MrsMom

D pearls vs lactocare baby?

31 indlæg i dette emne

Æhm, man fortsætter ikke bare med alm d-dråber, når de fylder 3 måneder? Siger hende, der troede at livols d-dråber kunne bruges længe

ACD er til præmatur børn ;)

Fortsæt du bare med alm. D-dråber ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok, jeg tror altså også jeg ender med dem.... Det kan da næsten kun være godt for baby?

For os har det gjort meget. Laura kan ikk tåle de alm d-dråber. Testede for nylig igen og desværre gav de mavebøvl hurtigt. Så thumps up for lactocare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hopper også på lactocare vognen. Ringede til apoteket i dag og de havde en del... så skal en tur forbi i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ACD er til præmatur børn ;)

Fortsæt du bare med alm. D-dråber ;)

 

Tak :kiss var lige ved at blive i tvivl, om jeg havde overset et eller andet ;) Hm, men måske skal vi overveje lactocare, hvis det er bedre, når vi er færdige med livol. Selvom der godt nok er stor prisforskel....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss var lige ved at blive i tvivl, om jeg havde overset et eller andet ;) Hm, men måske skal vi overveje lactocare, hvis det er bedre, når vi er færdige med livol. Selvom der godt nok er stor prisforskel....

Døjer hun med maven? For hvis ikke hun gør, så tror jeg ikke du vil kunne mærke forskel :)

Mælkesyrebakterierne er med til at modne tarmsystemet og holde det igang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døjer hun med maven? For hvis ikke hun gør, så tror jeg ikke du vil kunne mærke forskel :)

Mælkesyrebakterierne er med til at modne tarmsystemet og holde det igang

 

Njah, det synes jeg lidt hun gør en gang i mellem. Men jeg tror, at det er indenfor hvad der er normalt, så indtil videre bruger jeg bare alm. d-dråber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER