Tina80

Udflåd før og under og efter ÆL?

10 indlæg i dette emne

Har prøvet at søge på nettet efter det, men det er ikke så nemt.

Så nogle der ved hvordan udflået er før og under og lige efter Æl?

Og har man så 48 timer til at blive gravid når der er Æl slim og passer det med det kun tager ca 2 timer for mandens soldater at komme frem til ægget????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at læse denne side... Jeg ved ikke hvor lang tid :cell er om at nå frem eller hvor lang til ens ÆL egentlig varer... Men jeg ved at mandes :cell kan overleve i op til 5 dage i dig så selvom I har :seng 3-5 dage før din ÆL er der stadigvæk en reel chance for er blive gravid...

:bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at læse denne side... Jeg ved ikke hvor lang tid :cell er om at nå frem eller hvor lang til ens ÆL egentlig varer... Men jeg ved at mandes :cell kan overleve i op til 5 dage i dig så selvom I har :seng 3-5 dage før din ÆL er der stadigvæk en reel chance for er blive gravid...

:bd :bd :bd :bd :bd

Øv kan altså ikke få dit link til at virke:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kan altså ikke få dit link til at virke:(

Nej det kan jeg godt se... måske er siden midlertidigt nede... Prøv igen i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger at Det tager ca en time før sæden når op til ægget og man har ca 24 timer til at befrugt ægget når det Har forladt æglederen.under æl er ens udflåd klar lige som æggehvide og man kan strække slim.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kan altså ikke få dit link til at virke:(

Den virker igen nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du har læst hvordan det skal være, kan du bruge DETTE SKEMA til at føre protokol over hvordan det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du har læst hvordan det skal være, kan du bruge DETTE SKEMA til at føre protokol over hvordan det er :)

Det er da et godt skema - har jeg ikke set før - måske jeg skal prøve at bruge det i næste cyklus....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for linket til det fine skema :)

Det skal afprøves...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekom :) Jeg har aldrig selv brugt det, da jeg har en meget svingende cyklus, men har haft gemt linket i laaaang tid, da jeg synes det var for smart til ik at gemme det ;)

Så rart at mit "samler-gen" kan gavne andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER