER