Pippi

Hvornår kunne i teste positiv?

17 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg har kvalme og er træt, så jeg nogle gange tror, at jeg sovet med åbne øjne, så jeg prøvede lige at teste. Ville være 3+2 eller 3+3, så det er lidt utopisk og jeg fik selvfølgelig også en negativ (på en af de dyre fra apoteket - DAMN!)

Til sagen:

Hvornår testede I positivt?

På hvilken test?

Fik I en baby ud af det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår testede I positivt?

1. gang 3+5 og 2. gang 3+4

 

På hvilken test?

Begge gange strimmelteste fra billig-teste.dk

 

Fik I en baby ud af det?

Har en på knap 2,5 år og en i maven (er 18+2)          

 

Men husk, det er ikke alle der kan teste positiv så tidlig.

 

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne teste svagt positiv 4+2 :) Testede med strimmeltest fra billige-teste.dk og der skulle meget gerne komme en baby ud af det til marts :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår testede I positivt?

1. Gang: 4+0 og 2. Gang: 3+2

På hvilken test?

begge gange valmed plus clear blue digital

Fik I en baby ud af det?

Ja - har en på 2,5 år og en på 3,5 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Lauge og Magne har jeg kunnet teste meget svagt positivt 3+3 med kassette tests fra babyornot.dk og denne gang testede jeg først 3+6, hvor der kom en ultrasvag streg, men kan ikke huske hvor den er fra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg turde først teste 4+0 fordi jeg så evig mange gange er gået galt i byen, ved at teste for tidligt og blive skuffet hver gang :rolleyes

Så jeg ventede til morgenen 4+0 og der var de to streger meget tydelige, så de kunne sikkert have vist sig før. 

Jeg brugte strimmel-teste fra billigteste.dk.

Lige nu krydser jeg for at der kommer en baby ud af det, men det er ikke til at vide før om 8 måneder  :P  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 gang: 4+3 tror jeg det var, ventede på behandling så testede for første gang ikke før tid. "Baby" lever.

2 gang: 3+5, havde bare en underlig følelse, selv om vi egentlig ventede på behandlings opstart igen og som sådan ikke prøvede udover jeg var på diæt og methformin - "baby" lever også.

3 gang: 4+0, fik ikke mens og testede, var i behandling, men endte i abort 8+0. 

4 gang: 3+3 tror jeg, ret tydelig - 4 dage før forventet mens. Var meget negativ dagen inden. Var i behandling, jeg fik dog mens få timer efter 4 dage før tid, blødte nogle dage, selv om test blev mere og mere positiv. Blodprøven ugen efter viste jeg alligevel var gravid. Mistede hvad de regner med var tvilling 5+0 med styrt blødning. Men er altså gravid i uge 20 nu.

 

Alle teste var fra billigteste, strimler.

 

Held og lykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I første graviditet testede jeg første gang da jeg var 3+0, jeg vidste godt det var lige vel tidligt, men testede alligevel. Testen var umiddelbart negative, men man kunne ane en streg, hvis testen blev holdt I den rigtige vinkel. Jeg troede dog mest jeg så syner, men synes der var et eller andet. Jeg testede først igen da jeg var 4+0, hvor jeg slet ikke var I tvivl om, at testen var positv.

Jeg testede med alm. clearblue teste fra billige teste.

Graviditeten var blivende og min søn er nu 7 år :)

 

I anden graviditet testede jeg positive 3+2, jeg testede med høj sensitive teste fra bilige teste. Graviditeten var blivende og min datter bliver snart 3 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik en svag streg over tid ved 3+3 (måske var denne dag faktisk kun 3+2).

Fik en svag streg inden for tid ved 3+4 (måske 3+3). Stregen havde tiltagende farve over tid. Derefter blev testene tydligere og tydligere. Ved 5+0 var test-stregen lige så kraftig som kontrol-stregen. Jeg har brugt strimmelteste fra billige-teste.dk. Jeg er pt 7+4 og jeg har set hjerteblink, så satser og håber inderligt på, at der kommer en baby ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graviditet 1:

Hvornår testede I positivt? 5+4

På hvilken test? Valmed mener jeg det var 
Fik I en baby ud af det?
Ja

 

Graviditet 2:

Hvornår testede I positivt? Teknisk set 6+5 iflg. første mensdag. Jeg havde taget en negativ test 4+2, men min cyklus var endnu ikke regelmæssig efter første fødsel.

På hvilken test? Fra billigeteste.dk
Fik I en baby ud af det? Nej, det endte i en SA, 2 uger senere

 

Graviditet 3:

Hvornår testede I positivt? 4+3

På hvilken test? Valmed igen vist nok.
Fik I en baby ud af det? En halv graviditet, men ingen levende baby. Det endte i hvad der teknisk set er at betragte som en MA, hun blev født da jeg skulle have været 20+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Lauge og Magne har jeg kunnet teste meget svagt positivt 3+3 med kassette tests fra babyornot.dk og denne gang testede jeg først 3+6, hvor der kom en ultrasvag streg, men kan ikke huske hvor den er fra..

Øhh, er du gravid igen?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne teste meget, meget svagt positiv allerede 3+2 med meget koncentreret urin på 10 mIU/ml (meget følsomme). Men stregerne blev først rigtig tydelige 3+5 for at blive mere tydelige på 20 mIU/ml test 3+6, 4+0 tog jeg en clear blue digital test, for at være helt sikker, som sagde at jeg var gravid.

På trods af at jeg havde rigelige symptomer, så viste en scanning da jeg var 7+0 et foster, som havde været gået til i et par uger, så efter det er kommet ud, så prøver vi igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positivt i søndags hvor jeg var 3+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede først positiv i uge 5. Tror det var 4+4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh, er du gravid igen?! :blink

Jeps :) Men det har du jo fundet ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang jeg testede var jeg 4+1, og der lavede jeg en fin streg, så jeg kunne nok godt have testet positiv tidligere end det. Det var en test fra billige teste. Det er kun lidt over en uge siden, men jeg håber sådan at den bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen før formodet mens. Jeg købte bare nogle billige fra eBay. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER