Nitzen1987

3 måneders status - hvordan går det med de små?

7 indlæg i dette emne

Synes at vi mangler sådan en tråd, hvor vi kan give en kort opdatering om vores guldklumpers udvikling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Malou er lige blevet målt og vejet i dag. Hun bliver 3 måneder på torsdag :)

Malou måler 63 cm og vejer 6250 gram, så hun vokser helt som hun skal :)

Malou er en rigtig nem pige der har let til smil. Her for 4 dage siden grinede for første gang - den skønneste lyd :wub Hun sover rigtig godt om natten 6-7 timer i træk efterfulgt af 3-5 timer yderligere. Hun tager nogle gode lange lure i løbet af dagen.

vrygAn3.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke klare en tre måneders update men en 4 mdr.

Asger har det rigtig godt og har ikke været syg i en måned nu. Det er skønt. Han har fuld gang i udviklingen. Kan næsten trille fra ryg til mave. Griber fat i ting, sætter sig op osv osv. Der sker sindssygt meget pt.

Han blev målt for 2 dage siden. 8,25 kg og 68 cm. Så vi er lige så stille ved at vaske str 74!

Februar byder på endnu en tur til Skejby og vi er nervøse og spændte.

Og så er vi jo lige så stille ved at starte et nyt kapital nemlig skemad. Og det går rigtig godt. Han smiler over hele fem øren når han spiser og kører det rundt i hele hovedet :D

Uirobfq.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William bliver 4 måneder om lidt over en uge. Han er en stor basse. Ved sidste SP for over en måned siden var han 66 cm og vejede knap 8 kg. Og det har ikke stået stille siden. Har kun lige nået at snuse til str. 74, før vi måtte opgive og i stedet tage 80 i brug.

 

Han er så glad og dejlig. Har svært ved at forestille mig en gladere baby. Han smiler og griner så meget. Er blevet meget afhængig af at vågne ved siden af hans glade ansigt om morgenen :7himmel  Han er begyndt at gribe om sit legetøj og føre det ind i munden - og er begyndt at producere oceaner af savl! Han sover ok, er dog begyndt at vågne mere om natten og er sulten - men det er jo klart, når han er en stor dreng. Jeg mangler ikke mælk, men det mætter ham bare ikke lige så længe mere. Jeg vil gerne fortsætte med at fuldamme så længe, jeg kan indtil de 6 måneder, men det skal jo også give mening, så lige nu ser vi an og begynder sandsynligvis med skemad før.

 

post-2598-0-74616600-1421586696_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en god ide :D det lyder til i har nogle dejlige unger der har det godt :)

vi skriver også 4mdr lige om lidt (d. 28).

Marius blev målt og vejet i onsdags til 66cm og 6,9kg. Han smiler, griner og pludrer på livet løs. Han oplever også meget mere omkring sig. I går brugte han næsten 15min på at stirre på min mors hund og opleve hende med hele kroppen. Han er også begyndt at slå ud efter ting og tage fat i dem. Han er trillet fra mave til ryg 3 gange og prøver ihærdigt på at trille fra ryg til mave. :)

vi skal til opfølgning på ortopædkirurgisk ambulatorium i slutningen af måneden, og der får vi forhåbentlig at vide at hans brækkede arm ikke kommer til at give nogen men. Heldigvis bruger han begge arme normalt. Han har dog helt klart favoriseret venstre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er Storm lige blevet tre måneder, han har det rigtig godt, propper alting i munden og savler en del. Han er en smule reserveret så det er ikke alle man smiler til, men far er den dejligste i verden og får store smil hver gang Storm ser ham :). Han kan næsten sidde op selv, vi skal kun lige støtte balancen :).. Ved ikke hvor stor han, men han er i hvert fald i en str. 68 nu, min store basse :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER