MAP

søvn helvede

8 indlæg i dette emne

Anna bliver 20 mdr den 12 og den sidste måned er det gået helt galt med søvnen.

Hu har mange måneder sovet fra 19-6 og selv faldet i søvn. Nu tager det timer og hun vågner mange gange og er helt ulykkelig og skriger. Det ender ofte med ci tager hende ind i vores seng for vi bare får sovet lidt.

Når vi tager hende med ind, ligger hun næsten for sig selv. Hun ligge altså ikke op ad os, som jeg ville tro hun ville gør hvis det handlede om tryghed?

er dr andre der har eller har haft sådan en fase ved 19/20 måneder?

vi overvejer at tage kontakt til en sove coach. Vi har ikke flere ideer og der bliver slet ikke bedre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps den fase er vi også i nu. Pixie var også ca 19 mdr da det startede. Hun er 22 mdr nu. Hun vågner ikke så mange gange om natten længere, men det trækker stadig tænder ud med putning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fase ved 18-20 mdr. Den er lang og dræbende, men jeg lover det stopper igen. Og det er ikke fordi I gør noget forkert eller kan gøre noget for at stoppe det. Det kræver 'bare' tid :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at høre der er normalt. Men for satan. Vi er ved at gå helt ned. Vi sover stort set ikke. Og det der med at være kærester , det findes ikke.

Håber bare det stopper snart! Men altså, hvad skal man gøre? ind og ud hele tiden, eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fase ved 18-20 mdr. Den er lang og dræbende, men jeg lover det stopper igen. Og det er ikke fordi I gør noget forkert eller kan gøre noget for at stoppe det. Det kræver 'bare' tid :kiss

Hvor lang tid tog det ved jer?

Vi har gået ud og ind. Det der virker bedst her er, at vi sidder på en stol i rummet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid tog det ved jer?

Vi har gået ud og ind. Det der virker bedst her er, at vi sidder på en stol i rummet.

Længe :rolleyes 2-3 mdr, vil jeg tro, men det svingede lidt hvor slemt det var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Længe :rolleyes 2-3 mdr, vil jeg tro, men det svingede lidt hvor slemt det var.

Pyh vi er på 4. Mdr nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at høre der er normalt. Men for satan. Vi er ved at gå helt ned. Vi sover stort set ikke. Og det der med at være kærester , det findes ikke.

Håber bare det stopper snart! Men altså, hvad skal man gøre? ind og ud hele tiden, eller?

Det kommer an på barnet. Vi tog en madras ind på gulvet og så sov jeg der de nætter det var helt slemt. Altså hun blev puttet og ofte faldt hun selv i søvn ellers lå jeg der og sov ræve søvn til hun sov. Når hun vågnede (for det gjorde hun) og sut og kram ikke var nok eller hun vågnede flere gange så tog jeg madressen resten af natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER